merhaba tebernüş bey. kayabaşın da tokinin veya kiptaşın ko
merhaba tebernüş bey. kayabaşın da tokinin veya kiptaşın konut projeleri varmı. varsa bizler nereden bilgi sahibi olacağız. kayabaşından konut almayı tavsiye edermisiniz.teşekkür ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba tebernüş bey. kayabaşın da tokinin veya kiptaşın konut projeleri varmı. varsa bizler nereden bilgi sahibi olacağız. kayabaşından konut almayı tavsiye edermisiniz.teşekkür ederim
Merhaba Tebernüş Bey öncelikle halka böyle bir hizmet verdiğiniz için teşekkür ederim. Benim sorum şu mayıs 2009 da 1.36 dan kredi çektim malum şu anda faizler düştü zarara uğramamak için bankadan kredimi yeniden düzenlemesini isteme hakkım var mı? Varsa ne yapmalıyım ? Ayrıca bankanın her yıl zorunlu yaptığı sigortalar nelerdir ? Hangileri isteğe bağlıdır? OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
Sayın Kireççi, kağıthane şelale evleri ile ilgili mesaj göndermiştim, cevabınız için çok teşekkür ederim. Almakta olduğum konut 3 oda 1 salon brüt 120 net 110 mt2 7. kat ve site dışına bakıyor. Tek sorun iskan sebebi dolayısı ile kredi onayı çıkmıyor. Görüşünüz için bir kez daha teşekkür ederim.
iyi çalışmalar,istanbulda 1 1 daireye yatırım yapmak istiyorum benim kafam da iki proje var.metrokent veya divan residence ama karar veremiyorum.hangisin den alırsam daha karlı bir yatırım olur yardımcı olusaniz sevinirim.cevabınıza şimdiden teşekkür ederim.saygılar...
merhaba tebernüş bey.80.000 gibi nakitim var elimde.bağcılarda oturuyorum,500 tl kira veriyorum.eşimle beraber levent'te çalışıyoruz.2 tane daire buldum.hadımköy kiptaş 1.etaplarda.1 tanesi 6.katda 70.000,diğeri 10.katda yani binanın son katı 60.000 tl.sorum şuişim levent'de iken bu kadar uzak olan bir yerden daire almamız doğru olur mu,yoksa siziin uzman görüşünüzle ne yapmamız gerekir.bu binaların etüd ve sağlamlık,geleceği yönünden de açıklama yaparsanız çok sevinicem.eğer al bu paraya başka bulamazsın diyecekseniz,birde yol sıkıntım var,uzak.mesafeyide düşünerekten sizin yorum ve açıklamanız ne olur bu konuda tebernüş bey.alsam sıkıntı yaşarmıyım hep acabalarındayım.teşekkür ederimm.lütfen beni aydınlatırmısınız?
merhaba, kiptaş maltepe konutlarının inşaat kalitesini nasıl görüyorsunuz? zemin açısından nasıldır? 25 katlı bina olmasını nasıl değerlendiriyorsunuz. site içerisinde sosyal alanların büyüklüğü daire sayısı düşünüldüğünde yeterlimidir sizce?
Merhaba,20.000 pesin verip ayda 1000 tl odeyerek 2 1 daire Halkali bolgesinde hangi projeyi tavsiye edersiniz? Yatirim amacli alacagimiz icin hemen teslim olmasi gerekmiyor , yeni baslamis/baslayacak bir proje olabilir. Boylece fiyat avantajindan yararlanabiliriz .tesekkurler
merhaba tebernüş beyben Doğa Gayrimenkul'ün yeni başlayan projesi feriloftla ilgileniyorum.Bu proje hakkında ne düşünüyorsunuz.
Arnavutköy deki yeni imarla bölge halkının geleceği karatılmıştır. Bu konuyu haber yapmanızı ve yapılan haksızlığın üzerine gidilmesini bekliyoruz.
Merhaba. Enver Koçak'ın bahsettiği projeden ben de daire aldım. Proje 2008 yılında satışa çıktı. Geçen süre içinde inşaat sektörünün içinde bulunduğu durum dikkate alındığında iyi prim yaptığı söylenebilir. Proje üç katlı olması, sosyal tesisleri, konumu ve kapalı otoparkı ile gerçekten çok güzel bir proje. Çengelköy lokasyon olarakta doğru bir tercih. Almadan önce ben de Tebernüş Bey'e danışmıştım. Kendisine teşekkür ediyorum.