merhaba Tebernüş bey, ben 1 yıl önce arnavutköyden 300m2 ars

Soru

merhaba Tebernüş bey, ben 1 yıl önce arnavutköyden 300m2 arsa aldım. yeni 1/5000 lik plana göre net olmamakla beraber içine toplam 50m2 kulübe yapılabilecekmiş. satmayı düşündüm aldığım paranın yarısı fiyat veriliyor. ne yapmamı önerirsiniz? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2010 | 13:26 murat ogul 288 Kişi okudu

Aman,Tebernüş bey bırakın bazan da pazarlama yapamıyanlarla

Soru

Aman,Tebernüş bey bırakın bazan da pazarlama yapamıyanlarla karşılaşalım))işin esprisi bi yana sitede iki üç daire hariç hepsi satılmış,heralde onları da satıp bitirmek istiyorlar ,yorumunuz bize daha da ışık verdi çok teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2010 | 22:36 derya şanlı 287 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey. bu kadar kısa zamanda soruma cevap

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey. bu kadar kısa zamanda soruma cevap verdiğiniz için öncelikle çoook teşekkür ederim)309 daireden sitemizin yıkılıp yeniden yapılması için 340 kişi evet diyor. sizi kesinlikle haberdar edeceğim yanlız beni hatırlayacakmısınız)))birde ağaoğlu firmasına sitemizin yıkılıp yeniden yapılması hakkında görüşmek için tel açtığımızda daha konuyu detaylı anlatamadan (maltepe bölgesi ) ile ilgilenmiyoruz diye bir cevap aldım şahsen merak ediyorum nedeni ne olabilir sizce

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2010 | 19:55 serpil gelişoğlu 287 Kişi okudu

benim bina altında 3ad dükkanım var ama nedense kiraya veremiy

Soru

benim bina altında 3ad dükkanım var ama nedense kiraya veremiyorum yönetim hep karşı oluyor ve izin vermiyor kiraya tapulu olan dükkanlarımı kiraya eremiyorum ve magdurum ne yapmalıyım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2010 | 20:54 serdal menekşe 288 Kişi okudu

Selamlar,Fi yapı gebze projesinin çıkış fiyatları fiyapın

Soru

Selamlar,Fi yapı gebze projesinin çıkış fiyatları fiyapının daha önce satışa sunduğu projelere göre çok yüksek fiyattan satışa sunuluyor. Bunun sebebi nedir? Bu projenin bazı özellikleri mi var? Bu fiyatlardan gebze de iyi bir satış grafiği yakalaması sizce kolay mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2010 | 11:17 deniz dolan 288 Kişi okudu

iyi günler.osmanli insaat yapinin yaptirdigi beylikevler insaati

Soru

iyi günler.osmanli insaat yapinin yaptirdigi beylikevler insaatindan daire ye girdim.be girmeden önce arastirdim.kötü diyene raslamadim.ama sizinde bu fima hakkinda bilgilerinizi rica ediyorum.tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2010 | 19:49 necattin ödemis 287 Kişi okudu

İyi günler... Beylikdüzü'nde Osmanlı İnşaatı tarafından

Soru

İyi günler... Beylikdüzü'nde Osmanlı İnşaatı tarafından yapılan Beylikevler projesi hakkındaki bidikleriniz varsa, benimle paylaşır mısınız acaba? Oradan 3 1 ev aldım 2011 ortalarında teslim edilecek dendi ama insaat çok yavaş ilerliyor. Sizin duyumlarınız hangi yönde acaba?Belediyeden bazı izinlerin beklendiğini söylüyorlar. Bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2010 | 18:32 Olcay Aslan 288 Kişi okudu

iyi gunler tebernus bey bir sorum olacaktı cevaplarsanız sevini

Soru

iyi gunler tebernus bey bir sorum olacaktı cevaplarsanız sevinirim my world projesinde 1 1 68 mtrekare dairemiz var suan kirada ve kira getirisi 1100 kira çarpanı olarak nasıl sizce bunu merk etmiştik bu konuda fazla fikrimiz yok ve bir kaç sene içinde kira getirisi 2000 e yaklaşır mı acaba teşekkurler simdiden iyi çalışmalar dileriz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2010 | 09:02 hasret güven 287 Kişi okudu