Fikirtepe değişim projesinden 42m2 civarında bir gecekondunun

Soru

Fikirtepe değişim projesinden 42m2 civarında bir gecekondunun 7 hissesinden birini 190,000 TL,ye almayı düşünüyorum. Ada Pafta bilgisi bu gün içinde gelecek. Bu m2ye benim kaç m2.lik bir evim olabilir ve riskli bir yatırımmı dır. Neleri araştırmama gereklidir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2011 | 12:42 Deniz Görgülü 285 Kişi okudu

Avrupa Konutları Ispartakule 1 Çağlar Ali Yıldız beyin sanı

Soru

Avrupa Konutları Ispartakule 1 Çağlar Ali Yıldız beyin sanırım bir yerde yaptığı hesaplama hatası var,filiz hanımın da belirttiği üzere ilk taşınma ve 4 aylık faturalandırılmayan bir çok paylaşım giderleride dahil olmak üzere ben 4+1 174 m2 daire için 350 tl ödedim.Kasıtlı olmadığına inanmak istediğim yorumların daha dikkatli yapılması dileğiyle....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2011 | 09:11 yaşar oktay başçiftçi 285 Kişi okudu

Merhaba tekrar.ben site yönetimiyle konustugumda 2 yıl boyunca

Soru

Merhaba tekrar.ben site yönetimiyle konustugumda 2 yıl boyunca endilerinin yönetimde olacaklarını ve yesil insaat ile alakalarının olmadıgını farklı firma olduklarını söylediler ki bu bizden habersiz bir devir anlamına geliyor bu yasal mı???ayrıca 100 metrekare daireden istenen aidat tutarı ise 150 tl biz bu konuda ne diyebiliriz itiraz olarak simdiden tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2012 | 16:50 sedat soylu 286 Kişi okudu

slm tebernuş bey sizi dikkatle takip ediyorum sorum şu olacak 2

Soru

slm tebernuş bey sizi dikkatle takip ediyorum sorum şu olacak 2011 şubat ayında hane plustan 118 m2 brut 2+1 ev aldım 150bin tl ye daireleri nisana kadar teslim edeceklerini söylüyorlar fakat a blok daha 23.kat da sizce zamanında teslim edeceklermi birde suan benim daireme muadil daireyi en son 217 bin tl ye sattıklarını söylüyorlar bu kadar sürede bu primi yapması bana cok inandırıcı gelmedi sizce bende teslim edildiğinde bu fiyatlara satabilirmiyim.görüşünüz benim için çok önem taşıyor saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2012 | 16:52 tanzer özkan 286 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba.Fikirtepede oturmaktayım.1997 yılında

Soru

tebernüş bey merhaba.Fikirtepede oturmaktayım.1997 yılında belediyeye ruhsat parası ödeyerek ruhsat alarak kat attık evimize.kentsel dönüşüm çerçevesinde müteahhit bu parayı arsa sahibine ödeyerek sonradan alacağı belediyeden ruhsatta belediye ile mahsuplaşıyormuş.Kadir topbaşda tv de açıklama yapmışdı bu yönde.bu konu hakkında görüşlerinizi rica ederim.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2012 | 12:13 mustafa menteş 285 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey daha önce sorulmuş ama bir gelişme varm

Soru

merhaba tebernüş bey daha önce sorulmuş ama bir gelişme varmı diye merak ettim habiblerde kiptaş yada toki başlayacakmı yada bunu nasıl ögrene bılırm teşekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2012 | 15:25 zarife akdoğan 285 Kişi okudu