Merhaba Tebernüş bey..Ben soru sormayacağım sadece Çiğdem

Soru

Merhaba Tebernüş bey..Ben soru sormayacağım sadece Çiğdem Kan hanımı İnnovia 2 daire sahibi olarak bilgilendirmek istiyorum. Öncelikle İnnovia 1 de satılan 1 1 dairelerin büyüklüğü ile İnnovia 3 teki dairelerin büyüklüğü farklı. İnnovia 1 de brüt 85-90 m2 iken innovia 3 te 45-50 m2 civarında. Dolayısıyla bu şekilde bir yaklaşım doğru olmaz. Evet projeden alınmış bir daire ile bitmiş daire fiyatları aynı olmamalı. Nitekim İnnovia 1 de projeden ev alanlar elbette şu an itibariyle kazançlı durumdalar ancak bu oran 0 -40 civarıdır.Bu kadar kar marjı hemde esenyurt gibi daire stoğunun yoğun olduğu bir bölgede kısa vadede mümkün değil.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 18:51 Mahir Özdemir 298 Kişi okudu

Sn; Tebernüş Bey biz ocak 2008 yılında saraçoğlu konakları

Soru

Sn; Tebernüş Bey biz ocak 2008 yılında saraçoğlu konaklarına daha temeli dahi atılmamışken 2 daire parası nakit ödeme yaptık aralık 2009 tr.de teslim edileceğini bu trde teslim edilmediği sürece her ay ben size kira ödeyeceğim diyerek güven veren insaş inşaat'ın yetkilileri bizi mağdur etmiş durumdadır 2011 yılına giriyoruz hala temel atılmış duruyor.bizler bir cevap alamıyoruz. yok belediye durdurdu yok ankaradan onay çıkmadı yok şu yok bu vs.oyalanıp duruyoruz yardımcı olursanız seviniriz.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2010 | 13:05 Aysun BAYRAM 297 Kişi okudu

Gunaydin, bir Dumankaya Cadde sorusu da benden :)(Analizde sorun-

Soru

Gunaydin, bir Dumankaya Cadde sorusu da benden )(Analizde sorun-ogrenin demissiniz). Cadde den 1 1 mi 2 1 mi daha cok prim yapar yada yatirim icin uygundur? Saygilar sunarim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2010 | 10:37 Tufan Aslan 298 Kişi okudu

mrb.kağıthane sanayi mah. metroya 10 dk. yürüme mesafesinde d

Soru

mrb.kağıthane sanayi mah. metroya 10 dk. yürüme mesafesinde daha inşaat halinde 180TL fiyatla ince işleri kalmış bir eve talibiz. Fakat kafama takılan müteahhit kendi satıyor bu evi başka kişilere de satmıdığı ne malum, peki tapuyu üstüme yapıp bütün parayı verirsemde evin kalan eksiklerini yapmazsa... bir akıl verirseniz sevinirim teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2010 | 10:02 zehra olcay 298 Kişi okudu

Sn Tebernüş bey, havadanemlak.com'da bugün Sinpaş Aquacity201

Soru

Sn Tebernüş bey, havadanemlak.com'da bugün Sinpaş Aquacity2010 projesini gördüm. Tebrikler ... SinpaşGYO Aquacity2010'da Hafriyatlar tam gaz gidiyor. İBB'nin http//www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/MeclisKarari.aspx?KararID=18616 kararına rağmen... Bu projede sorunlar çözdümü acaba? Hafriyat çalışmasına İBB'nin ve Sancaktepe belediyesinin müdehale etmemesi ve okul yerini gasp etmeleri sizce doğru mu? SinpaşGyo ya Avni Bey'e yakışıyor mu? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2010 | 18:49 Yunus Emre 298 Kişi okudu

Merhaba,Ağaoğlu Ayazma da ilk gün olan bu gün itibariyle ka

Soru

Merhaba,Ağaoğlu Ayazma da ilk gün olan bu gün itibariyle kaç konut satılmış? Bunu çok merak ediyorum. Merak edip sordunuz mu acaba bu konuyu firma yetkililerine? Birde havadan emlak ın dünyada başka bir benzeri var mı acaba? Sağolun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2010 | 19:08 harun dönmez 298 Kişi okudu

Ben projeyi incelesemde sizin gibi anlamam oyuzden sizden fikir r

Soru

Ben projeyi incelesemde sizin gibi anlamam oyuzden sizden fikir rica ediyorum.Halkalıda soyakta bitmis evler de m2 si 2000 avrupa konutlarında 2500 iken ayazmada 30 ay sonra teslim olacak evi m2 si 2000 den almam için diger o iki siteden konsept olarak farklı gordugunuz neler var inceleyip bildirebilirmisiniz?Ona gore ya bitmis soyak yada avrupadan yada 30 ay kiracılga devam deyip ayazmadan alacam.Yorumunuz cok onemli bana bu fiyat 30 sonra teslim icin pahalı geldi ama konsepte artı neler gozunuze carpıyor,bu fiyatı makul kılan tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2010 | 14:18 kaan berber 298 Kişi okudu