Merhaba ,avrupa konutları ıspartakule 2 den 3+1 daire aldım.ha

Soru

Merhaba ,avrupa konutları ıspartakule 2 den 3+1 daire aldım.halihazırda da Avrupa Konutları Tem de oturuyorum.Ispartakule nin prim yapacak bir lokasyon olduğunu düşünüyorum.Tem de yaşam açısından son derece rahat ancak malesef çevresel faktörler nedeniyle güvenlik sıkıntılı biraz.Ben kendi adıma ıspartakule bitince oraya taşınmayı düşünüyorum.Bu arada geçen hafta edindiğim bilgiye göre Avrupa konutları ıspartakule ye %8-10 civarında zam gelecek.Bilginize....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2011 | 14:51 ELİF AK 294 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey,Süleyman Çetissaya ile Atakent 3 projesin

Soru

Sayın Tebernüş bey,Süleyman Çetissaya ile Atakent 3 projesinin satışları konusunda görüştünüz mü?Diğer projelerine göre satış hızları nedir?Zira medya aracılığıyla yapmış olduğu reklamları şu an itibariyle ulusal kanallarda göremiyoruz.Sizden ricam bize yakınlarda başlayacak ve tavsiyede bulunabileceğiniz bir kaç proje var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2011 | 01:58 Bora Tevfik Vargün 293 Kişi okudu

Üstad Selam,Toki arsası Ataşehir açıklaması ile havadan res

Soru

Üstad Selam,Toki arsası Ataşehir açıklaması ile havadan resimler eklemişsiniz ve hafriyat gözüküyor.Ataşehir finans merkezinde ilk kazma vuruldu demekmi bu ? Bilgi varsa, paylaşırsanız seviniriz. Soyak Yenişehir civarına bir yol bağlantısı,giriş çıkıs vs olacakmı?Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2011 | 19:09 serdar peker 293 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,bugun soyakın müşeri hizmetlerini radı

Soru

Tebernüş bey merhaba,bugun soyakın müşeri hizmetlerini radım 4440795 ,aradığım kişi kredi çıkmaması durumunda sadece koparayı iade edebılırız dedi,onun dışında edemeyiz diyor.Bu durum benı fazlasıyla sinirlendirdi açıkcası.Kim ile görüşmem lazım bu kopora ıadesını.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2011 | 21:52 MESUT AKSU 293 Kişi okudu

tekrar merhaba evet haklısınız m2 sini yazmamışım makrom ci

Soru

tekrar merhaba evet haklısınız m2 sini yazmamışım makrom citynin 2+1 90 m2 amerikan mutfaklı 69.000tl olan dairesiyle ilgileniyorum forumlarda ve sizin cevaplarınızda da olumsuz birşey duymadım ama herşeyiyle uygun olması ister istemez kuşkulandırıyor yatırım amaçlı düşünüyorum anlaşılan daha iyi araştırmamız gerekir teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2011 | 14:36 altan işsever 293 Kişi okudu

Fiyapı Esenşehir daire sahibi olarak Fikret İnan Bey\'e güven

Soru

Fiyapı Esenşehir daire sahibi olarak Fikret İnan Bey'e güvenmekte haklı çıkmaktan mutluyum. 5 dakika önce Fikret Bey beni bizzat aradı ve proje gecikme nedeni ile ilgili bilgi verdi ve teslim tarihini birlikte kararlaştırdık. Fikret İnan Bey'i nezaketinden dolayı kutlarım. Tebernüş Bey size de buna vesile olduğunuz için tekrar teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 09:34 Volkan AKGÜL 293 Kişi okudu

Tebernüş Bey, yanlış görmediysem Avrupa Konutları 3 de 2 bl

Soru

Tebernüş Bey, yanlış görmediysem Avrupa Konutları 3 de 2 blokta 5. katlara gelinmiş. Havadan emlakta son durumunu görmek istedim ama bulamadım. Güncelleme yapmanız mümkün mü? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 10:40 Ayşe Yeltik 293 Kişi okudu

oncelikle sorulara verdiginiz hizli ve faydali cevaplar icin tese

Soru

oncelikle sorulara verdiginiz hizli ve faydali cevaplar icin tesekkur ederim.benim sorum samsun towersla alakali olacakti.er-sa insaat diye bir firma yapiyor bu projeyi biliyorsunuzdur.gecen sene sonlari temel atilacak dendi ama ses yok seda yok.acun kentin ortaklarindanmis sordurdumda.siz bu piyasada insaat firmalarinin en tepe noktalariyla rahat gorustugunuz kanisindayim.bence sayfaniz sektoru cok etkileyen bir faktor...sizden ricamiz bi samsun towersla alakali yetkilerle proje hakkinizda gorustunuzmu bilginiz varmi yoksa gorusup bizimle paylasabilirmisiniz.sahsen ben aradim ama klasik aliciya verdikleri cevap var ilkbaharda temeli atacaz falan.ama bu piyasada yetkili insana boyle klasik cevap veremez herhalde insan.degerli bilgilerinizi bekliyoruz.tesekkurler simdiden...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2011 | 15:36 murat dicle 293 Kişi okudu

iyi akşamlar ukra city den 1+1, brüt 63 m2, B blok, güney bat

Soru

iyi akşamlar ukra city den 1+1, brüt 63 m2, B blok, güney batı cephe, 18.kat peşin 80.000 tl ye anlaştık.İleriye dönük bir yatırım olarak düşünüyoruz.Malum banka faizleri çok düştüğü için paramızı değerlendirmek istiyoruz.Siz nasıl değerlendirirsiniz?Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 19:03 burak yaman 293 Kişi okudu

Selam sitenizde citycenter esenyurt diye bir proje gördüm.. Ese

Soru

Selam sitenizde citycenter esenyurt diye bir proje gördüm.. Esenyurtun göbeğinde yapılıyormuş, m2 si de 2bin dolarmış.. Acaba gerçekten çok fazla sazan mı var da bu insanlar bu bölgede bu fiyatları inşaat başlamadan hemde isteyebiliyorlar? İnan ciddi ciddi inşaat işine girişmeyi düşünmeye başladım. Projeyi biraz şekilli yap.. M2 si 900 tl olan yer için, şöyle böyle olacak de.. Sonra m2 si 2bin dolar deyip, sözde indirim ile 1500 dolardan sat.. Bittiğindede 1300-1500 tl etsin m2si.. Gerçekten süper iş.)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 15:11 Aykut ANIL 293 Kişi okudu