bahcetepe de 2+1 fiyati

Soru

Tebernus bey merhaba Bahcetepe ici 2500-2600 tl metrekare fiyatinin yuksek oldugunu belirtmistiniz. Ancak, size yazan kimse, dairesinin konumu ve serefiyesi ile ilgili bilgi vermiyor. Ornegin 2+1 ve 100 m2 brut,peyzaja bakan 6. Kat daire icin 260.000 tl isteniyor ve ayrica bu daire icin 30 m2 lik hobi bahcesi de veriliyor. Bu hususlar ve projenin diger ozellikleri gozonune alindiginda fiyat yine de pahali midir? Yatirim icin dusunulebilir mi? Degerli gorusleriniz icin tesekkurler .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2012 | 22:15 faruk ceyhan 290 Kişi okudu

Kayaşehir Toki Daire devri

Soru

Kayaşehir Toki 3+1 oturuma hazır dairelerden devirle satın almayı düşünüyorum hukuksal olarak bir sıkıntısı varmı devirde nelere dikkat etmem gerekir acaba?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2012 | 01:22 Hasan TAŞKIN 290 Kişi okudu

İflas erteleme süresince yapılması gereken

Soru

Hilal Hn merhabalar, durum şu ki tapum var, borcum yok, evim natamam!!! Böyle bir durumda iflas erteleme almış firmanın olur da düze çıkamaması halinde evimin tamamlanması için gereken meblağ kadar kendimi alacaklandırma için tapu yeterli olur mu? iflas erteleme süresince firmaya dava açılabilir mi açmak gerekir mi? Sürecin olumsuz sonuçlanması halinde (inşallah olmaz, olmayacağına da inanıyorum ama) kendimi garantiye almak için şu süre boyunca yapılabilecek birşey var mı? beklemeye devam mı? teşekkür ederim şimdiden..syg

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2012 | 10:30 Belma BULUT 290 Kişi okudu

maddi manevi tazminat

Soru

iyi günler hilal hanım benim sorum fi yapı ile ilgili fi yapıda bulunan senedimi bi yapı inşaat firmasına borçları karşılığı vermişler birden karşıma insanlar borcunuz var icraya geldik diye dikildiier. 1 hafta mühdet istedim o arada banka kredileriyle borcu tamamladım ve verdim. fi yapıya ödemede bulunduğum halde senedin tamamını ödedim ve şuan fi yapıdan alacağım var. maddi manevi tazminat davası açabilirmiyim? açarsam ne şekilde sonuçlanabilir? şimdiden çok teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2012 | 09:38 eslemnur şahin 290 Kişi okudu

devremülk

Soru

Devremülk sözleşmesi için ,önce telefonla firma yetkililerini arayıp vazgeçmek istediğimi belirttim, size hemen dönüyoruz deyip dönmediler. Bir hafta içinde cayma kararımı kullanarak noterden ihtarname çekerek iptal ettim. Aradan 20 gün gibi zaman geçtikten sonra beni arayıp sözleşme gereği %2 gibi bir ödeme yapmam gerektiğini söylediler. Bu konu ne sözleşmede var ne de vazgeçme hakkım belirtilmiş. sözleşmede hiçbir madde yok. Ödeme konusunun geçerliliği hakkında bana acilen bilgi verirseniz yarın aradıklarında firma yetkililerine cevap verebileyim .Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2012 | 16:28 m.handan müftüoğlu 290 Kişi okudu

Neden rahatsız olunuyor anlamıyorum

Soru

İyi günler Tenernüş Bey , şimdiye kadar bu konuda yazmayayım dedim ama iş mantık sınırlarını zorlamaya başladı.Fikirtepe'ye 4,14 emsal verilirken Kadıköy'e de (doğal olarak Bağdat Caddesi'ne de) hiç olmazsa 2,5 verilsin demek (4,14 bile demiyoruz) bazı Fikirtepelileri neden rahatsız ediyor anlamıyorum.Onlara bir şey diyen de yok , 4,14'de güle güle otursunlar ama caddedeki 40-50 yıllık çürük binalara hiç olmazsa 2,5 emsal verilsin demenin nesi yanlış ? Neye itiraz ediyorlar ? Saygılarımla ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2012 | 10:27 Ersin Göker 289 Kişi okudu

avrupa konutları

Soru

avrupa konutları atakentte 4.kısmı yapacak soylentılerı dogrumudur sayın kıreeccı.ıyı aksamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2012 | 22:57 osman gumus 289 Kişi okudu

inşaat firmasının iflas kararı

Soru

ben GAZİANTEP te ugur inşaat firmasına 2006 yılında 120 ay vadeile eve yazıldım ve 2012 mart ayında teslim aldım fakat teslimat sırasında vekaletname imzalattılar iskan ve elektirik su abonmenligi için oldunu söylediler şu anda firma iflasta 25000 tl borcum var tapuyu ödeme yapacagım halde vermiyorlar size sorum eve yazılırken sözleşme ve senetler imzaladık bunlar resmi olalar bi işe yararmı yani bi hak idda edebilirmiyiz bu konuda nasıl ilerlemeliyiz

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2012 | 09:32 mine yıldırım 290 Kişi okudu

hisseli satış

Soru

sayın hilal hanım hisseli bir arsanın il dışındaki mirasçılarından hisselerini alacağım hissedarlar 6 kardeş olduğunu söylüyor. fakat hissedarlara pek güvenmiyorum, 6 kardeşden daha fazla ise eğer bunu nerden öğrenebilirim?. birde diyelimki 6 kardeşler hepsinden vekalet aldığım takdirde hissedarların benim haberim olmadan vekaleti iptal edebilirlermi ? iptal ederlerse verdiğimiz parayı nasıl alabiliriz?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2012 | 23:33 turgay amcaoğlu 290 Kişi okudu

esentepe kentsel dönüşüm varmı

Soru

20 yıldan fazla konutlarda oturuyoruz arsa tapusu var daire tapusu yok tapu verende yok çıkın dıyende bu belirsizlik ne olur sizce yıkıp yenısını verme ımkanı olurmu kiptaşla ustune para alarak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2012 | 22:37 cengiz sarı 290 Kişi okudu