abi sana söylemiştim soyakla ilgili fikirlerimi kalbim temizmi
abi sana söylemiştim soyakla ilgili fikirlerimi kalbim temizmiş bak bekleneni vermedi soyak ceo meo hikaye yani okul bitirmekle olmuyormuş bu işler demek ki....
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
abi sana söylemiştim soyakla ilgili fikirlerimi kalbim temizmiş bak bekleneni vermedi soyak ceo meo hikaye yani okul bitirmekle olmuyormuş bu işler demek ki....
İyi günler,sitenizi yakından takip ediyorum sık sık eston şehirin ilanreklamlarını sitenizde görüyorum 2009 eylul ayında eston tarafından teslım edılmesı gerekn eston şehir 3.mahalle 2 .etap dakı daırem halen teslım edılmedi ve ne zaman teslım edilecegını fırmadan ogrenemıyoruz ,fırma reklamını yapmanız tıcarı olarak dogru olabılır ancak yuzlerce eston magdurunuda gözardı etmeyın,Sayın genel mudur Kaan Yucelı daıre teslım tarıhlerıyle ılgılı kamuoyu bılgılendırmesı konusunda takıpcı olmanızı rıca ederım.saygılarımla.
merhaba istanbul beyoğlu sütlücede bir daire almak istiyorum daire kat irtifaklı ve iskanı yok su aboneliği ortak olarak geliyor alacağım daire için doğalgaz aboneleğini de ben yapacağım ne tarz sorunlar ile karşılaşabilirim şimdiden ilginize çok teşekkür ederim
merhaba tebernüş bey biz 2008 de morgace sistemi ile konut aldık 20 ay ödedik sonra ödeyemedik banka icra yolu ile satmak istedi biz itiraz ettik bulunduğumuz yerde mahkeme hakimi önce ki böyle bir olayda evi ev sahibne verdi banka yargıtaya gönderdi ne sonuc çıkar bizde aynı hakime düştük kazanırsak yargıtaydan ne karar çıkar başka evimiz yok ne önerirsiniz avukat tutamadık imkanımız olmadığı için acele cevap verirseniz çok memnun oluruz şimdiden teşekkür ederim
tebernüş bey merhabalar,sitenizi ve forumunuzu sürekli takip ediyorum özverili çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ediyorum. şuan bir evi satın almak üzereyim yalnız 90.000tl kredi kullanacam hemen hemen tüm bankaları dolaştım en iyi teklifi 120 ay vade %0,79 olarak vakıfbanktan aldım ama siz piyasa iyi takip ediyorsunuz şuan en iyi faiz oranı teklifini hangi bankadan alabilirim
merhaba Tebernüş bey2b arazileri satışa çıktığı zaman acaba arsa fiyatlarında bir düşme olur mu?teşekkürler iyi bayramlar
silivri araplı bolgesınde donumunu 10000 lıraya tarla buldum 4 donum ileriye yonelık yatım yapmak ıstıyo satmayı dusunmuyorum sızce mantıklımıdır ılgınıze tşklrrum mınımum 10 yıl elımde kalacak
ayşe tokat ben 27 yildir istanbuldayim ve kirada oturuyorum 500 kira veriyorum eşim emekli 700 emekli maşi aliyor tuzlada veya umraniyede bir konuta girmek isdiyorum nasil girebilirim bilgiverirseniz sevinirim saygilar
Sayın Tebernüş Bey, bu foruma gelen bir çok yorumda Fi Tower projesindeki dış cephe farklılığından bahsediliyor. Binaların tamamı inşaat halinde ve camları takılmamış. Bence bu projeden daire alanlar öncelikle doğramaların, camların ve balkon korkuluklarının takılmasını beklesinler. Bunlar bitmeden binaların dış estetiği ile ilgili güzel ya da çirkin şeklinde karar vermek doğru olmaz. Ayrıca otoparkların bina altında olması son derece sakıncalıdır. Bu ancak arsanın müsait olmadığı şehir merkezlerinde yapılabilir. Otoparkların bahçe altına yapılması son derece güvenli ve sağlıklıdır ve binalar ile bağlantısı buradan yapılır. Bence Fi Tower satış ofisinde bulunan ve biraz olsun satış ve inşaat eğitimi alan personelin bunlara kolayca cevap verebilmesi gerekir.
Merhaba Teberniş Bey,Kiptaşın Sahil Park hakkında bilgim var ama Veliefendi çevresinde Kiptaş ikinci etap proje yapıcakmış sanırım ,bu proje ile ilgili bizi aydınlatırsanız sevinirim.Teşekkürler.