tebernüş bey selamlar. halkalı astera parkta 3+1 daire için a

Soru

tebernüş bey selamlar. halkalı astera parkta 3+1 daire için anlaşmak üzereyim, ama bazı çekincelerim var, birde sizin fıkrinizi alayım dedim. birincisi sağında gecekondular, solunda fabrikalar var. buraların kaldırılacağı söyleniyor, acaba bu konuda bilginiz varmı. ikincisi proje bildiğiniz gibi butik bir proje, şimdi alsam ilerde zarar edermiyim, çünkü avrupa konutları gibi sitelere daha çok rağbet var.birde sizin proje hakkında fikriniz nedir.saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2011 | 20:37 cevdet yıldırım 283 Kişi okudu

Tebernüş bey, arsa arazi tavsiyesinde bulurken, Özellikle Gebz

Soru

Tebernüş bey, arsa arazi tavsiyesinde bulurken, Özellikle Gebze ve Çerkezköy'ün gelişme akslarına odaklanın diyorsunuz. Biraz daha açık yazdığınızda fiyatlar yükseliyor ancak biraz daha açık yazabilirmisiniz. Gebze de bazı yerler SIT alanı. En azından kuzeye doğru mu yoksa İzmit'e doğru mu yer bakmak lazım. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2011 | 09:29 Tahir Günelli 284 Kişi okudu

iyi geceler ustadım.Ben geçen sene sizin tavsiyelerinizizn değ

Soru

iyi geceler ustadım.Ben geçen sene sizin tavsiyelerinizizn değerlendirim sonucun da nish adalar da 1 +1 manzaralı daire almıştım dün gittim gördüm,muazzam bir inşaat ilerlemesi var.Çoğu blokların kabası nerdeyse bitmiş. manzara mükemmel ötesi olup.iyi ki bu oturmak amacıyla almışım tekrar şahsınız sonzuz teşekkür ederim. Sorum ,işim m köy şişli de oldğundan .sizce ulaşımı nasıl gerçekleştirbilirim.iyi geceler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2011 | 21:13 behrami 284 Kişi okudu

tebernus bey merhaba ukracıty den yatırım ıcın bı daıre al

Soru

tebernus bey merhaba ukracıty den yatırım ıcın bı daıre almak ıstıyorum..1+1 63 m2 burut 40 m2 net ,,g blok guney batı cephe 18.kat 80 bın tl buyukcekmeceye bakan taraf ta..bıde a blok 16.kat havuza bakan sıte ıcıne bakan oda 77 bın tl..bıde 10.kat 75 bın sıte ıcıne bakan...yatırım ıcın hangı daıre daha mantıklı acaba..40 m2 net 80 bın fıyat nasıl sızce kısa surede %25 prım yapar dedıler.....yada 80 bını bankada tutsam vadede daha mı cok kazanırım..5 yılda 80 bın en fazla 110 bın olur..5 yıl sonra bu daıre ne olur acaba 150 bın olurmu acaba....cevaplarınız ıcın tesekur edırım...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2011 | 18:53 ayhan akan 284 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş beyfendi benim sorum ,1986-1997 arasında 2 ke

Soru

Merhaba Tebernüş beyfendi benim sorum ,1986-1997 arasında 2 kere yapı ruhsatı alınmış olup,projenin geneline uygun 5 daireli bina yapılmıştır.Babamın o zamanlardaki maddi imkansızlıkları ve bürokrasilerden sıkıldıgı için kat irtifakını almamış lakin en alt katımız yani bize göre 1. dairemiz belediye planında sıgınak olarak görünüyor.Şimdi yıllar geçti işlere ben el attım. bu konuyla ilgilenmek istiyorum.Bana nasıl yardımcı olursunuz Ben ka mülkiyeti almak istiyorum her daireye ve neler yapmam lazım bu yeni torba kanununda bir af söz konusu degilmi geniş bir şekilde bilgi sahibi olmak istiyorum rica ediyorum sizden..İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2011 | 18:58 Murat TUNÇ 283 Kişi okudu

merhaba,kızım ve eşi ağaoğlunun bahçelievler prjesinden 3+1

Soru

merhaba,kızım ve eşi ağaoğlunun bahçelievler prjesinden 3+1 ev almak istiyor ayrıca birde 2+1 alıp kiraya vermeyi düşünüyor.Kira için bu projeden bir ev almak mı yoksa bir dükkan almak mı daha akılcı olur...eğer dükkan derseniz nerede bir dükkan tavsiye edersiniz...teşekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 01:14 şennur ataç 284 Kişi okudu

Tebernüş Bey iyi günler,Biz birkaç arkadaş Alemdağ Emlak Ko

Soru

Tebernüş Bey iyi günler,Biz birkaç arkadaş Alemdağ Emlak Konutları\'ndan ev aldık, yeni fotoğrafları dört gözle bekliyoruz, kısa vadede planlamanızda var mı?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2011 | 10:07 Cuma Tekin 284 Kişi okudu

ikitelli başakşehirde göçmen konutlarında 2+1 90m² evim var

Soru

ikitelli başakşehirde göçmen konutlarında 2+1 90m² evim var. oraların komple yıkılıp rezidens yapılacağını duyduk. ayrıca metronun da faaliyete geçmesi çok yakın. sizce ordaki evler prim yapar mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2011 | 13:52 leyle can 284 Kişi okudu

Selamlar,Bir arkadaş Güneş Park evlerinden 3+1 135m2 brüt 112

Soru

Selamlar,Bir arkadaş Güneş Park evlerinden 3+1 135m2 brüt 112 net dairelerin 310 tl oluşuna şişik fiyat demiş.Bu evler 4 sene önce 250 bin TL ye(peşin) satıldı.Lokasyonu son derece güzel ve ferah,1 kapalı,2 açık yüzme havuzu var,spor alanları 5-6 adet,açık ve kapalı otoparklar.Yani bu evler toki evleri değil. Toki ve Albayrak gelir paylaşımlı yaptılar. Tek sorun Albayraklar satış projesinde başarılı olamadı.Birtakım hatalar yaptı.Bunu kendileri de biliyor. Eğer bu yer Avrupa konutlarının elinde olsaydı.310 bin tl olan fiyat 450 bin olurdu. Sanırım yakın zamanda bu da olacak.280 bine kaçıran arkadaş,310 bini de kaçırmasın.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2011 | 18:38 Gülsün Özdemir 284 Kişi okudu