Tebernüş bey, Havadanemlak.com sitenizden Aquacity2010 projesin

Soru

Tebernüş bey, Havadanemlak.com sitenizden Aquacity2010 projesinin hafriyatlarının alındığı görülüyor. Sinpaş çözer demiştiniz, gerçektende çözdü işini ve güzelim 12.000 m2'lik Okul arazisini Markalı Konut ve Ticaret alanına dönüştürdü. Okul'un hakkını nasıl ödeyeceklerini düşünmüyorlar, biz hakkımızı helal etmeyeceğiz. Belediyeden incelediğimiz kadarı ile TK3 imarları var ve E=1.5 / 5 kat görülüyor. 0.0 kotunu Sancaktepe'nin tepesinden alıp 15 katta yapabilirler, bunuda göreceğiz. 1.Etabı Akyapı 17 blok, 535 daire olarak ihalesini aldı ve 500 günde anahtar teslimi bitirip teslim etmeyi taahhüt ettiler. Takip edip ne kadar işbitirici olduklarını göreceğiz. Bilgi çağında bizler ile bu güzel paylaşımınızdan dolayı çok teşekkür ederiz. Saygılarımızla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2010 | 16:49 Yusuf K Önder 297 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey;bizim şerifalide yenı aldığımız bir

Soru

Merhaba tebernüş bey;bizim şerifalide yenı aldığımız bir ev var.3+1 ve sıfır ancak çocuklarımın okulu ve benim işime olan ulaşım zorluğundan dolayı evi satışa çıkardık.Fİyat olarak 180.000 tl düşündük.Sizce makulmudur? evin içi 0 toplamda 5 ay oturduk ancak bu satışı en iyi nasıl yapabiliriz emlakçılarla çalışmak ıstemıyoruz .Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2010 | 12:07 berrin özkoyuncu 297 Kişi okudu

֖NCELİKLE YAZILARINIZI UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORUM,SİZİN

Soru

֖NCELİKLE YAZILARINIZI UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORUM,SİZİN ENGİN G֖RÜŞ VE BİLGİLERİNİZE DAYANARAK 2 SORUM OLACAK SİZLERE CEVAPLARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.1.SORUMHALKALI AVRUPA KONUTLARI ATAKENT 3 PROJESİYLE İLGİLİ BİR FİKRİNİZ VARMI OTEL, ALIŞVERİŞ MERKEZİ , SOSYAL TESİS FİYATLANDIRMA VS... GİBİ M2 FİYATLARININ 2.000-2.200 TL GİBİ OLACAĞINI S֖YLÜYOLAR AMA TAM NET BİŞEY S֖YLEMİYOLAR.SATIŞ OFİSİNDEN BİR BİLGİ ALAMIYORUM, FAZLADA VAKTİM KALMADI BU PROJEYİ BEKLEMELİMİYİM?2.SORUMİŞ YERİM ETİLERDE AVRUPA KONUTLARI ATAKENT 2 Yİ GEZDİM ÇOK BEĞENDİM FAKAT BÜTÇEM YETMEDİĞİ İÇİN(BÜTÇEM 200-250 BİN TL) AVRUPA KONUTLARI ATAKENT 3'Ü TOPRAKTAN ALMA KAYDİ İLE BEKLEME KARARI ALDIM.FAKAT YOL MESAFESİ BİRAZ AKLIMI BULANDIRIYO(ETİLER-HALKALI ARASI 30 KM)BANA BÜRÜT 110 - 120 M2 2+1 YETİYO DAHA YAKIN BİLDİĞİNİZ TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ BU BÜTÇELERDE BİR PROJE VARMIDIR?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2010 | 17:47 KORHAN KAYA 297 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, size bir sorum olacaktı,lokasyon olarak

Soru

merhaba tebernüş bey, size bir sorum olacaktı,lokasyon olarak baktığınızda oturum amaçlı olarak avrupa konutları-2 yi mi yoksa atakent 3 ü'mü tercih ederdiniz, proje bazında herşey net değil biliyorum ama hem oturum hem de ilave olarak yatırım ihtimali düşünüldüğünde düşünceleriniz nelerdir, teşekkürler,kolay gelsin,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2010 | 09:58 nurhan gunaydin 298 Kişi okudu

Tebernüş bey öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.Asl

Soru

Tebernüş bey öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.Aslında bende kendi Çapımda İTTİFAK İNŞAATLA ilgili araştırma yaptığımda olumsuz hiçbirşeye raslamadım ancak sizin bilgi ve tecrubelerinizden de yararlanmak istedim.Beni rahatlattınız.SAĞLIK KENT sitesinden alacam 10 yıl vadeli 118 m2 daire bana 151 bin cıvarına geliyor.bu proje bittiğinde dairenin bedelinin 170-180 bin olmasını tahmin ederek bu projeden daire alıp proje bitincede satmak istiyorum sizce doğru bir yatırım yapmış olurmuyum projeyi 2011 in sonunda teslim edeceklerini söylüüyorlar.herşey için teşekkürlerimi sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2010 | 11:53 feyzanur ekşi 297 Kişi okudu

kolay gelsin. hazır yurt dışına gitmişken yurtdışı projel

Soru

kolay gelsin. hazır yurt dışına gitmişken yurtdışı projelerinin birer görselinide siteye ekleseniz bizde türkiyede yapılan projelerin özgün projemi yoksa yurtdışı menşeili bir projemi anlayabiliriz.gerçi tahmin ediyorum ama en azından biz yaptık diyemezler.son günlerde emlak projeleri dış görünüş olarak birbirlerine çok benzer hale geldiler ancak metre kare hesapları çok kötü netlik yok. hepsinde metrenin yanında birde santimler var nasıl oluyorsa. yurt dışında da böylemi. bu işin bir standartı yokmu. kentsel dönüşümde büyükşehir büyüklüğünü gösterebilirse istanbul kurtulur. ancak belediye bir 100- 150 yıllık plan çıkarmalı. değişimlerde buna bağlı olarak mahalle bazlı olmalı. bir mahelle bir site olmalı bence. şehir mrkezinde 5 kat olan izni 10 kat imar izni olursa ilk 5 kat maliklere diğerleri yapan firmaya. kapalı otaparklı sosyal tesisli ulaşım ağı halledilmiş görsel bütünlüğü olan bir kent olur istanbul. Belidiye de bu arada alt yapı sorunlarını çözer. yer altına büyük kanallar açılır falan. gerçi bizim belediye başkanları çok akıllı oldukları için bizim aklımıza ihtiyaçları yokda neyse. iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ekim 2010 | 10:51 hilal bayram 298 Kişi okudu

Sayın tebernüş bey hangi tv kanalını açsam ağaoğlunu yada

Soru

Sayın tebernüş bey hangi tv kanalını açsam ağaoğlunu yada fiyapı yı yada özyurtların reklamlarını görüyorum sizce istanbul da sektörde bu üç firma lokomotif olarak öne çıkmak ta sizce bu 3 firmanın geleceği ilegili düşünceleriniz merak ettim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2010 | 11:59 hakan içkin 298 Kişi okudu

mrb Tebernus bey, Çekmeköy carpediem Konutlarından 3+1 bir dai

Soru

mrb Tebernus bey, Çekmeköy carpediem Konutlarından 3+1 bir daire almak üzereyim, Proje çok güzel ve projeyi kolon inşaat yapıyormuş bu firma hakkındaki düşünceleriniz nedir, güvenebilirmiyiz, prim yapar mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2010 | 15:15 Mehmet Güvener 297 Kişi okudu

Tebernüş bey, Fiyapı fiyat politikasını mı değiştirdi? Ge

Soru

Tebernüş bey, Fiyapı fiyat politikasını mı değiştirdi? Gebze gibi bir yerde 85m2 net alanlı 2+1'i 129.000 tl'ye satıyor son zamla beraber. Sizin sitenizde okudum ,zam yapmadan önce 576 daireden 245 tanesini satabilmiş. şimdi üstüne zam koydular. 300'ü geçmez toplam satış. Siz ne düşünüyorsnuz bu durumla ilgili. siz daha saha iyi ve sağlıklı yorum yaparsınız.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 10:33 Erkan TARAKÇI 297 Kişi okudu