merhaba yeni bir daire alıyorum yanlı daire yüksek giriş ama

Soru

merhaba yeni bir daire alıyorum yanlı daire yüksek giriş ama tapuda zemin kat olarak geçiyor onla ilgili bir sıkıntı yaşrmıyım ilerde alt ktta iki daire daha var ters dupleksle bırlıkte yanı ıkı kat daha var tesk edrımmm

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 08:33 mustafa baloğlu 290 Kişi okudu

Merhaba,1+1 42 m2 yani ufak olanı. Evler sonuçta TOKI yapımı

Soru

Merhaba,1+1 42 m2 yani ufak olanı. Evler sonuçta TOKI yapımı ve bazı sorunları bulunuyor tabii. Birde Kozyatağında 20+ senelik evlerin fiyatları düşme trendin de diyebilirim. Eski evlere rağbet az oluyor. Siz bu bölge fiyatları artacak derken yeni projeleri kastediyorsunuz sanırım?Tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 18:41 Cengiz kaya 290 Kişi okudu

öncelikle merhabalar,Birkaç sorum olacak,bildiklerinizi paylaş

Soru

öncelikle merhabalar,Birkaç sorum olacak,bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim..1-)sur yapı bayrampaşa projesi ile ilgili bir bilginiz var mı. 2-Yada bayrampaşa,gaziosmanpaşa çevresinde bir yeni bir proje varmı? 3-çiftehavuzlar mahallesi(davutpaşa) bir proje olacağı söyleniyor. bununla ilgili bilginiz varmı..Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 11:10 EMRE DEMİR 289 Kişi okudu

tebernus bey ben kımseyle kavga etme nıyetım yok yatırım ıc

Soru

tebernus bey ben kımseyle kavga etme nıyetım yok yatırım ıcın ev almak ıstıyorum butcem sınırlı proje konum olarak ılgımı cektı yatırım yapabılırım dıye dusundum fıyat lar zaten yuksek 1+1 63 m2 nete 82 bın tl kredıyle falan almayı dusunuyordum ..ama boyle huseyın kıvrak arkadasın 75 m2 79000 bıne aynı daıreyı aynı konum kat alınca ...artık neler dusundugumu sız dusunun..burdan huseyın kıvrak bey bu mesajımı okur kaca aldıgını bu fıyata aldıysa dogrularsa yazarsa bende ona gore bır yol cızıcem - cizmem gerekır....tebernus bey sız hep arastırın dıyorsunuz yazılarınızda;bu da sızın aracılıgınızla bır arastırma yontemı bence..saygılar..eger sızın basınızı arıttıysam ozur dılerım.. Benım derdım ayrımcılık yapılması yapılıyorsa neye gore yapılıyor..bunun cevabını almak..anladık ogrencı,anladık atılla beyın akraba konu komsu tanıdıgı..ya dıgerlerı.?Derdım enayı yerıne konulmak ıstemıyorum hepsı bu tekrar saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 12:01 Alı Yurdakul 289 Kişi okudu

Merhabalar, Zamanınızı almak istemem, direk soruyu sormak ıst

Soru

Merhabalar, Zamanınızı almak istemem, direk soruyu sormak ıstıyorum tebernüş bey..kelebekler vadisinde ben daire aldım,2010 mart ay'ında.. ortalama her haftasonu inşaatın durumu hk. bılgı alıyorum.sızden kelebeklervadisinin aidatı hk. tahmin yürütmenizi istiyorum, armina evlerindeki aiadattan yuksek olur mu ? olsada ne kadar olur?yardımcı olmanızı rıca ederım.iyi günlerErtan GÜRSES

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mart 2011 | 15:18 Ertan GÜRSES 290 Kişi okudu

tebernüş bey merabalar daha önce size imar iskan blokla

Soru

tebernüş bey merabalar daha önce size imar iskan bloklarıyla ilgili bir muaammadan bahsetmiştim sizde toki başkanını arayıp projenin lehimize sonuçlanacağını öğrenip benim yüreğime su serpmiştiniz 10 gün kadar önce ataşehir belediye başkanı daire sahiplerine mesaj atarak toki başkanı ile anlaşma sağlanmıştır proje baştaki gibi yani lüks proje olarak devam edecektir dedi bugün toki başkanı istifa etti sizce durum ne olur anlaşıldığı gibi mi devam eder yoksa ondanda mı ayrı bir ses çıkar ya da bunların hepsi bir seçim politikası mı seçimden sonra herşey altüst mü olur geçenlerde bir yazınızı okudum oradan ev almak isteyen birisine riskli ben olsam almam demişsiniz bende eşime bunu söyleyince bizim için çok geç artık çünkü biz aldık dedi şunu anladım ki yani sizi çok geç tanımışız. sizden ricam araştırıp beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.şimdiden teşekkür ederim.iyi ki varsınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mart 2011 | 20:37 betül salta 289 Kişi okudu

bir yakınımın 2b arazisini satmak zorunda ve elinde çok eski

Soru

bir yakınımın 2b arazisini satmak zorunda ve elinde çok eski bir tapu var (tabiri caizse muhtar tapusu) bu arsayı ben alsam asıl tapular satışa sunulduğunda ilk bana satılma durumu nedir... ne yapmam gerek? saygılarla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2011 | 13:02 mustafa önder sağlam 290 Kişi okudu

iyi günler ben iş yerimle icralık oldum ve patronum vefat ve i

Soru

iyi günler ben iş yerimle icralık oldum ve patronum vefat ve işyeri de ifalas etti benim bildiğim kadarıyla patronumun üzerine ev vardı fakat avukatı hiç mal varlığı yok diyor ben nasıl kanıtlaya bilirim şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2011 | 15:20 nurcan ışık 289 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Bugün öğleden sonra Avrupa Konutları A

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Bugün öğleden sonra Avrupa Konutları Atakent 3 projesinden aldığım dairenin noterden satış sözleşmesini yapmak için satış ofisine gittim. Süleyman Bey de oradaydı,tanıştık.. Varol Bey\'e yat konusunu açtım; gülerek sizin şakanız olduğunu anlattı.Şimdi benim sizin aracılığınızla Süleyman Bey ve ekibine iletmek istediğim konuyu belirteyim yardımcı olursanız sevinirim.Zaten kendilerine de bazı önerilerim oldu.1- Örnek daireleri tamamlamak için yoğun çaba harcıyorlar.2- Ama benim kafam karıştı;çünkü bizim için önemli olan teşhir ürünleri değil,bire bir kullanacakları donanımlar.Bunlarda henüz standart(ankastre ürünleri,banyo ve yer seramikleri vd.)3+1,2+1,1+1 daireler farklı donanımlara sahipler. Bu geçekten böyle mi olacak yoksa bizlerden gelen istekler doğrultusunda asgari müştereklerde buluşulacak mı? Süleyman Bey herkesi memnun etmek zor ama %80 i memnun etmek isteriz dedi.3- Ankastre ürünlerde Vestel kullanılmış ,ama satış ofisindeki temsilciler bizim beklentimiz bu değil dediğimizde henüz anlaşma yapılmadı dediler.Sayın Tebernüş Bey biz bu daireleri gerçekten büyük paralar ödeyerek alıyoruz.Zam yapma konusunda gösterilen hassasiyetler bizim evlerimiz için de gösterilsin. Proje hızlı ilerliyor,umarım yukarıdaki konular da yardımınızla çözülür.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2011 | 19:26 Gülsün Özdemir 289 Kişi okudu