Tebernüş Bey merhaba, Dumankaya Atmosfer ilgimi çekiyor ama Du

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Dumankaya Atmosfer ilgimi çekiyor ama Dumankaya'nın Pendik sahile yakın bir projesi daha olacak diye duydum, sizin de kulağınıza gelen birşey var mı?Birde E-5 Maltepe civarlarında yol kenarında Ağaoğlu'nun tabelalarını gördüm, küçücük bir arsa üzerinde, koskoca Ağaoğlu orada ne yapar, gerçekten çok merak ettim,belki sizinde dikkatinizi çekmiştir.Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2010 | 13:22 Afife Hatipoğlu 295 Kişi okudu

merahab benım ogrenmek ıstedıgım gaziakdemır bu derıcıler

Soru

merahab benım ogrenmek ıstedıgım gaziakdemır bu derıcılerın oldugu yerde sıcaksu projesi falıyete girecekmı gırecekse nezaman girer benım ıkı katlı evım var arsam 145m2 ıcınde 2 katlı projelı kat ıhtıfaklı evımvar eger benım evımde yıkılırsa magdur olurmuyum negıbı haklarım olur yardımınız ıcın sımdıden teşekkur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2010 | 21:59 caner bayram 296 Kişi okudu

33 ay önce toki den aldığım evi iade etsem ödediğim toplam

Soru

33 ay önce toki den aldığım evi iade etsem ödediğim toplam verğiler hariç 31.360 liranın kaç lirası bana iade edilir evim tokat -turhaldadır

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2010 | 11:06 HÜSEYİN BEKTAŞ 295 Kişi okudu

şimdi ben arsa almak istiyorum. silivri sanırım iyi tercih. em

Soru

şimdi ben arsa almak istiyorum. silivri sanırım iyi tercih. emlakçılardanmı baksakda alsak yoksa dolaşıpta sağdan soldan araştırsaktamı alsak. sen olsan nası yapardın ? teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2010 | 15:03 temel denizcan 296 Kişi okudu

Merhabalar tebernüş bey.Ben İstanbul Kultur UniversitesinİN o

Soru

Merhabalar tebernüş bey.Ben İstanbul Kultur UniversitesinİN ogrencisiyim ve okulun yurdunda kalıyorum.Benim okulun bulundugu mevki sirinevler diye geciyor ve sirinevlere (yani okuluma) yakın olan semtler bahcelievler ve Halkalı..İlk once Bahcelievler SEMTİNİ cok begendigimi ve Halkalı SEMTİNE pek ısınmadıgımı belirtiyim....Bahcelievlerde Agaoglunun my city projesi 2011 agustosta bitecegi soyleniyor ve ellerinde sadece zemin katlarları olarak 1 1 73m2 LER mevcut.Fakat ailecek biz zemin katlarda ev almayı dusunmuyoruz malum satarken zorlanılıyor.Ote yandan halkalda da Projesin cok begendigim(semt olarak begenmedigim)Atkent 2de 17.ci katta 93m2 manzarası super olan 1 1 243 milyara satılıyor.ASLINDA KISACASI BEN BAHCELİEVLERDEKİ AGAOGLUNUN PROJESİNDE AKLIM TAKILI KALDI. MALESEF ORDADA SATILCAK EV YOK SİZCE 1 SENE VEYA BELRLİ Bİ SURE BEKLEYİP EMLAKCILARDAN BİRAZDA OLSA PAHALIYA MI ALMAK YADA HİC ZAMAN KAYBETMEYİP ATAKENT2 DEN Mİ EV ALMAK?------------Benim okulun bitmesine 4 yıl war 1 sene beklenebilip 3 yıl oturma mantıklı olur fakat 2 sene kadar uzun bi zaman beklenilmez sacma olur cunku 2 yıl oturmak icin ev alınmaz.SİMDİ KARAR VERMEM LAZIM CUNKU ATAKENT 2DEKİ 1 1 EV SATILMAK UZERE BELKİDE SATILDI..............BENİM BAHCELİEVLERDEKİ EV BEKLEYİSİM 1 YILI GECERMİ.EV BULUNURSADA SENEYE MYCİTY DEKİ EV FİYATLARINDA NE KADAR ARTIS OLUR VE YA EMLAKCILAR UZERİNE NE KADAR KAR KOYUP SATARLAR......SİMDİDEN TESEKKURLER..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2010 | 18:49 Sani Kocabaş 295 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Maltepe 2.etap Seyrantepeyle ilgili;Merk

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Maltepe 2.etap Seyrantepeyle ilgili;Merkez Kasım kura Ağustos teslim diyor (Şantiye Eylül teslim )İBB Eylül-Ekim de teslim için yoğun çalışma var diyor.Bina içlerinde yoğun çalışmalar varmış. Çevre düzenlemesinede yeni başlamışlarmış.Sizin kaynaklarınız güçlüdür. Kuralar ne zaman çekilecek, teslimlar ne zaman olacak. Teslim tarihine söyledikleri doğru ise 3 ay 5 ay kaldı. Sizin kaynaklarınız kuvvetlidir. Lütfen konunun dışında durmayın... Maltepe 2.etap satışa çıktığında kiptaştan önce sizin siteyi takip ederek almıştım. Kuraların teslimatların tarihinide bir süpriz yapın siz verin lüften.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2010 | 12:55 Emir Emre 296 Kişi okudu

26 yıldır çalışıyorum emek olmama 3-4 yıl kaldı tek maaş

Soru

26 yıldır çalışıyorum emek olmama 3-4 yıl kaldı tek maaşla ı5 yıldır 20 yaşındaki cocugumla idare ediyorum oğlun ünv ı.sınıfdta okyor. ev almaya cesaret edmedim.borçtan korktum.yaşlılığmda rahat edceğn zarar etmeyeceğim 10 ayda ı.600 tl taksit ödeyerek pei.natı olmayan ev var mı ı artı ı olur tenha uzak yer olmasın.teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2010 | 11:27 suna gümüştaş 295 Kişi okudu

Merhaba Tebernüs Bey,Atakent'te 1 1 daire aramaktayim. Amacim 2

Soru

Merhaba Tebernüs Bey,Atakent'te 1 1 daire aramaktayim. Amacim 2 senelik yatirim. Bu süre içinde rahatça kiraya verebilmek ve 2 senenin sonuda en azindan aldigim paraya satabilmek istiyorum.Inceledigimde karsima 75bin'den 100bine kadar farkli opsiyonlar çikiyor. Bu noktada size sunlari sormak istiyordumhangi etaptan daire almak bahsettigim amacima uygun olur sizce? m2 degerleri 47 ile 60 arasinda degismekte. Bu anlamda kaç m2'lik daire yatirim ve elden çikartmak için sizce en verimli olur?Bu daireler yapilis tarihleri itibariyle biraz eskiler sanirim, bu satis sirasinda bir sorun teskil eder mi?bir opsiyon da çevredeki Ka Green olabilir. burada 105bin'e bir opsiyon buldum. kapali yüzme havuzu olan. ama sitenin çevresi oldukça kötü gözükmekte ve site biraz arkalarda kalmakta. Rica etsem bu opsiyonu da digerlerinin yaninda benim için degerlendirebilir misiniz?Diger bir opsiyonum da bütçemi oldukça zorlayarak olimpiakent'te 1 1 almak. Bu da fiyatlar düsünüldügünde (fiyatlari 145-150bin) deger mi degmez mi emin olamiyorum.Ayiracaginiz zaman için çok tesekkür ederim.Iyi günler.Egemen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 16:54 Egemen 296 Kişi okudu

iyi aksamlar.Az once Kent Plus Centrium Tower'in satis ilanini g

Soru

iyi aksamlar.Az once Kent Plus Centrium Tower'in satis ilanini gordum sitenizde. Diger tip dairelerin m2 fiyatlari nedir bilmiyorum ama Studyolarin m2 fiyati 2.000 TL civarinda. Kentplus Kartal'da bitmis dairelerde m2 fiyatlarinin 2.000 TL'nin az uzerinde oldugunu, bu projenin 2012 sonunda teslim edilecegini goz onune alir isek, baslangicta satis fiyati yuksek degil mi sizce? Fiyatin yuksek olmasini gerektirecek baska ca bir unsur mu var? Proje hakkinda ne dusunuyorsunuz? syglr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 21:20 savas citak 295 Kişi okudu

Merhabalar Sn.Tebernus Bey.Sitenizi yeni kesfetteim Ve cok yararl

Soru

Merhabalar Sn.Tebernus Bey.Sitenizi yeni kesfetteim Ve cok yararli buldum.avrupa konutlari ispartakuleden 3 1 daire 275 bine oturmak icin aldik .sitenizdeki yorumlari okuyunca tereddute dustum hata mi yaptik diye.evimizi cok mu pahaliya almisiz.tum birikimimizi arti kredi kullanarak aldik .avrupa konutlari ortakligi da ayrilmis .kalite olarak ataken 2 gibi olucakmi acaba .dairemizi iade etmek istesek edebilirmiyiz.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2010 | 16:55 gulay gunay 296 Kişi okudu