sayın tebernüş bey sizi gecenin bu saatinde rahatsız ettiğim

Soru

sayın tebernüş bey sizi gecenin bu saatinde rahatsız ettiğim için çok özür dilerim benim bir sorum olacak babamız sağ biz 2 oğlan 1 kız kardeşiz gebzede oturuyoruz soru.1- babam 13 tane tapulu tarlasını pay edip bizim üzerine vermek istiyor ne kadar masraf olur.ilgili arkadaşınızda cevap verebilir tahmini bir bedelini öğrenmek istiyorum saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2011 | 22:38 ismet demirci 293 Kişi okudu

Tebernüş Bey;merhaba çerkezköyden tarla(arsa-araziler pahalı

Soru

Tebernüş Bey;merhaba çerkezköyden tarla(arsa-araziler pahalı olduğundan ) almak istiyorum hangi bölgeleri tercih etmeliyim .tarla alırken nelere dikkat etmeliyim.ortalama kaç yıl beklemeliyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2011 | 23:47 fatma boz 294 Kişi okudu

Ebru Keskin : Merhaba Tebernüş Bey21.02.2011 itibarı ile san

Soru

Ebru Keskin Merhaba Tebernüş Bey21.02.2011 itibarı ile sanırım artık trend dönüşümü başladı diye bir yazısı var Ebru Keskin hanımın o günkü yazısından az da olsa etkilendim ve sonrasında imkb deki birkaç kağıdımı sattım ve şuan itibarıyla 296000 liralık bir zarardan kurtulmuş oldum ve şimdi size sorum şu yatırımlık almış olduğum ve ve yüzde 22 ile 36 arasında prim yapmış gayrimenkullarım var ve talepte var sizce satmalımıyım şu açıdan soruyorum sizin yazılarınızı harfine kadar takip ettiğim için diyorsunuz ki 2011 fursatlar yılı olacak yani o fırsatları yakalamak için nakite dönsem pusuya yatsam diyorum birde ebru hanımın emlak yorumundan etkilendiğim için fiyatların artmaması gibi yorumu var sizin yorumunuz ne olur Ebru hanıma teşekkür eder sizede saygılarımı sunarım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 23:51 mustafa bey 294 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Şerifali civarında inşaat yapmayı plan

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Şerifali civarında inşaat yapmayı planlıyoruz. Bildiğim kadarıyla bu bölgede 750 m2 kadar emsal 1,85, 750 m2 üzerinde 2,07. Birde tabi oturum alanı durumu var. 460 m2 veya 750 m2 olması durumunda oturum ne kadar ouyor? her kata 2 daire yapmamız durumunda kaç m2 lik dairler yapabiliriz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 15:33 Mehmet fatih 293 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar. Yatırım olarak arsayı konuttan üstü

Soru

Tebernüş Bey selamlar. Yatırım olarak arsayı konuttan üstün tuttuğunuzu biliyorum.250-300 bin tl'lik arsa yatırımı yapmak istiyorum ancak gayrimenkul konusundaki bilgim malesef oturduğum evden öteye geçmez ) İstanbul içinde hangi bölgeleri tavsiye edersiniz ve imar konusunda ne aramalıyım ? Misal, sadece tarla olan geniş bir arazi almak ölü yatırım mıdır, onun da birgün zamanı gelir mi yoksa muhakkak imarlı bir yer mi olmalıdır ?Bu arada büyük bir amme hizmeti yapıyorsunuz, elinize ağzınıza sağlık.Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2011 | 19:41 burak koyuncu 293 Kişi okudu

Beylikdüzüne metrobüs gelecek fiyatlar yükselecek diye beklen

Soru

Beylikdüzüne metrobüs gelecek fiyatlar yükselecek diye beklentiye girmeyin. Avcılara da metrobüs seneler önce geldi emlakda fiyatlar yükselmedi durduğu yerde duruyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 12:19 tarık şaşmaz 294 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,haftasonu esenyurtta bi tur attık eşimle

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,haftasonu esenyurtta bi tur attık eşimle.İlk hedefimiz Orion Parktı 145.000 e 112 m2 bir 2+1 baktık yanlız manzarası hiç hoş değildi site dışına bakıyordu vazgeçtik.(toprak sahibindeki 2+1 ler hep site dışına bakıyormuş.Haneplus ta 119 m2 2+1 site içine bakan yere 174.600 fiyat istiyolar.Nmerkez de 2 yıl sonra teslim 136 m2 2+1 için 147.000 tl ye pazarlık ettik sanırım da alıcaz.Hem yatırım , hem de belki oturabilirz diye.Sizce doğru bir seçim mi yaptık acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 16:45 ekrem gürler 294 Kişi okudu

sayın tebernüş kireçci emlak sitenizi sürekli takip ederim a

Soru

sayın tebernüş kireçci emlak sitenizi sürekli takip ederim alıntılarınız kaynaklarınız söylemlerinizi acıkca ifade ediyor devletin yapacaklarının nükleer santraller yollar köprüler hep muhaliflerın söylemlerini köşenize taşıyorsunuz. devlet şimdiye kadar neyi kötü yaptı herşey bilenlere nanışılarak yapılır.gercek bir istanbulluysanız 3 köprünüz ne derecede ihtiyac olduğunu görürsünüz vs bunun gibiler.hisleriniz yazılanların aynasıdır saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 23:41 mehmet çuhadaroğlu 293 Kişi okudu