merhaba yeni bir daire alıyorum yanlı daire yüksek giriş ama
merhaba yeni bir daire alıyorum yanlı daire yüksek giriş ama tapuda zemin kat olarak geçiyor onla ilgili bir sıkıntı yaşrmıyım ilerde alt ktta iki daire daha var ters dupleksle bırlıkte yanı ıkı kat daha var tesk edrımmm
