sayın kireçci büyük bir sabırla avrupa konutları ıspartaku

Soru

sayın kireçci büyük bir sabırla avrupa konutları ıspartakuleyi bekledim...temi algılayamamıştım atakent 2 ye çok üzülmüştüm kaçırdıgım için...fakat gidip ıspartakuleyi görünce küçük butik bir proje olarak gördüm birde bir kaç hafta önceki ali ağaoğlunun ıspartakule yorumu beni ıspartakuleden ve diger projelerden soguttu...bizimevler 1 de bitmiş evlerin metrekaresi 2000 lira civarındayeken avrupa konutlarıda aşagı yukarı aynı nerde bu işin cazibesi...sanırım likitte kalıp gerçekten bir fırsat proje yakalıyınca girmek en mantıklısı çünkü yatırımlık düşünüyorum gidip oturmalık degil...sizde ıspartakuledeki bitmiş projelerin fiyatları ile yeni başlıyanları kıyaslıyınca cazip bir durum varmı bir degerlendirimisiniz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2010 | 09:14 arman şahinoğlu 297 Kişi okudu

Merhaba. Dün my towerland ofisinde C bloklara baktık. 115 m2 2

Soru

Merhaba. Dün my towerland ofisinde C bloklara baktık. 115 m2 2 1 ler 447 bin TL. çok kararsızız, my world 'de bu fiyata 2.el 120 m2 2 1 alabiliriz. Ama mytowerland'in yeri, binaların konumları, yeşil alanları vs. daha hoşumuza gitti. bir de myworld 4 sene olmus teslim edileli, bu yapılar yeni olacak. ne dersiniz? Fiyat cazip mi sizce? bir de towerland içinde sukent hisseleri var 350 bin civarında, onlar da 117 m2 ama konut kredisi ya da ağoğlu kredisi alınamıyor, ancak peşin alınabiliyor. cevabınız çok önemli bizim için, teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2010 | 16:47 Ela Gürsoy 297 Kişi okudu

Merhabalar.Yurt dısında calısıyorum.Birkaç aydır eşimle si

Soru

Merhabalar.Yurt dısında calısıyorum.Birkaç aydır eşimle sitenizi,yorumlarınızı takip ediyoruz.Yeni yapılan projeleri inceliyoruz.2 sene sonra kesin dönüş yapacağız. 100000 nakitimiz var. Hem yatırım olabilecek hem de 2 sene sonra geldiğimiz zaman oturulabilecek bir 2 1 düşünüyoruz.Geçen hafta Türkiyeye geldik.Beylikdüzü,Esenyurt,Bahçeşehirdeki projeleri gezdik. Anadolu yakasında da Nish adalar projesiyle ilgilendik.Maalesef bir türlü karar veremedik.Beylikdüzündekiler uygun ama çok fazla proje var.Yatırım açısından riskli gibi görünüyor.Nish adalar değerlenecek gibi ama Avrupa yakasındaki projelere göre fiyatları yüksek.Avrupa konutlarını kaçırdığımıza üzülmüştüm.Şimdi yeni bir fırsat varıspartakule.Sizce ne yapalım? Yatırım amaçlı olarak bu projelerden mi alalım yoksa yeni projeleri mi bekleyelim, veya döndüğümüz zaman mı bakalım.Teşekkür edrim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2010 | 12:24 hakan çetin 298 Kişi okudu

merhabatebernüş bey ben kayabaşında alt gelirlilere verilen b

Soru

merhabatebernüş bey ben kayabaşında alt gelirlilere verilen bir ev aldım 22 haziranda çekiliş yapıldı dairem belli oldu kaçınçı kat olduğu belli oldu yani.ama daireye ne zaman yerleşecem acaba lütfen bilgilendirin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2010 | 20:06 erhan 297 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey, benim sorum izmit körfezkent konutl

Soru

İyi günler Tebernüş Bey, benim sorum izmit körfezkent konutları ile ilgili, sizce hem oturmak hem de yatırım amaçlı almak için nasıl prim potansiyeli var mı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2010 | 14:19 sinan kaçar 297 Kişi okudu

Başta şahsınız olmak üzere bu sitenin oluşmasında emeği g

Soru

Başta şahsınız olmak üzere bu sitenin oluşmasında emeği geçen herkese çok teşekkür ederim ve emlakkulisi.com 'un yaşgününü kutlarım. Nice yıllara...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2010 | 10:10 hakan ozdemir 298 Kişi okudu

Merhaba; Kirada oturduğum dairenin Güneşli konutları ile aras

Soru

Merhaba; Kirada oturduğum dairenin Güneşli konutları ile arası 200 mt. 110 Mk net 3 1 2 yıllık daire. Site değil.. 5 katlı apartman. Şu an satış fiyatı 130.000 TL. Bu daireyi satın almak yerine fitower dan 2 1 86 mk net 120000 tl ye aldım. İşyerim mecidiyeköy de.. Ne kadar doğru yaptım bilmiyorum.. Size danışmak istedim.. Birde Güneşli kontlarının karşısındaki yaklaşık 50 dönümlük yerde inşaat çalışmaları başladı.. Devlet hastanesi olacağı söyleniyor. Bilginiz var mı ? Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2010 | 01:39 Barış Başkütük 297 Kişi okudu

Sayın Kireçci fikrinize saygım var ancak bana verilen fiyat ş

Soru

Sayın Kireçci fikrinize saygım var ancak bana verilen fiyat şu topraktan 145 metrekare civarı 3 1 için 315 bin TL civarı... Benim firmaya eleştirim zaten önceki projelerde (atakent 2 hariç) alıcıyı düşünmeleriydi.. sonuçta lüks değil, 1. sınıf konut yapıyorlar. Arsa konumu ucuzlamışken metrekare fiyatlarında çok büyük artma var. Ben o dairenin dediğiniz gibi temmuz 2011 de ederinin en az 450 bin TL olmasını ön görmeliyim ki yatırım yapayım. 360 lara satarsa öpsün başına koysun alıcısı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2010 | 12:28 Selim Kurt 298 Kişi okudu

iyi çalışmalyar, ben 1 ay içinde ön satışı yapılacak ola

Soru

iyi çalışmalyar, ben 1 ay içinde ön satışı yapılacak olan park suit evlerini yapan şirketin güvenilirliğini ve kalitesini merak ediyorum. bide profjenin ilk günü başvurmamla ortalarda baş vuru yapmam arasında büyük bi fark olabilirmi. önümüzde ki 5 yıl içerisinde çok pirim yapabilir mi. teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 17:04 ali türk 298 Kişi okudu