Merhabalar dun verdiğim haber doğru çıktı.Atakent e %5 zam g

Soru

Merhabalar dun verdiğim haber doğru çıktı.Atakent e %5 zam geldi.Benim asıl merak ettiğim şu;şimdi herkes kapış kapış alıyor.Ozellikle Emlak Konut calısanlarının 3.derece akrabalarına bile daireler opsiyonlanmıs.Bilmem kimin selamını götürerek ayırtılan daireleri kendi adlarına alıyorlar.Bundan 2-3 ay sonra daire fiyatları oldugu yerde kalırsa,2.elde fiyatlar firmanın zam yaptığı rakamların altında kalırsa,Emlak konut calısanları fazla para getirmediğini görüp daireleri iade etmeye başlarlarsa kapalı kapılar ardında bu satısları yapanlar ellerindeki daireleri satacak yatırımcı bulabilirler mi ? Bu projenin hali ne olur ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 17:23 Hakan Yokuş 284 Kişi okudu

Aslına bakarsanız benimde İhlas ile ilgilendiğim yok.Konu Isp

Soru

Aslına bakarsanız benimde İhlas ile ilgilendiğim yok.Konu Ispartakule olunca mecburen ilgilenmiş oluyoruz.Halkalı nın havasının kötü olduğundan dem vuranlara Ispartakule yi öneririm.Havası tertemiz. Benim astım hastalığım var.Ve taşınalı yaklaşık 1,5 sene oldu.Normalde bir ayda bir kutu ilac kullanıyorsam,bu sene bir kutu ilacı 3 ayda ancak kullandım.Fazla ilac kullanmaya gerek kalmadı.Faydasını gördüm.Bilginize

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2011 | 15:56 Hakan Yokuş 283 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Ben şuanda ev almak üzereyim, iki altern

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Ben şuanda ev almak üzereyim, iki alternatif arasında gidip geliyorum. Birincisi Teknikyapı'nın yaptığı Kartal Uplife'da 1+1 net 47,24 metrekare 160.000 TL daire, ikincisi ise kardeşim vasıtasıyla alabileceğim İkitelli Oyakkent de halen inşaatı devam eden 2+1 net 98 metrekare 163,000 TL ye daire. Yatırım amaçlı düşünüyorum. (şunuda belirtmemde fayda var Oyakkent in birinci etabından 2+1 bir dairemiz var) (İki alternatif daireninde şuan için kira getirileri aynı) Son kararı vermek üzereyiz sizin değerli fikirlerinizi bekliyorum. Sizin yorumunuza göre son kararımı vereceğim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2011 | 13:37 Hatice Kaya 284 Kişi okudu

Selamlar.Ben her hafta bir kere size aynı iki soruyu soruyorum.B

Soru

Selamlar.Ben her hafta bir kere size aynı iki soruyu soruyorum.Bu hafta da aynı olacak)Birincisi Havadan emlakta niçin Ispartakule Ağaoğlu fotoğrafları yayımlanmıyor?İkincisi ve asıl önemlisi Ispartakule Ağaoğlunun dış cephesinin katalogtakinden farklı olası hususunu ali beye iletebildiniz mi?Bu konuda sizden söz almıştım.Teşekkürler, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2011 | 14:03 orhan eyi 283 Kişi okudu

merhabalar ben ataşehir esatpasada yasıyorum 2 hafta once evım

Soru

merhabalar ben ataşehir esatpasada yasıyorum 2 hafta once evımızı komsumuzla bırlıkte katkarsılıgı olarak verdık sorum su bınamız yapıldıktan sonra dairelerı satsak mı yada satmadan bekleyıp degerlenır dıye cok tsk ederım sımdıden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 18:31 Halil filiz 284 Kişi okudu

Sayın Kireçci,sizce 155 bin tl ye Halkalı Toki Akasya sitesi 1

Soru

Sayın Kireçci,sizce 155 bin tl ye Halkalı Toki Akasya sitesi 132 metrekare giriş kat mı yoksa başakşehir 5.etap 115 metrekare giriş kat mı daha iyidir? Yoksa araştırmaya devam mı? Teşekküler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 18:45 YASİN SARAN 283 Kişi okudu

merhaba abıcım yeni adıyla Nmerkezden 2 adet 1+1 daire aldım

Soru

merhaba abıcım yeni adıyla Nmerkezden 2 adet 1+1 daire aldım güney cephe 5 yıllık bi sürede projeyi nasıl değerlendirirsiniz ? birde merak ettim hangi takımlısınız ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 23:03 faruk kayıkcı 283 Kişi okudu

şimdiye kadar yapılmı olan konut sayısı ve bunların yapım

Soru

şimdiye kadar yapılmı olan konut sayısı ve bunların yapımı için yıkılmışolan konut sayılarının il bazındaki verilerini kurumunuzdan arz ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2011 | 03:26 fikret doldur 284 Kişi okudu

Merhaba2008 yılında narcity\'den 2+1 brüt 120 m2 bir daireyi 2

Soru

Merhaba2008 yılında narcity'den 2+1 brüt 120 m2 bir daireyi 260.000 TL'ye aldım. Aradan yaklaşık 2,5 yıl geçmesine rağemn prim yapmadı. BU rpojenin geleceğini nasıl görüyorsunuz? Prim yapma potansiyeli var mı yoksa satıp çıkmak daha mı akıllıca olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2011 | 20:09 cemal okur 283 Kişi okudu