19.08.2010 tarihinde yapilan guneypark kentsek donusum projesi ih
19.08.2010 tarihinde yapilan guneypark kentsek donusum projesi ihale sonucu hakkinda bi bilginiz varsa bizi bilgilendirirmisiniz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
19.08.2010 tarihinde yapilan guneypark kentsek donusum projesi ihale sonucu hakkinda bi bilginiz varsa bizi bilgilendirirmisiniz
Merhaba. Nish Adalar..Hayallerimin projesi. Kataloğu, maketleri, örnek daireyi ve şantiyeyi görünce kendimden geçtim. Sizin yazılarınızı okudum, araştırdım. Bu proje prim yapmazsa hangisi yapar deyiverdim ve ben de bir 3 1 aldım. Yatırım amaçlı değil, oturum amaçlı. ) Ama prim yaparsa da fena olmaz tabii. Şimdi heyecanla 2 seneyi bekliyorum. İlk kez projeden bir ev alıyorum. Böylesinin de ayrı bir heyecanı varmış. Alanlara ve alacaklara bir haber vereyim. Bayramdan sonra tamamlanan bloklardan birinde örnek daireler açacaklar. 3 1 ve sanırım 2 1 ve 1 1 daire tiplerini de görme şansımız olacak. Satış ofisindeki 4 1 örnek daire ile sınırlı kalmayacağız. Bir de şantiye oldukça hızlı ilerliyormuş gibi geliyor bana. Arı gibi çalışıyorlar. Böyle giderse dairelerimizi 6 ay önce teslim alır mıyız ne? ) Çok heyecanlıyım, çok. Sevgiler, saygılar.
Sayın Tebernüş bey,28.09.210 Tarihinde çıkan bir haberde Fiyapı, Gebze projesinde ruhsatsız kat çıktığı için Gebze belediyesi tarafından Fikret bey'e 1,5 milyon ceza kesildiği haberi çıkmış.Sizin bir bilginiz var mı ve Fiside projesinde de böyle bir idda ortaya atılmıştı,Şimdi satış ofisini arasak herbiri farklı farklı şeyler söylüyorlar,Sizden ricam Fikret bey'e neden Gebze projesinde ruhsata aykırı kat çıktığını ve Fiside projesinde de belediyeye uygun şartlarda yapılıp yapılmadığını sorabilirmisiniz?Çünkü proje'nin bitiminde iskana uygun olup olmadığı bizim için önemli.
Merhaba sayın Tebernus bey,İsthanbul evleri bdüzünde 2.etaptan brut 142 m2 net 120 m2,3+1,ebeveyn banyolu,giyinme odalı bir daireyi 220 ytl ye almak üzereyim,tavsiyeleriniz nedir?Sizce değer mi,oturum amaçlı alıyorum.Tşkler
Uğur Atak kampanyaları kendi yapamadığı için yurt dışına taşımış, şöyle söyliyim, sigma olomouc kasabasında 7 arti 1 de oturacağıma futbolun beşiği olan ülkede değil 8, 16 odalık malikanede otururum daha iyi, üstelik de istanbulda onlar için 2 arti 1 tesis etmişsem.. kendi arazinde arsenal (silah fabrikası demek) 5 tane fabrika kurmuş, sen hala yabancı sermaye peşindesin olmaz )))
abi sana söylemiştim soyakla ilgili fikirlerimi kalbim temizmiş bak bekleneni vermedi soyak ceo meo hikaye yani okul bitirmekle olmuyormuş bu işler demek ki....
İyi günler,sitenizi yakından takip ediyorum sık sık eston şehirin ilanreklamlarını sitenizde görüyorum 2009 eylul ayında eston tarafından teslım edılmesı gerekn eston şehir 3.mahalle 2 .etap dakı daırem halen teslım edılmedi ve ne zaman teslım edilecegını fırmadan ogrenemıyoruz ,fırma reklamını yapmanız tıcarı olarak dogru olabılır ancak yuzlerce eston magdurunuda gözardı etmeyın,Sayın genel mudur Kaan Yucelı daıre teslım tarıhlerıyle ılgılı kamuoyu bılgılendırmesı konusunda takıpcı olmanızı rıca ederım.saygılarımla.
merhaba istanbul beyoğlu sütlücede bir daire almak istiyorum daire kat irtifaklı ve iskanı yok su aboneliği ortak olarak geliyor alacağım daire için doğalgaz aboneleğini de ben yapacağım ne tarz sorunlar ile karşılaşabilirim şimdiden ilginize çok teşekkür ederim
merhaba tebernüş bey biz 2008 de morgace sistemi ile konut aldık 20 ay ödedik sonra ödeyemedik banka icra yolu ile satmak istedi biz itiraz ettik bulunduğumuz yerde mahkeme hakimi önce ki böyle bir olayda evi ev sahibne verdi banka yargıtaya gönderdi ne sonuc çıkar bizde aynı hakime düştük kazanırsak yargıtaydan ne karar çıkar başka evimiz yok ne önerirsiniz avukat tutamadık imkanımız olmadığı için acele cevap verirseniz çok memnun oluruz şimdiden teşekkür ederim
tebernüş bey merhabalar,sitenizi ve forumunuzu sürekli takip ediyorum özverili çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ediyorum. şuan bir evi satın almak üzereyim yalnız 90.000tl kredi kullanacam hemen hemen tüm bankaları dolaştım en iyi teklifi 120 ay vade %0,79 olarak vakıfbanktan aldım ama siz piyasa iyi takip ediyorsunuz şuan en iyi faiz oranı teklifini hangi bankadan alabilirim