bodrum bina
selam efendim tüm bodrum katlar tapuda depo olarakmı geçiyor. burada oturmak yasal olarak yasak demişsiniz.ne gibi sorumlulukları var cezası nedir evden çıkartılabilirmiyiz.bizim oturduğumuz bina 7 senelik tapuda depo olarak geçiyor.bilgilerinize
