Merhaba. Ben Areon Bağ Evlerinden daire almayı düşünüyorum.

Soru

Merhaba. Ben Areon Bağ Evlerinden daire almayı düşünüyorum. Web sitelerinden yönetim kuruluna baktım. Bir tek Canan diye bir bayanın ismi var. Yönetim kurulunda başka kimsenin ismi geçmiyor. Bu durumda kafamda bazı soru işaretlerine neden oldu. Sizin bu firma hakkında bilginiz varsa beni aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 12:29 Onur Yunuser 293 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.Havadan.com sitesinde İstanbul Lounge pro

Soru

Tebernüş bey merhaba.Havadan.com sitesinde İstanbul Lounge projesinin son fotoğraflarında Soyak arsası da görünüyor ama hiçbir faaliyet yok gibi gördüm ben acaba Soyak hızlı satamadığı için projeyi değiştiriyor olabilir mi ?Daha büyük metrekareli dairelere çevirmek gibi.Hatırlarsanız 2006 yılında İzmir'de de şu anki Siesta'nın yerinde Panorama diye bir proje çıkarmıştı ama sonra geri çekmişti.Yine böyle bir durum olabilir mi sizce?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2010 | 20:09 Selim Yakın 294 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,yaklaşık 2 yıl önce yeşil inşaat inn

Soru

merhaba tebernüş bey,yaklaşık 2 yıl önce yeşil inşaat innovia-2 projesinden bir daire almıştım. sözleşmede 2010 sonu teslim ve teslimde %10 ara ödeme vardı. ona göre de senet imzalamıştık. şimdi teslimi haziran 2011'e sarktı. ama senet tahsil için bankaya verilmiş. daire tesliminde ödemem gereken ara ödeme için şimdi öde yapmam isteniyor. yani yeşil inşaat bizi mağdur etti. bu durumda nasıl bir yol izlememiz gerekiyor. yardımınızı bekliyoruz. şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 16:47 Adem Feyizoğlu 294 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar, üstad burayı artık Firma yönetecile

Soru

Tebernüş Bey selamlar, üstad burayı artık Firma yönetecileri sadece okumuyor aktif olarak ta katılmaya başladılar...firmaların PR departmanları sadece burası için bile ofis kurabilirler yakında.Soruma gelince Bende geçtiğimiz eylül ayında F-Life dan 1+1 daire aldım...tamamen yatırım amaçlı...60 m2 77 bin tl idi fiyatı...Bana dönüşü 3-4 yıllık perspektifte olmasını bekliyorum.Konumu Esenyurtta,E-5'in 1 km üst tarafında...B.düzü tarafında İnnovia ve Yine Fi-tower dan 1+1 daire bakmama rağmen ulaşım bakımından sanki biraz sapa kaldığını düşündüğümden Fi-life dan yana tercihimi kullandım...Yanılmıyorsam daha önceki yorumlarınızda da E-5 'e ve metrobüs güzergahına yakın lokasyonlar daha cazip diye okumuştum.Benim için bir diğer cazip tarafı da ,Fi-life ın hemen yan parselinde çok büyük bir arsa var...Oraya yapılabilecek bir projenin de buraya katkısı olabilir diye düşünüyorum...Ama imar durumu nedir ve bir proje var mı ufukta ? siz daha iyi bilirsiniz bu konudaki yorumunuzu da merak ediyorum?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2010 | 17:54 baycan ilhan 294 Kişi okudu

Tebernüş bey slmFi yapı ile ilgili sorulardan sıkıldınız b

Soru

Tebernüş bey slmFi yapı ile ilgili sorulardan sıkıldınız biliyoruz. Size bir cok insan güvendiği için sizin yönlendirmelerinize ve verdiginiz cevaplara cok önem veriyorlar. En sağlıklı bilgiyi sizden alabileceğimiz için size yazıyoruz. Ornegin Fi life da inşaat 3 haftadır durdu. Fi yapı satış ofisi tatmin edici bilgi veremiyor. Verdikleri cevap proje zamanında bitecek. Ancak gorutu bunun tam tersini söylüyor. Fikret İnan beyin biz müşterilerine açıklama yapması gerekir. Saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Aralık 2010 | 12:08 Tahsin Karakurt 294 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.. İstanbul Bahçelievlerde oturmaktayım.

Soru

Tebernüş bey merhaba.. İstanbul Bahçelievlerde oturmaktayım. Bir dostum Büyükçekmecede Gül inşaat projesinden site içerisinde 4+1 daireyi 350 bin tlye aldı... Çok güzel bir site ve yapılaşma.. eşim o bölgede oturmayı çok istiyor.. İstanbulun merkezine bu kadar uzak olup Bu kadar pahalı dairelerin olması beni şaşırttı.. O fiyat aralığında bir daire için büyükçekmece nasıl bir bölgedir . Kısacası Büyükçekmecenin geleceğini nasıl görmektesiniz.. Saygılar..Mutluluklar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 15:38 Yakup Söylemez 294 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey iyi çalışmalar. 120 bin nakitim var bun

Soru

Merhaba Tebernüş bey iyi çalışmalar. 120 bin nakitim var bununla Esenyurt Agena Par evlerinde bitmiş 157 m 3+1 (185 bine) almak mı. Yoksa Aknmerkezden 60 bin peşin verip 60 taksitle 128 m 2+1 almak mı siz daha doğru olur. Aknmerkez den alınan ev icin 24 ay beklemek biraz beni ürkütüyor. Sizce hangisi daha doğru olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2010 | 16:57 murat demircioğlu 294 Kişi okudu

Tebernüş Bey,öncelıkle mutlu yıllar diliyorum size ve sevdik

Soru

Tebernüş Bey,öncelıkle mutlu yıllar diliyorum size ve sevdiklerinize...Sizce 2011 yılında banka faizlerınde bir artış olur mu? Malum kredi muslukları kısıldığı için,faizler için sizin yorumunuz ne olur?Tesekkur ederim..İyi yıllar tekrar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2011 | 04:43 Semih HİDE 294 Kişi okudu