İyi Günler Tebernüş Bey, İzmir'de yatırım amaçlı daire
İyi Günler Tebernüş Bey, İzmir'de yatırım amaçlı daire satın almayı düşünüyorum. Ve İzmir'de Soyak Siesta projesini inceledim 1 1 yada 2 1 daire satın almayı düşünüyorum. Bu benim ilk yatırımım olucak. Sizce doğru bir karar olur mu? Ayrıca emlak haberlerinde Soyak Bahçeşehir taraflarında proje çalışmalarının olduğunu okumuştum. Acaba onu mu beklesem. Çok kararsız kaldım.Çok teşekkür ederim. İyi Çalışmalar
