Emlakçı parasını vermek istememe

Soru

Abi satın almak için daire bakıyordum bı tane baktığım evde ev Sahibi bi müteahhit arkadaş var onda senin istediğin tarz ev var göstereyim dedi gittik baktık aldık evi 250 lira, beni oraya götüren adam banada birşeyler verirsin dedi bende emlakçılik yapıyorum falan dedi ama ofis e gitme yok bi belge imzalama yok ayak üstü beş bin anlaştık iki bin elden verdim verdigime dair belge yok kalanı sonra dedim ama kalan kısmı bazı sebeplerden dolayı artik vermek istemiyorum vermem dedim mesaj attım o da bana bu işin mahkemesi var hakem heyetine veririm fatura keserim şahidim var üç bin vereceğine on bin verirsin dedi. Şimdi burada bana yaptırım olur mu birşey çıkarmı buradan yoksa blöf mu yapıyor

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2017 | 23:51 Recep 299 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Kireçci, bayram tatilini fırsat bilip Silivri

Soru

Sayın Tebernüş Kireçci, bayram tatilini fırsat bilip Silivri tarafında yatırım için arsa bakmak istiyorum. Genelde hangi bölgeye bakmamı tavsiye edersiniz? Silivri`nin merkezi mi yoksa yakın köyleri mi ve TEM yolunun kuzeyi mi yoksa deniz tarafımı daha caziptir. Bölgesel tavsiyeleriniz için çok teşekkür eder hayırlı bayramlar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2008 | 23:30 ihsan bulak 298 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule Projesinin diğer etapları,

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule Projesinin diğer etapları, AVM, ticaret merkezi gibi alanlarının yapımı ne zaman başlayacak, bu projenin devamı hakkında bilginiz var mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2009 | 10:52 Fulya İlhan 298 Kişi okudu

Merhabadikkatimi çekti yatırım için hep 1 1 leri öneriyorsu

Soru

Merhabadikkatimi çekti yatırım için hep 1 1 leri öneriyorsunuz 2 1 veya 3 1 lere göre kira getirisi dahamı iyi, bilmedigim için soruyorum ben beylikdüzü tarafındaki projelerin hemen hemen hepsine baktım ve benım bütçeme en uygun medyaşehir projesini gördüm elimde 45000 tl peşinat var ve eşimle birlikte 2800 gelirimiz var aylık 1600 taksit ödeyebilecek durumdayız bu projeden 3 1 girebiliriz ama şu an avcılarda oturuyorum 3-4 sene daha burda oturmak durumundayım daha sonra tabiki sitede oturmak isterim ama şimdilik yatırım için ev almayı düşünüyoruz sizce ne yapmalıyım 1 1 dahamı iyi olur yoksa 2 1 yada 3- 1 mi almalıyım o bölgenin kira getirisi ne olur hiç bir fikrim yok çok uzun oldu kusura bakmayın ama kafam çok karışık yardımcı olursanız sevinirim şimdiden çok çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2009 | 22:40 gülizar tuna 297 Kişi okudu

iyi çalışmalar.sadece yatırım amaçlı bir ev almak istiyoru

Soru

iyi çalışmalar.sadece yatırım amaçlı bir ev almak istiyorum,lokasyon farketmez.sizce metrokent 2 1 demi yoksa pendik ıhlamur konutları 3 1 demi yüzümüz güler?siz ne tavsiye edersiniz?hazır faizler düşmüşken böyle bir hamle mantıklı olurmu?teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2009 | 19:16 ayşe özcan 298 Kişi okudu

Sayin Teberus bey, Ben Beylikduzugunde bulunan Innovia 1 sitesi

Soru

Sayin Teberus bey, Ben Beylikduzugunde bulunan Innovia 1 sitesinden 2007 nisan ayinda yatirim amacli 2 1 daire aldim.Gazetelerden takip edebildigim kadayla ocak-subat 2010 gibi metrobus hatti yapilacakti o bolgeye kadar.Bu konu hakkinda son gelismeler hakkinda varsa bilginiz paylasirsaniz sevinirim. Iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2009 | 16:28 Altan Gokceli 298 Kişi okudu

Butcemiz maksimum 300bin tl ve yatirimdan ziyade oturmak icin Sar

Soru

Butcemiz maksimum 300bin tl ve yatirimdan ziyade oturmak icin Sariyer ve Zekeriyakoy tarafindan ev dusunuyoruz. Bu butce ile uygun birsey bulabilirmiyiz? Turyapi sariyer evleri icin ne dusunuyorsunuz, tapu sorunu var galiba, riske girilebilir mi? Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2009 | 09:34 hursit yunus 298 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, Olimpa avm de Restoran katında 41,5 m2 m

Soru

Tebernüş bey merhaba, Olimpa avm de Restoran katında 41,5 m2 mağazaya 460.000 TL istiyorlar. Ekim 2010 da teslim edecekler. Böyle bir yatırım mantıklı mıdır sizce? Şu anda ve gelecekte bölgede başka bir avm açılmasının mümkün olmadığını, avm olarak bölgede sadece Olimpa nın olacağını söylediler. Bu doğru mudur? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2009 | 09:51 Doğan Sağlam 297 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey. Bu aralar Bursa' da konut projeleri di

Soru

Merhabalar Tebernüş bey. Bu aralar Bursa' da konut projeleri dikkat çekmeye başlıyor. Köksal Sahil Evleri isimli bir proje var. Bu konuyla ilgili bilginiz varsa paylaşırmısınız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2010 | 12:35 ibrahim KARAHANLI 297 Kişi okudu