merhaba Tebernüş Bey,ben Anadalo yaksasında çalıştığımd
merhaba Tebernüş Bey,ben Anadalo yaksasında çalıştığımdan hem yatrım yapmak, hem de kira yerine kredi ödeyerek içinde oturacağım bir ev almak istiyorum. Ancak emkalk alanında bilgisiz olmam benim eyleme geçmemi engelliyor. Kredi almak için de uygun dönem mi emin olamıyorum? Sizce bu karışık dönem ev almak için kredi çekme kararına uygun mu?teşekkürler
