iyi geceler, tebernüş bey hatırlarsanız dumankaya modernden k
iyi geceler, tebernüş bey hatırlarsanız dumankaya modernden kardeşim ve eşim birer daire almıştı. şimdi biz bunu pahalı aldık diye söylenmeye başladılar.(m2-1500) inşaatta ummdukları gibi hızlı gitmedi. ben projenin bittiği zaman anlaşılacağını nitelikli olduğunu söylüyorum ama dinleyen yok. geçenlerde kardeşim aldığı fiyata satmaya çalıştı, satamadı. ilk alanlardanız. firmada iade almıyormuş (noter sözleşmesi yapanlardan). tulipten dolayıda bir hadise yaşadığım için ben de nasıl bir yol izlemeliyim bilemiyorum. nasıl bir yöntem önerirsiniz. teşekkürler.
