selam ben mardinde oturuyorum ama istanbul beylikdüzünde bir ar
selam ben mardinde oturuyorum ama istanbul beylikdüzünde bir artı bir ev almak istiyorum 45 bin liram var buna göre bildiğiniz güvenilir bir işaat firmasi varmı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
selam ben mardinde oturuyorum ama istanbul beylikdüzünde bir artı bir ev almak istiyorum 45 bin liram var buna göre bildiğiniz güvenilir bir işaat firmasi varmı
Bence atakent3 projesi özellikle fiyatlarıyla tam bir hayal kırıklığı. Aklıma Darty ve Mediamarkt broşürlerindeki işaret parmağını beyinlerine götüren insanların resmi geldi. Birinde 'düşünmeden almam' yazıyor, ötekinde daha da kötü birşey ) Bölgedeki potansiyeli bilen ve yatırımları olan bir kişi olarak tek söyleyeceğim yatırım için hiç de çekici olmadığı. İsterse bir milyon kişi bu projeyi bekleyebilir, sonuçta ben de onlardan biriydim ve fikrim çok net. Şöyle olursa böyle olursa vs prim yapar diye kendimi avutmasını da bilirdim ama o şöyleler böyleler olduğunda zaten çok daha iyi getiri sağlayacak şeyler mevcut.
Tebernüş Bey Merhaba,Aknmerkez projesindeki ticari bölümler hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. M2 fiyatları 2.500 - 5.500 tl arasındaymış. Bu fiyatlar iyi midir? Yatırım için iyi bir yer olur mu? Teşekkürler
Tebernus bey merhabalar. Bodrum Yalikavak'ta cok iddiali, Turkiye'de ilklere imza atan bir luks villa-rezidans projemizi insaa etmekteyiz. Projeyi henuz satisa sunmadik. Ocak sonunda sunuma hazir hale getirecegimiz ornek villalar, web sitemiz, brosurler vs hazirlanmakta. Size sorum, boyle yuksek kalitede, nezih ve prestijli bir projeyi Turkiye'de en basarili sekilde pazarlayip satabilecek ajans emlakci onerebilir misiniz? Gayrimenkul piyasalarindaki tecrubelerinize ve gelismelerin nabzini yakindan tuttugunuza guvenerek boyle bir ricada bulunuyorum. Tesekkurler
Soyak Park Apart'ın % 15 indirimi doğru bir haber, ev alanlara bu durumu telefonla bildiriyorlar, web sitelerinde ise 3 ocakta açıklama yapılacak. Şimdiye dek görmediğim, duymadığım bir durum açıkçası, indirim nedeni az çok belli de, bu haktan eski fiyattan ev almış olanları da yararlandırıyor olmaları şaşırtıcı geldi, nasıl yorumlarsınız ? Saygılar.
tebernüş bey iyi akşamlar ve seneler diğer arkadaşlar gibi bizde bugün halkalıdaki projeleri gezdik,yararlı bir çalışma oldu bizim için.sonunda elit city 2 odalıda karar verdik,soyak villalarına bakan 116 m.k. 253000 bin lira önü açık ferah bir daire,işçilik çok güzel inşallah bitincede güzel olur.yazılarınızı dikkatle takip eden ablanız ülkü kerpiç
hemen cevap yazdığınız için tekrar teşekkür ederim.şükrü bilge özdemir 'enasıl ulaşabilirim.
Tebernüş Bey merhaba, daha önce de size sorularım olmuştu, her birine verdiğiniz detaylı cevaplar için teşekkür ederim.Ben ağırlıklı olarak Anadolu Yakası konusunda bilgi sahibiyim, ancak son dönemlerde Halkalı Bölgesini bir hayli inceleme olanağı buldum. Bu bölgede 2.700-3.000 TL üst sınır gibi dururken Dumankaya'nın 30 dönümlük Emlak Konut arsasına verdiği bedele çok şaşırdım. Anladığım kadarıyla Temapark'a ve Bosphorus City'e çok yakın bir arsa, verilen teklife bakılırsa burada 4.000 TL'ye yakın fiyatta daire satma olanağı var mı sizce?Atakent 3'ün fiyatlarına buradan gelen itirazlar nedeniyle ihaleden çıkan rakam konusunda düşüncelerinizi merak ettim.
Brüt,net m.kare uygulamasının müşteri yanıltılmadan nasıl olmasıgerektiğini görmek isteyen arkadaşlara mesaçengelköy vebsitesinde katplanlarını incelemesini tavsiye ederim. her daireye tahsis edilen depoları ve kapalı otopark alanlarını sayarsak neti brütünü geçmektedir. Planlarda balkon hariç fark %20dir. Size ve tüm okurlarınıza selamlar.
Merhabalar dun verdiğim haber doğru çıktı.Atakent e %5 zam geldi.Benim asıl merak ettiğim şu;şimdi herkes kapış kapış alıyor.Ozellikle Emlak Konut calısanlarının 3.derece akrabalarına bile daireler opsiyonlanmıs.Bilmem kimin selamını götürerek ayırtılan daireleri kendi adlarına alıyorlar.Bundan 2-3 ay sonra daire fiyatları oldugu yerde kalırsa,2.elde fiyatlar firmanın zam yaptığı rakamların altında kalırsa,Emlak konut calısanları fazla para getirmediğini görüp daireleri iade etmeye başlarlarsa kapalı kapılar ardında bu satısları yapanlar ellerindeki daireleri satacak yatırımcı bulabilirler mi ? Bu projenin hali ne olur ? Teşekkürler