Merhaba, akbatı akkoza da çekim yaptınız mı bu hafta. akkoza
Merhaba, akbatı akkoza da çekim yaptınız mı bu hafta. akkoza ile ilgili müjdeli haberle gelişme varmı,o gelişme ile ilgili umudu keselim mi. İnşaatın genel gidişatı nasıl sizce. selamlar,
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba, akbatı akkoza da çekim yaptınız mı bu hafta. akkoza ile ilgili müjdeli haberle gelişme varmı,o gelişme ile ilgili umudu keselim mi. İnşaatın genel gidişatı nasıl sizce. selamlar,
Avrupa K.nın da (SOYAK'ın yaptığına benzer) Yeniçeriler gibi 'bir ileri, bir geri' (fiyat) hareket yapmaması için son günler ve fırsatlar diye düşünüyorum (2000-max.2400 tlm2 bandını geçmemeleri gerekiyor şu anki Avrupa-2'nin realitesine göre bence); umarız piyasa belirleyici ('market maker') tüm inşaat firmaları derslerini almışlardır.. (Öyle MIT'nin 'case'leri de TR'ye pek uymayabiliyor, kimse kusura bakmasın;-))Bir de Avrupa-3'ün 3+1'lerinin balkonlari tek ve küçük, buraya giriş te sadece mutfak'tanmış galiba halbuki Avrupa-2'de (3+1, 149 m2) çift balkon ve salondan da giriş var; bu biraz kısıtlılık yaratıyor, yetkililere duyrulur (bu saatten sonra da plan değişir mi bilmem artık)
Merhaba Tebernüş Bey,Sitenizdeki yazılara baktığımda, neredeyse sadece Fi-Yapı konuşuluyor. Olumlu eleştiri yok gibi, neredeyse tüm eleştiriler olumsuz. Sizin verdiğiniz cevap ise hep aynı İletişim sorunları var. Ben sizin söylediğiniz bu yoruma hiç katılmıyorum. Bu kadar büyük projelere başlayan bir firma, kolaylıkla iletişim problemini çözebilir ve sorulara tatminkar cevapları vererek tüm bunlara bir son verebilirdi. Ama yapılmıyor neden? Bence tatminkar cevapları yok da ondan. İletişim sorununu çözüp de havuz manzaralı diye sattıkları, ama karşısına bina diktikleri daire sahibine ne diyecekler? 1500 lira tapu masrafı olur diye bilgi verdikleri (bana da öyle demişlerdi) ama şimdi toplam 6000 lira istedikleri (Furkan Turhan beyin yazısı) kişilerden aradaki farkı almaktan vaz mı geçecekler? yoksa 6000 lira alıp sadece özür mü dileyecekler?Sonuç olarak, Fi-Yapı' nın problemi konusunda benim düşüncem, iletişim problemi değil gerçekte başka büyük problemleri olmasıdır. Sizin söylediğinizden anladığım ise işler yolunda ama iletişim problemi nedeniyle size anlatamıyorlar.
Evet Tebernus beyin izniyle,okurlarımıza soruyorum;niçin atakent te 2 etapta bitmis satılık bir suru ev varken aynı fiyata 3. etaptan 2 yıl sonra teslim olacak evi almak icin boyle bir iztiham ve istek var sayın arkadaşlar?Cidden merak ediyorum.Alanlardan biri lutfen bizlere soylesin.Tsk
öncelikle yaptığınız emeklerden ötürü sizi tebrik ederim. ben de konut piyasasını yakından takip ediyorum ve ağaoğlu ayazağa ile kiptaşın metro city projelerini prim yapar diye görüyorum sizden yorum alabilir miyim. gerçi ağaoğlu ayazağa çok yüksek çıkacaktır. ayrıca biakça gündür sitenize takılıyorum ve resmen tiryakiniz oldum. gerçekten tebrik ederim sizi....
Atakent-3 3000 liraya ev satıyorsa Soyak başını öne koyup düşünmeli ben nerde hata yaptım diye. Halkalı'ya gözle görülür bir talep var. Tema park, mall of istanbul gibi projelerle beraber, iyi projeler 4000'leri zorlar sizin de söylediğiniz gibi makroekonomik koşullar böyle devam ederse. Bu arada ayazma resimlerini dört gözle bekliyoruz. Saygılarımla.
Merhaba tebernüş bey,ben sizde tünelkalıpla Konvansiyonel kalıp arasındaki farkı zoracağım buğüne kadar konvansiyonel kalıp ismini ilk defa sizin siteniz sayesinde duydum yazılarınızdaki yorumlarda anladığım kadarı ile tünelkalıp dünyada gelişmiş bazı ülkelerde yasakmız birde konvansiyonel kalıbın ömrü 30 yıl daha uzunmuş innovianın kulladığı kalıp sistemi hangisi? vermiş olduğunuş bilgiler icin şimdiden teşekkür ederim.
sayın kireçci öncelikle selamlar,halkalıya taşınacağı söylenen marmara üniversitesi sosyal bilimler yüksekokulunun arazisi divan residence'nin bitişiğindeki arazi mi?eğer oraysa ve biliyorsanız inşaatı ne zaman başlayacak?cevabınız için şimdiden teşekkürler...
Tebernüş Bey, İyi akşamlar. Ben geçtiğimiz senenin Şubat ayında Avrupa Konutları Atakent 2 projesinden 1+1 ev aldım ve yaklaşık 1 aydırda evde oturuyorum. Daha önceden halkalı bölgesinde oturmamam rağmen, site dışında adeta yaşam olmaması ve araçsız bişey yapmanın neredeyse imkansız olduğunu yaşayarak farkettim ve satmayı ciddi ciddi düşünmeye başladım. Şimdilik yaza kadar oturmak ve Atakent 3 ile birlikte bölgedeki hareketliliği gözlemlemek istiyorum ancak size göre Atakent 3'teki bu fiyat artışları Avrupa Konutları'nın bölgedeki diğer ev fiyatlarını da etkiler mi? Bugün değilde en azından yaz gibi satış yapmaya çalışmak daha mantıklı olmaz mı? Şimdiden çok teşekkür ederim.
Teşekkür ederim Tebernüş bey yoğun olduğum için brişeyler paylaşamıyorum sitenizde fakat yazılarınızı çok sık olmasada takip ediyorum.Sizinde söylediğiniz gibi evet en önemlisi hasteneyi unuttular.