Merhaba. Nish Adalar..Hayallerimin projesi. Kataloğu, maketleri,

Soru

Merhaba. Nish Adalar..Hayallerimin projesi. Kataloğu, maketleri, örnek daireyi ve şantiyeyi görünce kendimden geçtim. Sizin yazılarınızı okudum, araştırdım. Bu proje prim yapmazsa hangisi yapar deyiverdim ve ben de bir 3 1 aldım. Yatırım amaçlı değil, oturum amaçlı. ) Ama prim yaparsa da fena olmaz tabii. Şimdi heyecanla 2 seneyi bekliyorum. İlk kez projeden bir ev alıyorum. Böylesinin de ayrı bir heyecanı varmış. Alanlara ve alacaklara bir haber vereyim. Bayramdan sonra tamamlanan bloklardan birinde örnek daireler açacaklar. 3 1 ve sanırım 2 1 ve 1 1 daire tiplerini de görme şansımız olacak. Satış ofisindeki 4 1 örnek daire ile sınırlı kalmayacağız. Bir de şantiye oldukça hızlı ilerliyormuş gibi geliyor bana. Arı gibi çalışıyorlar. Böyle giderse dairelerimizi 6 ay önce teslim alır mıyız ne? ) Çok heyecanlıyım, çok. Sevgiler, saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ağustos 2010 | 15:24 Murat Aksoy 289 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey,28.09.210 Tarihinde çıkan bir haberde Fiy

Soru

Sayın Tebernüş bey,28.09.210 Tarihinde çıkan bir haberde Fiyapı, Gebze projesinde ruhsatsız kat çıktığı için Gebze belediyesi tarafından Fikret bey'e 1,5 milyon ceza kesildiği haberi çıkmış.Sizin bir bilginiz var mı ve Fiside projesinde de böyle bir idda ortaya atılmıştı,Şimdi satış ofisini arasak herbiri farklı farklı şeyler söylüyorlar,Sizden ricam Fikret bey'e neden Gebze projesinde ruhsata aykırı kat çıktığını ve Fiside projesinde de belediyeye uygun şartlarda yapılıp yapılmadığını sorabilirmisiniz?Çünkü proje'nin bitiminde iskana uygun olup olmadığı bizim için önemli.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2010 | 14:58 Kenan SERT 290 Kişi okudu

Merhaba sayın Tebernus bey,İsthanbul evleri bdüzünde 2.etapta

Soru

Merhaba sayın Tebernus bey,İsthanbul evleri bdüzünde 2.etaptan brut 142 m2 net 120 m2,3+1,ebeveyn banyolu,giyinme odalı bir daireyi 220 ytl ye almak üzereyim,tavsiyeleriniz nedir?Sizce değer mi,oturum amaçlı alıyorum.Tşkler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2010 | 23:06 arzu polat 289 Kişi okudu

Uğur Atak kampanyaları kendi yapamadığı için yurt dışına

Soru

Uğur Atak kampanyaları kendi yapamadığı için yurt dışına taşımış, şöyle söyliyim, sigma olomouc kasabasında 7 arti 1 de oturacağıma futbolun beşiği olan ülkede değil 8, 16 odalık malikanede otururum daha iyi, üstelik de istanbulda onlar için 2 arti 1 tesis etmişsem.. kendi arazinde arsenal (silah fabrikası demek) 5 tane fabrika kurmuş, sen hala yabancı sermaye peşindesin olmaz )))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2010 | 14:48 ali terkiliz 290 Kişi okudu

abi sana söylemiştim soyakla ilgili fikirlerimi kalbim temizmi

Soru

abi sana söylemiştim soyakla ilgili fikirlerimi kalbim temizmiş bak bekleneni vermedi soyak ceo meo hikaye yani okul bitirmekle olmuyormuş bu işler demek ki....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2010 | 01:42 elif çınar 290 Kişi okudu

İyi günler,sitenizi yakından takip ediyorum sık sık eston ş

Soru

İyi günler,sitenizi yakından takip ediyorum sık sık eston şehirin ilanreklamlarını sitenizde görüyorum 2009 eylul ayında eston tarafından teslım edılmesı gerekn eston şehir 3.mahalle 2 .etap dakı daırem halen teslım edılmedi ve ne zaman teslım edilecegını fırmadan ogrenemıyoruz ,fırma reklamını yapmanız tıcarı olarak dogru olabılır ancak yuzlerce eston magdurunuda gözardı etmeyın,Sayın genel mudur Kaan Yucelı daıre teslım tarıhlerıyle ılgılı kamuoyu bılgılendırmesı konusunda takıpcı olmanızı rıca ederım.saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2010 | 13:16 gökhan bekircan 289 Kişi okudu

merhaba istanbul beyoğlu sütlücede bir daire almak istiyorum d

Soru

merhaba istanbul beyoğlu sütlücede bir daire almak istiyorum daire kat irtifaklı ve iskanı yok su aboneliği ortak olarak geliyor alacağım daire için doğalgaz aboneleğini de ben yapacağım ne tarz sorunlar ile karşılaşabilirim şimdiden ilginize çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 13:33 ozgur kılıcoglu 289 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey biz 2008 de morgace sistemi ile konut ald

Soru

merhaba tebernüş bey biz 2008 de morgace sistemi ile konut aldık 20 ay ödedik sonra ödeyemedik banka icra yolu ile satmak istedi biz itiraz ettik bulunduğumuz yerde mahkeme hakimi önce ki böyle bir olayda evi ev sahibne verdi banka yargıtaya gönderdi ne sonuc çıkar bizde aynı hakime düştük kazanırsak yargıtaydan ne karar çıkar başka evimiz yok ne önerirsiniz avukat tutamadık imkanımız olmadığı için acele cevap verirseniz çok memnun oluruz şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2010 | 14:14 MEHMET DOĞAN 289 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar,sitenizi ve forumunuzu sürekli takip e

Soru

tebernüş bey merhabalar,sitenizi ve forumunuzu sürekli takip ediyorum özverili çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ediyorum. şuan bir evi satın almak üzereyim yalnız 90.000tl kredi kullanacam hemen hemen tüm bankaları dolaştım en iyi teklifi 120 ay vade %0,79 olarak vakıfbanktan aldım ama siz piyasa iyi takip ediyorsunuz şuan en iyi faiz oranı teklifini hangi bankadan alabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2010 | 20:23 erman kazazi 289 Kişi okudu