merhabalar sayenizde soru cevap bilgi edinmelerin ötesinde şirk

Soru

merhabalar sayenizde soru cevap bilgi edinmelerin ötesinde şirket sahipleriylede irtibat kurabiliyoruz kafamızdaki olumsuz düşüncelerde ister istemez yok oluyor bu türkiyede bir ilk sayenizde ilk etapta formalite gibi geldi ama yanılmışım hakkınızı helal edin gerçekten müthiş hizmetleriniz var. Soruma geçeyim yatırımlık gelecekte prim açısından gerek yol güzergahı gerek etrafındaki lokasyon açısından gerek ulaşım açısından FİLIFE mı FİTOWER mı filife kiler lojistik yanı tem cephe diğeri fitower esnyurt içinde kalıyor tavsiyeniz nedir saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 18:10 mustafa bey 289 Kişi okudu

çalışmak bir şekil esarettir. sistem sizi kredi yoluyla borç

Soru

çalışmak bir şekil esarettir. sistem sizi kredi yoluyla borçlandırır.sonra da o borcu ödemek için daha çok çalışmak zorunda bırakır. daha çok mal edinme hırsı modern köleliktir.insanların daha fazla çalışmaya ihtiyacı yok. yiyeceğin yemek bir tastır.ne kadar ev alırsanız alın oturacağınız ev bir tanedir.para bankada digital bir rakamdan ibarettir. dokunamazsın sevemezsin parasını alıp yatıp sevebilen gördünüz mü? insanlar emekli olunca rahat edebilmek için bütün hayatları boyunca perişan oluyorlar. özetle hırs yapmayalım arkadaşlar güzellikleri anında yaşayalım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 22:18 AHMET ÇEVİK 290 Kişi okudu

merhaba,kızım ve eşi ağaoğlunun bahçelievler prjesinden 3+1

Soru

merhaba,kızım ve eşi ağaoğlunun bahçelievler prjesinden 3+1 ev almak istiyor ayrıca birde 2+1 alıp kiraya vermeyi düşünüyor.Kira için bu projeden bir ev almak mı yoksa bir dükkan almak mı daha akılcı olur...eğer dükkan derseniz nerede bir dükkan tavsiye edersiniz...teşekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 01:14 şennur ataç 289 Kişi okudu

merhaba..kayaşehir de yapılmakta olan merkez kayaşehir avm nin

Soru

merhaba..kayaşehir de yapılmakta olan merkez kayaşehir avm nin dükkanlarının yatırım amaçlı alınması ile ilgili değerli düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 11:25 bülent kıran 289 Kişi okudu

Selam.Aylardır Ağaoğlu Ispartakule\'nin fotolarını istedik.S

Soru

Selam.Aylardır Ağaoğlu Ispartakule'nin fotolarını istedik.Siz yayınlamayınca ben gidip yerinde inceledim.Bugün de siz fatoları yayına almışsınız.Ama o fotolar daha eskiye ait sanki.Çünkü 7 şubat itibariyle üç blokta ahşap giydirmeler bitmişti ve boyanmıştı.Yanlış tarih mi atıldı acaba?Ayrıca Ispartakule'yi zamanında en çok öven ve bizlerin o bölgeden ev almasına sebep olmuş biri olarak o bölgeye son dönemde duyarsız kalmanız ve artık o bölgeyle ilgili ayrıntılı yorumlar yapmamanız bizi üzüyor.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 17:24 Orhan Eyi 289 Kişi okudu

anadolu yakasında oturuyoruyorum.4 kişilik bir aileyiz.toki ye

Soru

anadolu yakasında oturuyoruyorum.4 kişilik bir aileyiz.toki yeşilkatlılara peşinatsı ve cüzzi bir rakamla ev sahibi yapıyomuş diye duydum.eğer doğru ise benim nereye başvurmam gerekir.şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2011 | 11:10 fatma çobanlar 289 Kişi okudu

Merhaba,Siteniz ile güzel bir hizmet veriyorsunuz. Ancak teknolo

Soru

Merhaba,Siteniz ile güzel bir hizmet veriyorsunuz. Ancak teknolojinin nimetlerinden pek istifade etmiyorsunuz. Bu siteyi iyi bir web design ve yazılımcı ile bir düzene sokmanız gerekir.Şu anda çok karışık.Böyle bir siteniz olduğuna göre sitenizin tıklanma sayısı, girenlerin kaç tıkta aradıkları bilgiye ulaştıkları gibi konular önem taşıyor. Konunun uzmanlarından destek alarak her arayanın aradığına kolayca ulaşabildiği bir dizayn yapmanız lazım. Emlak Kulisi siteniz de aynı şekilde.Size soru soranlara araştırın diyorsunuz ya, işte siz o araştırmayı sadece haber vermek yerine çok daha kolay hale getirebilirsiniz. Mesela İstanbul Anadolu yakasında 2+1 maksimum 90 binlik hangi projeler var diye excel tablosu gibi arattırabiliyor olmamız lazım.Bu da size gelen bilgileri bir veritabanına girmeniz ile mümkün. Yani sahibinden com ve hürriyet emlakta 2.el evler için yapılanın projeler için yapılmış versiyonu gibi düşünün. Bu büyük bir açık ve siz bunu doldurabilirsiniz diye düşünüyorum.Saygılarımla,Mert

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2011 | 03:14 Mert Kaya 289 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey benim şerifali çiftliğinde 450m arsam v

Soru

merhaba tebernüş bey benim şerifali çiftliğinde 450m arsam var 20 yıldır vergileri ödeniyor biz aldımızda hiçbirşey yoktu orda canan resedans yapıldı ynımıza yeşil alan diyorlar gerilim hattı geçiyor üzerinden ama tam deyil rüzgar payı var benim gibi 18 parsel var bu durumda zamanında 600 milyr veren oldu vermedik emlakcılar bekletin diyor bu sene açılırmı durumu ne olur nasıl yapsak yeşil olarak satsakmı yoksa bekliyelimmi teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2011 | 01:00 engin yerlikaya 290 Kişi okudu

tebernüş bey merhababir mütahitten arsa haliyle bir daire ald

Soru

tebernüş bey merhababir mütahitten arsa haliyle bir daire aldık mütahitten bina kaba inşaat olarak yapıldı ve inşa edildi fakat inşaatın ruhsatı olmadığından büyük şehir belediyesi tarafından yıkıldı mütahitle noter huzurunda anlaşma var burada sonuçta 12 kişi mağdur oldu binanın kaçak olduğundan yada ruhsatsız olduğundan kimseninde bilgisi yoktu toprak sahibide nasıl bir anlaşma yapmış bunuda anlamak mümkün değil zaten buda birinci sorun nasıl bir yol izlememiz gereklidir bizleri aydınlatmanızı rica ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2011 | 18:06 hasan apaydın 290 Kişi okudu