iyi akşamlar tebernüş bey.Halkalı da eroğlu pojesi mi şua i
iyi akşamlar tebernüş bey.Halkalı da eroğlu pojesi mi şua inşaat mı bitince daha çok prim yapar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi akşamlar tebernüş bey.Halkalı da eroğlu pojesi mi şua inşaat mı bitince daha çok prim yapar
Aslına bakarsanız benimde İhlas ile ilgilendiğim yok.Konu Ispartakule olunca mecburen ilgilenmiş oluyoruz.Halkalı nın havasının kötü olduğundan dem vuranlara Ispartakule yi öneririm.Havası tertemiz. Benim astım hastalığım var.Ve taşınalı yaklaşık 1,5 sene oldu.Normalde bir ayda bir kutu ilac kullanıyorsam,bu sene bir kutu ilacı 3 ayda ancak kullandım.Fazla ilac kullanmaya gerek kalmadı.Faydasını gördüm.Bilginize
Tebernüş Bey Merhaba,Ben şuanda ev almak üzereyim, iki alternatif arasında gidip geliyorum. Birincisi Teknikyapı'nın yaptığı Kartal Uplife'da 1+1 net 47,24 metrekare 160.000 TL daire, ikincisi ise kardeşim vasıtasıyla alabileceğim İkitelli Oyakkent de halen inşaatı devam eden 2+1 net 98 metrekare 163,000 TL ye daire. Yatırım amaçlı düşünüyorum. (şunuda belirtmemde fayda var Oyakkent in birinci etabından 2+1 bir dairemiz var) (İki alternatif daireninde şuan için kira getirileri aynı) Son kararı vermek üzereyiz sizin değerli fikirlerinizi bekliyorum. Sizin yorumunuza göre son kararımı vereceğim. Teşekkürler
Selamlar.Ben her hafta bir kere size aynı iki soruyu soruyorum.Bu hafta da aynı olacak)Birincisi Havadan emlakta niçin Ispartakule Ağaoğlu fotoğrafları yayımlanmıyor?İkincisi ve asıl önemlisi Ispartakule Ağaoğlunun dış cephesinin katalogtakinden farklı olası hususunu ali beye iletebildiniz mi?Bu konuda sizden söz almıştım.Teşekkürler, iyi çalışmalar.
merhabalar ben ataşehir esatpasada yasıyorum 2 hafta once evımızı komsumuzla bırlıkte katkarsılıgı olarak verdık sorum su bınamız yapıldıktan sonra dairelerı satsak mı yada satmadan bekleyıp degerlenır dıye cok tsk ederım sımdıden
Sayın Kireçci,sizce 155 bin tl ye Halkalı Toki Akasya sitesi 132 metrekare giriş kat mı yoksa başakşehir 5.etap 115 metrekare giriş kat mı daha iyidir? Yoksa araştırmaya devam mı? Teşekküler...
merhaba abıcım yeni adıyla Nmerkezden 2 adet 1+1 daire aldım güney cephe 5 yıllık bi sürede projeyi nasıl değerlendirirsiniz ? birde merak ettim hangi takımlısınız ?
şimdiye kadar yapılmı olan konut sayısı ve bunların yapımı için yıkılmışolan konut sayılarının il bazındaki verilerini kurumunuzdan arz ederim
Merhaba2008 yılında narcity'den 2+1 brüt 120 m2 bir daireyi 260.000 TL'ye aldım. Aradan yaklaşık 2,5 yıl geçmesine rağemn prim yapmadı. BU rpojenin geleceğini nasıl görüyorsunuz? Prim yapma potansiyeli var mı yoksa satıp çıkmak daha mı akıllıca olur?
iyi aksamlar,Tebernus Bey,Zekeriya koy civarinda gelecekte de yasamak icin bi villa almak istiyouz. Bize hem kaliteli hemde uygun fiyata bir kac proje sayabilimisiniz? Lutfen.Cok tesekkurler ediyourum