iyi akşamlar sayın kireççi. avrupakonutları atakent 2 'nin i
iyi akşamlar sayın kireççi. avrupakonutları atakent 2 'nin içinde 400 adet polisler için ayrılmış konut olduğu söyleniyor.. bu doğrumudur ?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi akşamlar sayın kireççi. avrupakonutları atakent 2 'nin içinde 400 adet polisler için ayrılmış konut olduğu söyleniyor.. bu doğrumudur ?
Tebernüş bey,iyi günler.Nasılsınız?Önerileriniz doğrultusunda Ağaoğlu Ayazmadan ev alıyorum.Projeyi ve ev planlarını biliyorsunuz.Arena Recidence de 2 1f daireler(terasla birlikte)146 m2 ve 314 bin TL.(GD cepheli 4-17 katlar)Pool Recidence de 160 m2 veya Golf recidence de yine 159 m2 daireler yaklaşık aynı fiyata satılıyor.Golf biraz daha ucuz.Aynı fiyata 2 1 şerefiyesi çok iyi dairemi yoksa 3 1 daireyimi almalıyım.Maalesef İstanbul dışında olduğum için pazartesinden önce yerinde inceleme yapma imkanım yok.Sanırım Arena da tamamen recidence hizmetleri sunulacak,diğerlerinde isteğe bağlı sunulacak.Önerileriniz için çok teşekkür ederim.Saygılarımla.
cok sagol üstad aciklayici bilgiler icin... Bir sorum daha var eger mümkünse My World Europe da Agaoglu nun yeni projesinde 1 tane bahce kati buldum 139.000 TL ye 1 1 ! Fikrini bir alayim dedim, bu fiyata bahce kati iyimidir ? Cünkü diger daire sahibi oldugum projelerde bahce katlari zor kiraya veriliyor, zor satiliyor... kirasida daha az oluyor... bu konudaki degerli bilgilerine ihtiyacim var... simdiden cok sagol... kolay gelsin dostum ...
özgür seyrek beye cvb satişofisiyle görüştüm böyle bir durum yok yeni alınan arsaya bu 2 blok eklenecek innovia 2 ye dahil edilecekti tepkilerden dolayı zaten iptal edidi ayrı bir faz olarak satışa çıkacak bu arkadaşlar niye bukadar panik ben anlamıyorum
ustat soru cevap bolumunde butun emlak piyasasinin nabzi atiyor adeta. Gercekten canigonulden buyuk gayretle sorulari cevapliyorsunuz. Umarim bu gayretinizin karsiliginda arzu ettiginiz yerlerde olursunuz. Tekrar tesekkurler
Tebernus bey,yeni yapılan sitelerde evler boş kalmıyor diyorsunuz genelde bu yuzden arz yonunde buyuk bir sıkıntı yok diyorsnuz ama biraz inceledim 200.000 liralık evler 700-800 e ancak veriliyor buda 250 aya tekabul ediyor.Evet kiraya veriliyor boş kalmıyor gibi gozukuyor ama merkezdeki bir ev 144 ayda amorte ederken yeni projelerde bu kadar dusuk bir kira getirisi olması kiraya veriliyor boş kalmıyor ama ölü fiyatına veriliyor demek degil mi?Yani arz fazlası biz yatırım icin alanları zarara sokmaya başladı mı sizce?Bir gun bu marka projelerdeki evlerde merkezdeki evler gibi 144 ay civarı amorte etmeye başlarmı?Yoksa bu yeni siteler için normal mi boyle bir gelişme beklemeyelim mi?(Merkez dısında halkalı ataken 2 etapta iyi ornegin fiyat 70.000 kira 500 TL 140 ay )Diger projelerde bu noktaya gelirmi...Tşk
merhaba,3+1 daire satın almak için koza ıspartakule evleri ile bizimevler 2 projesi arasında karar vermek istorum . bunu n yanısıra etrafın boşluğu sanki dağ başını andırıyor. emlak konut un bölgede başlamayı düşündüğü veya ihale aşamsında başka araziler varmıdır? bakıldığı zaman etraf yerleşim yeri olamay değer bence? ahmet yazıcı
merhaba,avrupa konutlarında faziler düştü diye haber yapılmış ama fiyatları yükseltmişler .2 hafta öncesine göre fiyatlar yükselmiş.birde soyak halkalının yeri mi yoksa atakent 3 mü daha kısa sürede ana arterlere çıkacak konumdadır.Ulaşım açısından karşılaştırma yaparmısınız
Merhaba Tebernüş Bey,Avrupa Konutları Ispartakule 1 de yapılan tanıtım tabelası ile ilgili eleştiriye bende katılıyorum.Bu kadar yüksek binada bu kadar büyük bir tabelaya gerçektende gerek yoktu.İlla bir tabela yapılacaksa daha küçük ve binanın mimarisine uygun olabilirdi.Avrupa Konutları yetkililerininbu konuyu dikkate alacaklarından eminim.Teşekkürler
Tebernüş bey merhaba,Studio Life ta son durum nedir. Evler taahüt süreleri geçmesine rağmen tam olarak hazır değil. Dairelere elektrik şantiye elektriği olarak veriliyor. D.gaz deseniz ondada ayrı problemler var... Proje hakkında ne düşünüyorsunuz ?