merhaba,suryapi adapark projesinden 05.04.2011 tarihinde 3. etapt

Soru

merhaba,suryapi adapark projesinden 05.04.2011 tarihinde 3. etaptan D1 blok 1. kat 3+1 147.5 m2 bir ev satin aldim. bana maliyeti (banka faizi ile birlikte) 382 bin TL. bu kosullarda sizce iyi bir yatirim yapmis sayilir miyim? yoksa bunlar doymus fiyatlar midir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2011 | 14:37 melih kirkgoz 294 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, Zeytinburnu\'ndaki AVM-Residence ve konut

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Zeytinburnu'ndaki AVM-Residence ve konut projelerindeki hareketlenme ile ilgili genel olarak ne düşünüyorsunuz? Ayrıca zeytinburnu sahilpark projesinde metrekaresi 2,850 TL civarında olan 2+1 bir evin prim yapma şansını nasıl görüyorsunuz? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 14:14 Mehmet Salih 294 Kişi okudu

gaziosmanpaşa belediyesinin sitesinde, duyurularda toki tem avru

Soru

gaziosmanpaşa belediyesinin sitesinde, duyurularda toki tem avrupa konutlarının yanına tem 2 yapıcak dıye okudum. ve proejnin planının yapıldıgınıda emin oldugum kisilerden duydum. ihale olmadan aldıklarını düsündüm bende. ordan almayı planladıgımız icin merak ediyorum. tem avrupada fiyatlar cok yuksek.2+1 eve gecmek istiyoruz ama eger 2-3 yil icinde gerceklesicekse proje onu beklemek daha mantıklı.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 17:19 müge ürüşan 293 Kişi okudu

Nish adalar ve narcity projelerininde bulundugu basibuyuk maltepe

Soru

Nish adalar ve narcity projelerininde bulundugu basibuyuk maltepe lokasyonunun gelecegi parlak mi. Bu bolgede metre kare 2300 tl - 2500 tl uygun mudur. Tekrar tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 23:36 Sergen yalcin 293 Kişi okudu

tebernüş bey iyi günler, sukent hisseleri ile ilgili olarak si

Soru

tebernüş bey iyi günler, sukent hisseleri ile ilgili olarak siz hasan serdar oranın tarihçesini çok iyi biliyor demişsiniz, acaba hasan bey ile iletişime geçebilme konusunda yardımınızı rica edebilirmiyiz, teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 13:47 engin boz 293 Kişi okudu

Tebernus Bey Merhabalar!Benim sorum Ferikoyde ana degil ara cadde

Soru

Tebernus Bey Merhabalar!Benim sorum Ferikoyde ana degil ara caddede 40 metrekare dukkananima 130 bin tl.veriyorlar o bolgelerde dukkan daha fazlasi edermi prim yaparmi yoksa elimde tutmalimiyim.Simdiden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2011 | 03:43 barlas akkan 293 Kişi okudu

Merhaba, havadan emlak sitenizde avrupa konutları atakent3\'ün

Soru

Merhaba, havadan emlak sitenizde avrupa konutları atakent3'ün inşaat alanının resimlerine baktım da, çok hızlı ilerliyor anladığım kadarıyla. Finanskentten ev alan biri olarak gıptayla izliyorum. Finanskentte 2011 mayısta toprağa kazma vuralı tam 2 yıl olacak. Evet tam 2 yıl ve hala teslim yok. 7 blok 7 villadan oluşan site 2 yıldır sürüyor, ağaoğlu avrupa konutları 2 yılda 2-3 site yapıp teslim ediyor. Bu dediğiniz gibi kalyon inşaatın yeni olmasından mı yoksa kiptaşın işin içinde olmasından mı kaynalanır sizce? Valla kira ödemekten bıktım, ağustos deniyor umarım verilir. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2011 | 17:41 mahmut karaman 293 Kişi okudu

merhaba,benim sorum; bizim 200-300 bin tl kadar birikmis paramiz

Soru

merhaba,benim sorum; bizim 200-300 bin tl kadar birikmis paramiz var,esimle yatirim konusunda kafa karisikligi yasiyoruz.esim borsa ve baska alanlarda risklere girdi,keza bende öyle.simdi bu elimizdeki parayi saglama almak istiyoruz.acikcasi yatirim konusunda cok bir bilgimiz yok,kim nere cekse gidebilecek kadar yatirim konusunda cahiliz! cok güvendigimiz yakinlarimizin da cok bir fikri yok bu konularda. esimin fikri bütün parayi tek bir arsa-yere baglamak.bende buradaki basliklari ve konulari okuyunca,"acaba bir kismi ile arsa alip bir kismi ile de uygun bir 1+1 almak nasil olur mu?" diye düsünüyorum.? istanbulda bu kadar konut projeleri var ve hala daha yenileri geliyor.ortada dönen paralari okuyunca $ok oluyorum! acaba ev mi,yoksa yer mi almali? yer alinacaksa kücük mertekareli fiyatli olan mi,yoksa büyük capta biryer mi düsünülmeli? tesekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2011 | 00:18 Nurgül Ulubatli 294 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey.bende ukra cityden 1+1 net 40 m2 havuza ba

Soru

merhaba tebernüş bey.bende ukra cityden 1+1 net 40 m2 havuza bakan g blokda daire aldım.fakat benim aldıgım daire fiyatı,ahmet dinçli beyin yazmış oldugu daire fiyatı acaba g blok ve havuza bakan orta kat daireler için verilen rakammı ben bunu çok merak ediyorum.çünkü benim aldıgım daire 86000 liraydı.bu fiyat farkının neden oldugunu sorabilirmiyim.ayrıca bende yatırım amaçlı aldım.tebernüş bey sizce kira getirisi ne olur?teşekkür ederim.iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 04:25 esma elçi 294 Kişi okudu

Günaydın Tebernüş bey.Kagreende son durum şöyle,Kayı yapt

Soru

Günaydın Tebernüş bey.Kagreende son durum şöyle,Kayı yaptığı kalitesiz inşaatın arkasında durdu,sorunları halletmek için görevli elamanları halen hizmet veriyor,site yönetiminden memnunuz,aidatlar makul m2 1.8tl kapalıhavuz fitness sauna spor alanları tatmin edici.Katmülkiyet tapuları hala verilmedi,kiraçarpanı 250 civarı yatırım için verimsiz,kayı için kötü bir referans proje oldu.Hayırlı haftalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2011 | 07:35 mehmet karakaya 293 Kişi okudu