Tebernüş bey,Sarıyer Derbent\'deki 40 gecekonduyu alan inşaat
Tebernüş bey,Sarıyer Derbent'deki 40 gecekonduyu alan inşaat firmasını öğrenebilidniz mi?Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş bey,Sarıyer Derbent'deki 40 gecekonduyu alan inşaat firmasını öğrenebilidniz mi?Teşekkürler
iyi geceler ustadım.Ben geçen sene sizin tavsiyelerinizizn değerlendirim sonucun da nish adalar da 1 +1 manzaralı daire almıştım dün gittim gördüm,muazzam bir inşaat ilerlemesi var.Çoğu blokların kabası nerdeyse bitmiş. manzara mükemmel ötesi olup.iyi ki bu oturmak amacıyla almışım tekrar şahsınız sonzuz teşekkür ederim. Sorum ,işim m köy şişli de oldğundan .sizce ulaşımı nasıl gerçekleştirbilirim.iyi geceler
tebernus bey merhaba ukracıty den yatırım ıcın bı daıre almak ıstıyorum..1+1 63 m2 burut 40 m2 net ,,g blok guney batı cephe 18.kat 80 bın tl buyukcekmeceye bakan taraf ta..bıde a blok 16.kat havuza bakan sıte ıcıne bakan oda 77 bın tl..bıde 10.kat 75 bın sıte ıcıne bakan...yatırım ıcın hangı daıre daha mantıklı acaba..40 m2 net 80 bın fıyat nasıl sızce kısa surede %25 prım yapar dedıler.....yada 80 bını bankada tutsam vadede daha mı cok kazanırım..5 yılda 80 bın en fazla 110 bın olur..5 yıl sonra bu daıre ne olur acaba 150 bın olurmu acaba....cevaplarınız ıcın tesekur edırım...
Merhaba Tebernüş beyfendi benim sorum ,1986-1997 arasında 2 kere yapı ruhsatı alınmış olup,projenin geneline uygun 5 daireli bina yapılmıştır.Babamın o zamanlardaki maddi imkansızlıkları ve bürokrasilerden sıkıldıgı için kat irtifakını almamış lakin en alt katımız yani bize göre 1. dairemiz belediye planında sıgınak olarak görünüyor.Şimdi yıllar geçti işlere ben el attım. bu konuyla ilgilenmek istiyorum.Bana nasıl yardımcı olursunuz Ben ka mülkiyeti almak istiyorum her daireye ve neler yapmam lazım bu yeni torba kanununda bir af söz konusu degilmi geniş bir şekilde bilgi sahibi olmak istiyorum rica ediyorum sizden..İyi çalışmalar
merhaba,kızım ve eşi ağaoğlunun bahçelievler prjesinden 3+1 ev almak istiyor ayrıca birde 2+1 alıp kiraya vermeyi düşünüyor.Kira için bu projeden bir ev almak mı yoksa bir dükkan almak mı daha akılcı olur...eğer dükkan derseniz nerede bir dükkan tavsiye edersiniz...teşekkür ederim..
Tebernüş Bey iyi günler,Biz birkaç arkadaş Alemdağ Emlak Konutları\'ndan ev aldık, yeni fotoğrafları dört gözle bekliyoruz, kısa vadede planlamanızda var mı?Teşekkürler
ikitelli başakşehirde göçmen konutlarında 2+1 90m² evim var. oraların komple yıkılıp rezidens yapılacağını duyduk. ayrıca metronun da faaliyete geçmesi çok yakın. sizce ordaki evler prim yapar mı?
Selamlar,Bir arkadaş Güneş Park evlerinden 3+1 135m2 brüt 112 net dairelerin 310 tl oluşuna şişik fiyat demiş.Bu evler 4 sene önce 250 bin TL ye(peşin) satıldı.Lokasyonu son derece güzel ve ferah,1 kapalı,2 açık yüzme havuzu var,spor alanları 5-6 adet,açık ve kapalı otoparklar.Yani bu evler toki evleri değil. Toki ve Albayrak gelir paylaşımlı yaptılar. Tek sorun Albayraklar satış projesinde başarılı olamadı.Birtakım hatalar yaptı.Bunu kendileri de biliyor. Eğer bu yer Avrupa konutlarının elinde olsaydı.310 bin tl olan fiyat 450 bin olurdu. Sanırım yakın zamanda bu da olacak.280 bine kaçıran arkadaş,310 bini de kaçırmasın.Saygılar
meraba bu hafta osmaniye ilinde toki tarafından kurayla satışa çıkacak olan dayrelerin 1+1 2+1 olarak söylenyor bu dayrelerin ödeme koşuları ve yekun miktarı nekadar acba sizden ricam saygılar
İyi Günler Kardeşim için bir inşaat firmasından Ağustos 2010 tarihinde bir daire aldık. Olmayan evin tapusunu hemen verdiler, ev teslimleri Haziran 2011 de olacakmış. Ev için banka kredisi alacağız fakat tapuyu alduktan sonra 1 ay içinde konut kredisine başvurmak gerekiyor diye duyduk. Tapuyu alalı 7 ay geçti konut kredisine başvurabilir miyiz ?