Selamlar Sn. Kireççi,Ben Kumburgaz merkez sahil tarafındayım

Soru

Selamlar Sn. Kireççi,Ben Kumburgaz merkez sahil tarafındayım. Yeni yapılanma düzenlemeler oldukça güzel. Ancak önceki senelerde cumartesi ve pazar araç trafiği merkez sahil tarafı için kapatılır en azından araçlar sokulmazdı. Şu anda hafta sonları cadde ve sokak aralarında tam bir keşmekeş ve rezillikler oluyor. Ayrıca anında bir ambulans veya yangın müdahalesi için girebilecek hiç bir imkan kalmıyor. Konu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 20:33 Yasin Yıldırım 300 Kişi okudu

MERHABALAR TEBERNÜŞ BEY,ÖNCELİKLE KOLAY GELSİN,HERGÜN YÜZL

Soru

MERHABALAR TEBERNÜŞ BEY,ÖNCELİKLE KOLAY GELSİN,HERGÜN YÜZLERCE İNSANI BİLGİLENDİRDİĞİNİZ İÇİN İŞİNİZ ZOR AMA MÜKAFATI BÜYÜK DİYE DÜŞÜNÜYORUM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN.ATAŞEHİR VARYAP-GAP PROJESİ NE ZAMAN BAŞLAR,BU PROJE AVM OLARAK DÜKKANLAR KİRAYAMI VERİLECEK,YOKSA DÜKKANLAR SATILACAKMI?PROJENİN TEMELİ NE ZAMAN ATILACAK.SATILIK OLURSA TAHMİNİ METREKARE FİYATI NE OLUR? TŞK.EDERİM.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2010 | 18:40 ECZACI CUMALİ COŞAR 299 Kişi okudu

hiçbir şey bilmiyorsunuz derken? size diyorum ki fiside projesi

Soru

hiçbir şey bilmiyorsunuz derken? size diyorum ki fiside projesinde 66 metrekareler 59 bin liradan satışa çıktı ve kısa süre sonra o dairelerin kalmadığı söylendi.. nerden mi biliyorum? çünkü aylar önce almak istedim o daireden, bana kalmadı dendi satış ofisinde.. 77 metrekarelik varmış.. hatta firmanın internet sayfasında da 66 metrekarelik daireye çarpı atılmış, üzerinde de bu dairelerin satışı tamamlanmıştır yazıyordu.. ancak bugün görüyorum ki o dairelerin satışı yeniden başlamış ve fiyatı da 89 bin.. sorum bence gayet kolay ve mantıklı idi.. 59 binden o gün de satılırdı bugün de satılır şeklindeki cevabınızı anlayamadım.. ofis beni tatmin edemediği için size sordum zaten.. cevabınızı bekliyorum, iyi günler.. (iki cepheye bakan fiyatların farklı olduğunu da biliyorum)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2010 | 14:14 cemil aksoy 300 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey iyibayramlar diliyorum,Haramidere Mehterç

Soru

Sayın Tebernüş bey iyibayramlar diliyorum,Haramidere Mehterçeşme semtinde bir daire almak istiyorum bölge hakkındaki düşünceleriniz nelerdir acaba teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2010 | 15:36 SERKAN EGER 300 Kişi okudu

öncelikle kolay gelsin. ucra grubun yaptığı ve bitirmek üzer

Soru

öncelikle kolay gelsin. ucra grubun yaptığı ve bitirmek üzere olduğu hanplus mayıs ayında açılacak söylentilerini duymuştuk. Ancak halen açılmadı. bu konu hakkında varsa bilginiz paylaşırsanız sevinirim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2010 | 10:28 seyfettin geylani 300 Kişi okudu

Tebernuş bey,bir kaç yerde Ali agaoglunun maliyete yakın fiyat

Soru

Tebernuş bey,bir kaç yerde Ali agaoglunun maliyete yakın fiyata sattıgına dair acıklamalarını gordum.Sonra yeşil inşaat gibi başka projelerin agaoglunun yarı fiyatına satıldıgını gordum.Bugun başka bir haber okudum agaoglu 2001 yılında turkiyede normal bir zenginken 9 yılda 1 milyar dolar kazanmış.Koçun sabancının 70 yılda ,uc jenerasyonda yaptıgı serveti bu dahi insan 9 yılda yapmış.Buradan şunu çıkarabilirmiyiz,Agaoglu tıpkı Trump gibi medyanın her kısmını,magazinden ,ekonomiye kadar cok iyi kullanarak 1 liralık şeyi 3 liraya satıyor ve bu nedenle bu kadar kısa zamanda servet yapıyor diye dusunemelirmiyz.Cunku maliyet yada makul kar marjı ıle 9 yılda bukadar buyuk servet artısı imkansız.Gorustugunuzde vaktiniz olursa bunu roportaj olarak sorabilirmisiniz?Gercekten ya define buluyor yada cok kar la satıyor.Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2010 | 22:00 kaan berber 299 Kişi okudu

tebernüş bey havandanemlak ğı bir arkadaşım söyledi gerçe

Soru

tebernüş bey havandanemlak ğı bir arkadaşım söyledi gerçekten süper olmuş bizi butarz çalışmalarlar aydınlattığınız için teşşekür ederiz ntower projesinden 1 1 aldım ve heycanla bitmesi bekliyorum yeni resimler eklicekmisiniz ntowers ile birde ntowers ın resmi web sitesinde inşaatın seyri bölümü hala açılmadı her telefon açtığımda 1 hafta sonra diyor lar sizin bir bilginiz varmı teşşekkür ederim iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 17:34 nahile hanım 299 Kişi okudu

Tebernüş bey bu size 3 msjım daha öncw 2 sefer yazdım ama ik

Soru

Tebernüş bey bu size 3 msjım daha öncw 2 sefer yazdım ama ikisinede cvp vermediniz takip ettiğim kadar sorulara çok çabuk cvp veriyorsunuz acaba bendemi ayazma ile ilgili birşeylermi yazmalıyım cvp alabilmek için.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2010 | 00:31 Bilgin uluoğlu 300 Kişi okudu