Merhaba ,Elimizdeki imkanlar doğrultusunda 130.000 TL\'ye 3+1 12

Soru

Merhaba ,Elimizdeki imkanlar doğrultusunda 130.000 TL'ye 3+1 125 metrekare'ye kadar Kurtköy ve Şerifali civarında ev aramakatayım.O bölgeleri gezdiğim kadarıyla Şerifali civarında okul ve çocuk parkına ve site özelikli eve pek rastlayamadım. Ancak Kurtköyde bu özellikte pek çok site bulunmaktadır.Bu doğrultuda bana hangi bölgeyi önerirsiniz ve hangi bölge daha çok prim yapar.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 10:05 FIRAT GÜR 284 Kişi okudu

tebernüş abi merhaba,ben 24 yaşında genç bir yatırımcı ka

Soru

tebernüş abi merhaba,ben 24 yaşında genç bir yatırımcı kardeşinim hatırlarsan fiyaka tuzla2 hakkında mesajlarım olmuştu ) öncelikle bayramını kutlar ellerinden öperim ) gelelim soruma abi çerkezköyde 7250m2 bi tarla buldum çerkezköyün karlıköy mevkiinde bulunuyor 49.000 tl fiyatı var müstakil parsel tek tapulu bi tarla ileriye dönük iyi bi yatırım olurmu sence ?teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Kasım 2010 | 00:37 Recep Direnç 283 Kişi okudu

iyi geceler sayın kireçi 150000 tl yeihtiyacım var 1250 tl.ayl

Soru

iyi geceler sayın kireçi 150000 tl yeihtiyacım var 1250 tl.aylık getiriyor buiş yeri bana tapusubana ait ayrıca ben emekliyim. kredi almak istiyorum hangi bankayı önerirsiniz selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2010 | 01:39 sadettin turan 283 Kişi okudu

iyigeceler..sn murat kul adlı arkadaş.burdada ki insanların ka

Soru

iyigeceler..sn murat kul adlı arkadaş.burdada ki insanların kararlarının doğru biçimde değerlendiremediği gibi yorumda bulummuş,şunu unutmasın ki bizler çoğumuz burda belli donanıma sahip yada öğrenme ye açık insanlar oldğumuzdan. soru cevap şeklinde gayrimenkul konusunda vizyonumuzu geliştirmeğe çalışıyoruz.Kimse kimseyi sömürmüyor. nedden bukadar rahatsız ????B ende size katılıyor bu arkadaşın kabuk değiştirmesi, için uzmandan yardım alması gerektiğini düşünüyorum veeee iyikide varsınızzzzzz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 00:30 ibrahim onur 284 Kişi okudu

Günaydın Tebernüş Bey, daha önceki yazılarınızdan dolayı

Soru

Günaydın Tebernüş Bey, daha önceki yazılarınızdan dolayı dün Halkalı Elit City projesini gezdim de, proje lokasyon ve inşaat kalitesi itibariyle gayet iyi. En çok dikkatimi çeken şey standart tavan yüksekliğinden 25 cm daha yüksek bir tavana sahip oluşuydu. Seçim dolayısıyla biraz kararsızım, 2+1 daire almak niyetindeyim, sizce konut almak için doğru zaman mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2010 | 11:13 Muzaffer Yıldırım 284 Kişi okudu

tebernüş bey iyi akşamlar.geçen hafta sitenizde realistanbul

Soru

tebernüş bey iyi akşamlar.geçen hafta sitenizde realistanbul ile ilgili bitakım eleştiriler vardı.bi sene önce realistanbul projesinden ev almaya niyetlenen biri olarak bende bu eleştirilere katılıyorum..yüzde 81 yeşil alan diye pazarlanan bu projede dikkatimi çeken yeşil alan diye reklamı yapılan alanın belediyenin moloz döküm alanı olmasıydı.Projenin sahipleri kelime oyunu yaparak belediye terk edilmiş moloz döküm alanını sanki sitenin yeşil alanı olarak göstereceklerine projenin merrkeziliğini vurgulasalar eminim hem dürüst davranmış olurlar hemde potansiyel müşterileri yanıltmamş olurlardı. Cephe konusu ise ne yazıkki maketten ev alırken yaşanması çokta sürpriz olmayan bi mesele.ben gayrimenkul yatırımcısı olarak teknik şartnamenin altında 'yapımcı firma değişiklik yapma hakkını saklı tutar' gibi yuvarlak ve nereye çeksen oraya gidecek türden sözleşmeleri imzalamıyorum .Ama ne yazıkki insanların evsahibi olacağım heyecanıyla fazlada üzerine düşmeden imzaladığı sözleşmeler proje bitiminde hayalkırıklıklarına sebep olabiliyor.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2010 | 20:58 hasan sahil 284 Kişi okudu

Genelde Bağdat caddesi çevresindeki bazıları deprem riskli ,

Soru

Genelde Bağdat caddesi çevresindeki bazıları deprem riskli , eski binaların yıkılıp yapılmasına razı olmayan kat maliklerine kızgınlık ifadeleri okuyorum.Şöyle bir senaryom var Ben 5 yıl önce böyle bir binadaki evimi depremde yıkılma riski nedeniyle,ailemin hayatına değer verdiğim için belli bir fiyata satıp kozyatağında yeni yapılmış bir binadan ev alıp taşınmış olayım.Görece vasat bir semte taşınmış oldum.Bu iştende de zarar ettim. o binada oturmaya devam edenler emsal yükseltilmesi vb. taleplerle binalarınınyenilenmesini ve kar etmelerinin finansmanını ve bedelini kamuya yüklemek istiyorlar. Eğer binalarını riskli buluyorlarsa sattıkları fiyata kozyatağında yada ataşehirde rahatlıkla yeni daire alabilirler. Kar etmek isteyenler bedelini kendi ödemeli. Yazdıklarımın "yorum farkı" olarak değerlendirilmesini dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2010 | 21:04 Arif Doğru 283 Kişi okudu

İyigünler tebernüş bey Ntowers da İlk blğunu (b5)teslimi ma

Soru

İyigünler tebernüş bey Ntowers da İlk blğunu (b5)teslimi mayıs ayında gerçekleşicek diye bundan bir kaç ay önce tamer beyle konuşmanızda söylemiştiniz tamer beyle konuştuğunuzda rica etsem sizden bunuda sorar mısınız herhangi bir sıkıntı yok dimi tesekkür ederim şimdiden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2010 | 13:57 aslı tan 284 Kişi okudu

tebernüş bey selam geçen yıl spradon quartz projesiden bir ha

Soru

tebernüş bey selam geçen yıl spradon quartz projesiden bir hata yapıp konut alık ağustos 2010 teslim derken 2011 ağustos teslm olacak bunuda bir tarafa bıralım hadi neredeyse tüm şirketler gecikme yapıyor diyelim , karşımızda muhatap yok zaten satış ofisi değil yol geçen hanı ne bize daire satan nede biz daire alırken orada olan çalışanları hepsi işten çıkmış şimdikilerin ise hiçbişeyden haberi yok projeyi bile bilmiyorlar inanın ben onlara aldığım daireyi göstermek için makete gittiğimde , projeyi ben anlattım onlara böyle bir amatörlük böyle bir saçmalık olamaz koskoca kuzu grup diyorsunuz milyon dolarlık projeyi satan kişi projeyi bilmiyor tek bildikleri ukalalık yapmak terslemek işinize gelmiyorsa hukuki yollara baş vurun deniliyor ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 17:16 kamil tek 283 Kişi okudu