efendim ytl cinsinden aylık 1600 ytl ödeyebilecek durmdayım.5

Soru

efendim ytl cinsinden aylık 1600 ytl ödeyebilecek durmdayım.5 yıl vadeli konut kredisi (60,000)ytl tutarında kullanmak istiyorum özellikle japon yeni ve isviçre frangı hakkında görüşlerinizi istirham ediyorum. devlet memuruyum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ekim 2008 | 11:01 ABDULLAH AKAN 296 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, Fi-yaka nın Esenyurt projesi hakkında

Soru

Tebernüş bey merhaba, Fi-yaka nın Esenyurt projesi hakkında ne düşünüyorsunuz.Bölgenin lokasyonunu en iyi bilen sizsiniz.Firma arsayı çok ucuzamı kapattı acaba,24 ay sonrası teslim olduğu için mi fiyat 99 bin olmuştur..Evini dğiştirmeyi düşünen Şuan için 80 bin ytl si olan biri bu projeyemi girmeli yoksa biraz daha fazla para verip daha yakın tarihte teslim edilen bir projeye yönelmeli..Şimdiden teşekkürler..Çalışmalarınızda başarılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2008 | 08:41 Canan Güler 295 Kişi okudu

Yeni emekli oldum 80.000 tl. param var yatırım olarak kira geti

Soru

Yeni emekli oldum 80.000 tl. param var yatırım olarak kira getirsin diye bir ev almak istiyorum param kadar , ancak her taraf ev dolu alsam bile 400 tl.ye kiraya verebilirmiyim o bile şüpheli versemde kiracı ne gibi sorunlar yaratır o da belli değil param şu bankada 750 tl civarında gelir getiriyor bu gün için paramın bankada kalışı avantajlı gibi görünüyor ama ilerisi ne olur kestiremiyorum bu ortama rağmen param kadar kira getiri amaçlı bir konut almalımıyım önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2009 | 13:30 Mehmet Koçtemiz 296 Kişi okudu

Sayın Tebernüş KireççiMerhaba3. temmuz 2009 tarihli web sa

Soru

Sayın Tebernüş KireççiMerhaba3. temmuz 2009 tarihli web sayfanızda "Kiptaş hangi Projeyi ne zaman teslim ediyor" başlıklı yayınınızda İçerenköy Evleri'nin Eylül 2009 tarihinde teslim edileceği bizzat Kiptaş Gn.Md. Yrd. Tuncay Çolak tarafından beyan edilmişti. Mayıs-Haziran aylarında yapılan görüşmelerde sadece iki bloktan oluşan bu projenin bitiş tarihinin Ağustos 2009 olduğu tarafımıza belirtilmiştir. Bunun üzerine bu projeden bir daire almak hatasına düştük. Zira geçen 3 ay zarfında teslimle ilgili bir ilerleme olmadığı gibi bilgi de verilmedi hak sahiplerine. Sonra Tuncay beyin size verdiği beyanata rastladık web sitenizde ve ümitlendik. Hiç olmazsa 1 ay geçikmeyle evlerimize taşınabilecektik. Ancak Eylül de geçti ve hala teslim ile ilgili bir muhatap bulamıyoruz. Şantiyede kimse cevap vermiyor, Kiptaş ise umursamaz davranıyor ve telefona çıkan kişiler bilgi vermiyorlar. Kısacası dairelerini teslim almak için bekleyen 180 aile zor durumda.Kış geldi, okullar açıldı. Meğer teslim edemiyeceklerdi niçin ağustosta teslim deyip millete daire sattılar. Proje başlangıcında daire alanlar seslerini çıkartmaya bilirler, çünkü onlara zaten aralık 2009 teslim denilerek direleri satıldı. Ama sonradan alanlara erken teslim diyerek tarih verdiler. Bu konuda bize yardımcı olmanızı istiyoruz. Gerekli görüşmeyi yapar ve bizi aydınlatırsanız çok memnun oluruz.Saygılarımızla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2009 | 10:52 Alp Kirmani 296 Kişi okudu

TEBERNUS BEY TEKRAR MERHABALAR,BEYAZ INSAATIN FLORYA DAKI FLORY

Soru

TEBERNUS BEY TEKRAR MERHABALAR,BEYAZ INSAATIN FLORYA DAKI FLORYA PARK EVLERI HAKKINDA DUSUNCELERINIZ NELERDIR.YATIRIM AMACLI DEGIL DAHA COK YASAMAK ICIN DUSUNUYORUM.150 METREKARE 3 ARTI 1 ORTALAMA 500000 USD.SIZCE KIRALAMA YATIRIMI ICIN RIXOS BOMONTI VE TRUMP TOWER PROJELERI UYGUN PROJELERMI ?SIZE COK TESEKUR EDERIM...SAYGILARIMLA... VEYSI DEMIR.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2009 | 00:21 VEYSI DEMIR 296 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Bizi aydınlattığınız için minnettar

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Bizi aydınlattığınız için minnettarız. Biz yatırım amaçlı FiYAKA FiTower projesinde kuleler ile blok binalar arasında kaldık. Kuleler güzel görünüyor ayrıca ilk 10 kat için secenek şansımız var bloklarda ise 16. kata kadar dolu.Tercih yapamıyoruz, mantık olarak 16.kat yüksek olacağı icin satısı zor olur diye düşünüyoruz. Ne dersiniz?Teşekkürler,Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2009 | 15:15 ZAFER KADI 295 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Kartal kentsel dönüşüm projesi tam ol

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Kartal kentsel dönüşüm projesi tam olarak ne oldu? Kartal'ı çok tavsiye ediyordunuz ama burada yazdıklarınızdan sonra moralim bozuldu. Dönüşüm olacak diye Adliye sarayının karşısında yeni yapılan bir projeden bir sürü para verip daire aldık, daha dönüşüm adına birşey yok. Kartal'ın özellikle E-5 tarafını nasıl görüyorsunuz? Bir de aldığım dairenin yaklaşık 400 m mesafede metro durağı var. Bu metro durağı ve Adliye sarayı yaptığım yatırımın değerini artırır mı? Dairem 1 1 60 m2, residance bloğunun en üst katlarından birinde.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2009 | 11:54 Ömür Turan 295 Kişi okudu

Merhaba Sn.Kireçci nasılsınız.Benim size sorum şu olacak:Sı

Soru

Merhaba Sn.Kireçci nasılsınız.Benim size sorum şu olacakSıfır bir daireyi banka kredisi ile satın almak istiyorum.Satıcı dairesi için 110 bin ytl diyor ve 100 bin ytl sini kendi anlaşmalı olduğu bankadan kredi çıkarabiliyor geri kalan 10 bin ytl içinde senet yapalım diyor.Hem daireyi kaçırmak istemiyorum hemde artık kirada kalmak canıma tak etti.Elimde nakit param olmadığı için ve bankalar dairenin % 80 nine kadar kredi verip kalanı peşin istediği için satıcının teklifine razı olacağım ama öncesinde size danışmak istedim.Satıcı vergiden kaçmak için mi böyle bir yola başvuruyor evin satış bedeli olarak maliye bankadan alınan kredi bedelini mi ölçü alıyor dolayısı ile satıcı 100 bin ytl üzerinden vergi vermek için mi böyle yapıyor.bu durumda evin satış bedeli ne kadar gösterilir ve alıcı olarak ben sıkıntı yaşarmıyım.Teşekkür ederim....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2010 | 09:40 ferhat özay 295 Kişi okudu