iyi akşamlar sitenizi şahin beyden duydum bu arada :)fatih kocm
iyi akşamlar sitenizi şahin beyden duydum bu arada )fatih kocmustafa paşa cerrahpaşa caddesinde 65m2 2+1 2 yıllık kullanılmamış 110 bin tl ye aldım.emlakçıya görede 650 tlye kiraya verilebilirmiş.faizi ile birlikte 160 bin tl ye geldi.sizce nasıl bir yatırım oldu 5 yıl sonra satmayı düşünüyorum değerlendirirmisiniz teşekkürler ..
