Tebernüş Bey Merhaba,Kiptaşın Maltepedeki Otel arazisi ihale
Tebernüş Bey Merhaba,Kiptaşın Maltepedeki Otel arazisi ihalesi ile ilgili bilginiz var mı? Ne şekilde sonuçlandı biliyormusunuz?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş Bey Merhaba,Kiptaşın Maltepedeki Otel arazisi ihalesi ile ilgili bilginiz var mı? Ne şekilde sonuçlandı biliyormusunuz?
Merhaba Sn.Kireçci nasılsınız.Benim size sorum şu olacakSıfır bir daireyi banka kredisi ile satın almak istiyorum.Satıcı dairesi için 110 bin ytl diyor ve 100 bin ytl sini kendi anlaşmalı olduğu bankadan kredi çıkarabiliyor geri kalan 10 bin ytl içinde senet yapalım diyor.Hem daireyi kaçırmak istemiyorum hemde artık kirada kalmak canıma tak etti.Elimde nakit param olmadığı için ve bankalar dairenin % 80 nine kadar kredi verip kalanı peşin istediği için satıcının teklifine razı olacağım ama öncesinde size danışmak istedim.Satıcı vergiden kaçmak için mi böyle bir yola başvuruyor evin satış bedeli olarak maliye bankadan alınan kredi bedelini mi ölçü alıyor dolayısı ile satıcı 100 bin ytl üzerinden vergi vermek için mi böyle yapıyor.bu durumda evin satış bedeli ne kadar gösterilir ve alıcı olarak ben sıkıntı yaşarmıyım.Teşekkür ederim....
tepeüstü ağaoğlu my town 3 1 daireler 450 bin civarı oturma amaçlı alınırmı ileride prim yapar mı teşekkürler
ataşehir ve kadıköy ilçeleri içersinde ileride fiyat artışı potansiyelini yüksek gördüğünüz bölgeler hangileridir? ilginiz için şimdiden teşekkürler.
Öncelikle yorumlarınız için çok çok teşekkür ederiz.Tebernüş bey toki kayabaşı projesini cazip olmadığını o fiyata özel sektördeki evlerden almanın daha mantıklı olduğunu vurgulamaktasınız.Peki peşinatı 25000-30000 tl brüt 90-120 m2 arası sabit taksitli avrupa yakasında 750-1200 tl(120 ay) taksitli sabit odemeli ara ödemesiz önerebileceğiniz bir proje varmı.Teşekkürler
Merhaba Tebernüş Beyefendi. Ağaoğlu başakşehir projesini çok merakla bekliyorum sebebi elimde çok fazla olmayan bir nakit var biraz da kredi çekip bu parayla hem oturmak hemde ilerisi için bir yatırım düşünüyorum. Kirada değilim ama evimi 2-4 sene zarfında değiştirmek istiyorum o bölge işime ulaşım açısından da çok uygun. Bu yüzden heyecanlıyım o proje hakında ne düşünürsünüz. Biliyorum daha satışa çıkmadı ama genel hatlarıyla görüşleriniz nedir çok konut yapılacak oması bölgeyi hareketlendirir diye düşünüyorum ama prim açısından olumsuz etkilermi. Depreme dayanıklı yeni 2 1 bir konut alıp yaşamak amacım. Dediğim gibi bölgede bana çok uygun. Sizin görüşlerinizi almak isterim çünkü çok tecrübeli değilim yanlış bir karar almaktan çekiniyorum. Çok uzun oldu soru kusura bakmayın. Sağolun
fiyapı batacak deniyor bu konuda bizi aydınlatırsanız sevirim
Tebernus bey,sorulara vermis oldugunuz cevapları yakından takip ediyorum. Tesekkur ederim. Sorum Nish Adalar projesi ile ilgili. Proje de ozellikle 3 1 A tipi konutlar cok hosumuza gitti. Deniz manzaralı olanlar min 420 000 civari. Siz de cevaplarınızda surekli prim potansiyelinin deniz manzarısı ile orantılı oldugunu ifade ediyorsunuz. Dairelerin Prim yapması agırlıklı olarak manzara sonra lokasyon ve proje detayları ile mi alakalı size gore. Zaten alırken de pahalı olan manzaralı konutların digerlerinden pahalı olması normal birsey ama aradaki makasın artacagını mı soyluyorsunuz.Deniz manzarası kısıtlı daireleri almak size gore akıllı bir yatırım olmayacaktır sonucunu cıkarıyorum. Eger oyleyse Nish adalar ile kıyaslıyabilecegimiz anadolu yakasında alternatif baska hangi proje var sizce. Tesekkurler...
Merhaba. Hasan Yaycı beye bir uyarım olacak. Sukentte hala 190 bine hisse oldugunu yazmıs. o hisseler 1 artı 1 hisse. yani diger hisseler gibi 117 m2 brut 3 artı 1 degil. Az bulunan 1 artı 1 hisseler var, onlardan. bizi de uyardılar aman dikkat edin, normal hisse gibi satıyorlar diye. dikkat etmeleri için yazmak istedim.
Merhabalar, Esenkentteki santral çevreye zarar vermiyormu. Çıkardıkları gazların insan sağlığına çok büyük zararları olduğuna ilişkin birçok iddia var. Eğer bu doğruysa santralin dibinde onlarca proje var ve hatta yerleşmiş oturan onlarca insan var. Bu konu hakkında bir bilginiz varmı? Teşekkürler