merhaba tebernüş bey. kayabaşın da tokinin veya kiptaşın ko

Soru

merhaba tebernüş bey. kayabaşın da tokinin veya kiptaşın konut projeleri varmı. varsa bizler nereden bilgi sahibi olacağız. kayabaşından konut almayı tavsiye edermisiniz.teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2009 | 00:22 osman aydoğan 287 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey öncelikle halka böyle bir hizmet verdiğ

Soru

Merhaba Tebernüş Bey öncelikle halka böyle bir hizmet verdiğiniz için teşekkür ederim. Benim sorum şu mayıs 2009 da 1.36 dan kredi çektim malum şu anda faizler düştü zarara uğramamak için bankadan kredimi yeniden düzenlemesini isteme hakkım var mı? Varsa ne yapmalıyım ? Ayrıca bankanın her yıl zorunlu yaptığı sigortalar nelerdir ? Hangileri isteğe bağlıdır? OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2009 | 14:10 Hülya Erzincanlıoğlu 288 Kişi okudu

Sayın Kireççi, kağıthane şelale evleri ile ilgili mesaj gö

Soru

Sayın Kireççi, kağıthane şelale evleri ile ilgili mesaj göndermiştim, cevabınız için çok teşekkür ederim. Almakta olduğum konut 3 oda 1 salon brüt 120 net 110 mt2 7. kat ve site dışına bakıyor. Tek sorun iskan sebebi dolayısı ile kredi onayı çıkmıyor. Görüşünüz için bir kez daha teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2009 | 22:21 Can Güler 288 Kişi okudu

iyi çalışmalar,istanbulda 1 1 daireye yatırım yapmak istiyor

Soru

iyi çalışmalar,istanbulda 1 1 daireye yatırım yapmak istiyorum benim kafam da iki proje var.metrokent veya divan residence ama karar veremiyorum.hangisin den alırsam daha karlı bir yatırım olur yardımcı olusaniz sevinirim.cevabınıza şimdiden teşekkür ederim.saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2009 | 13:18 SELÇUK CEYLAN 288 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey.80.000 gibi nakitim var elimde.bağcılard

Soru

merhaba tebernüş bey.80.000 gibi nakitim var elimde.bağcılarda oturuyorum,500 tl kira veriyorum.eşimle beraber levent'te çalışıyoruz.2 tane daire buldum.hadımköy kiptaş 1.etaplarda.1 tanesi 6.katda 70.000,diğeri 10.katda yani binanın son katı 60.000 tl.sorum şuişim levent'de iken bu kadar uzak olan bir yerden daire almamız doğru olur mu,yoksa siziin uzman görüşünüzle ne yapmamız gerekir.bu binaların etüd ve sağlamlık,geleceği yönünden de açıklama yaparsanız çok sevinicem.eğer al bu paraya başka bulamazsın diyecekseniz,birde yol sıkıntım var,uzak.mesafeyide düşünerekten sizin yorum ve açıklamanız ne olur bu konuda tebernüş bey.alsam sıkıntı yaşarmıyım hep acabalarındayım.teşekkür ederimm.lütfen beni aydınlatırmısınız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2009 | 05:53 ibrahim cantekin 287 Kişi okudu

merhaba, kiptaş maltepe konutlarının inşaat kalitesini nasıl

Soru

merhaba, kiptaş maltepe konutlarının inşaat kalitesini nasıl görüyorsunuz? zemin açısından nasıldır? 25 katlı bina olmasını nasıl değerlendiriyorsunuz. site içerisinde sosyal alanların büyüklüğü daire sayısı düşünüldüğünde yeterlimidir sizce?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2009 | 17:23 selim fidan 288 Kişi okudu

Merhaba,20.000 pesin verip ayda 1000 tl odeyerek 2 1 daire Halk

Soru

Merhaba,20.000 pesin verip ayda 1000 tl odeyerek 2 1 daire Halkali bolgesinde hangi projeyi tavsiye edersiniz? Yatirim amacli alacagimiz icin hemen teslim olmasi gerekmiyor , yeni baslamis/baslayacak bir proje olabilir. Boylece fiyat avantajindan yararlanabiliriz .tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2009 | 12:14 C.CANPOLAT 288 Kişi okudu

Arnavutköy deki yeni imarla bölge halkının geleceği karatıl

Soru

Arnavutköy deki yeni imarla bölge halkının geleceği karatılmıştır. Bu konuyu haber yapmanızı ve yapılan haksızlığın üzerine gidilmesini bekliyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2010 | 17:09 gürsel ondalıkoğlu 287 Kişi okudu

Merhaba. Enver Koçak'ın bahsettiği projeden ben de daire aldı

Soru

Merhaba. Enver Koçak'ın bahsettiği projeden ben de daire aldım. Proje 2008 yılında satışa çıktı. Geçen süre içinde inşaat sektörünün içinde bulunduğu durum dikkate alındığında iyi prim yaptığı söylenebilir. Proje üç katlı olması, sosyal tesisleri, konumu ve kapalı otoparkı ile gerçekten çok güzel bir proje. Çengelköy lokasyon olarakta doğru bir tercih. Almadan önce ben de Tebernüş Bey'e danışmıştım. Kendisine teşekkür ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2010 | 11:53 gamze zeybek 287 Kişi okudu