projelerin prim yapmasi
Gectigimiz hafta caprice projesinde hem 7 yildiz konusunda hemde'' kendi kendini odeyen proje'' tanimlamasi nedeniyle haksiz rekabet ve tuketiciyi yaniltma adi altinda buyuk cezalar kesildi..peki ben sizin tv programinizda yeni projeleri satilsin diye eski projeleri icin yuzde 300 prim yapti yok efendim 1.si cok kazandirmisti diye aciklama yapan sirket sahiplerinede ceza kesilmesi gerekmezmiydi?yoksa gene isin icinde baska islermi var?gercek degerin her zaman 2.elde oldugunu soylediniz.bu durumda tuketiciler kandirilmis olmuyormu t
