KURTKÖY'de Yatırıma Devam mı ?

Soru

Tebernüş Bey merhabalar . Kurtköy Aydos'ta yaşamak için bahçeli orman manzaralı villa aldık 2 sene önce ve ciddi anlamda kar ettik . Sizinde belirttiğiniz gibi Kurtköy kesinlikle kazandıran bir bölge. 2. yatırımımız 1 sene önce 1+1 Kartal idi ; adliye sarayı ve metro henüz açılmadığı için hayal ettiğimiz gibi bir karımız olmadı ama bekliyoruz , tahminim 1 yıl içinde orası da kar ettirir. Size sorum 3. yatırımımı nereden yapmalıyım ? Avrupa yakasına mı geçeyim Kurtköy mevkiiye devam mı edeyim ? Lokasyon için sizden fikir almak istiyorum ve emin olun düzenli yazılarınızı okuyorum ....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2012 | 13:13 DİLEK AKSOY 283 Kişi okudu

belgin bilgiç, taş ev, tapusuz, hibe

Soru

belgin bey 40yıl önce aile dostumuz hüseyin taş tarafından ev yapmamız için bize hibe edilen yerde o günlerde ev yapılmışve ogün bugün tapu hisseli olduğundan . hissedarların biraraya gelemediğinden tapuyu alamadık .tapuyu alabilmek içi nasıl bir girişimde bulunabilirim(EVİ YAPILDIĞI GÜNDEN BUYANA BİZ KULLANIYORUZ)lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2012 | 11:16 süleyman yayla 283 Kişi okudu

Güngör Uras'ın bugünkü köşe yazısı

Soru

İyi günler Güngör Uras'ın 1+0 ve 1+1'lerle ilgili bugünkü köşe yazısını okuduğunuzu varsayarak yorumunuzu öğrenmek isterim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2012 | 11:56 Jülide Denizci 284 Kişi okudu

bu ev alınırmı

Soru

merhaba acilen tavsiyenize ihtiyacım var tuzla kiptaş 2 etapta en üst kat kuzey tarafına bakan daireyle ilgileniyorum dairenin salonu mutfağı kuzeye 2 odası batıya doğru dün evi görmeye gittim salonun tavanının köşesi rutubetten siyahlaşmış ve duvarda nem ve kabarıklıklar oluşmuş mutfaktada aynı sorun var içinde kiracı var kiracı yönetime bildirmiş ama değişen birşey olmadığını söylüyor beni evin fiyatı cezbediyor 77 000 ama aklımda çok karışık en üst kat kuzey tarafından daire almak ne kadar doğru bir karar olabilir ben yatırım amaçlı almayı düşünüyorum satarken rahat satabilirmiyim dairedeki küf nem yaz mevsiminde böyleyse kışın nasıl olur bu daireyi fiyatından dolayı almalımıyım yoksa fiyatına kanmamalıyım tuzla kiptaş 2 etaptaki en uygun dairede bu sahibi hatayda yaşıyor ordan daire alabilmek için dairesini satıyormuş en kısa zamanda soruma yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2012 | 10:58 ayşe özkaya 284 Kişi okudu

Ankara çin çin semtinden ev

Soru

slm Ankara çin çin semtinden TOKİ den (AKTAŞ TOKİ) 4 yıl önce 110 bin tl ye ev aldım. Kensel dönüşümle Çin Çin in 4/1i kalktı. Şu an evim 90 bim tl. Yani zarardayım. Evi satayım mı? yoksa bekleyeyim mi? Oraların durumu ne olacak acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2012 | 00:27 mehmet beçet 283 Kişi okudu

Bostancı Luna Park civarı evler sağlam mı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ido ya yakın olması nedeniyle Bostancı Luna Park civarındaki evlere bakıyoruz. Genelde evler yaşlı ve fiyatları 250-400 bin arası değişiyor. Bu civardaki evler için genel olarak sağlamlığı hakkında bir fikriniz var mı Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2012 | 14:29 KEMAL SELVI 284 Kişi okudu

Maximoon projesi

Soru

Merhaba Maximoon ile ilgili sorun varmi ben aradim firmayi sorun cozuldu insaat bu hafta icinde basliyor dediler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2012 | 13:34 Mustafa SEKER 283 Kişi okudu

Dumankaya Miks Projesi

Soru

Merhaba, Dumankaya Miks projesinde stüdyo olan 1+0 dairem brüt 38,6 net 24 metrekare toplam fiyat 133000 TL Aralık 2014 teslim diyorlar.Dediğim gibi konum itibari ile temapark projesi , hastane yanında, metro ve tramvayın uzun vadede bu bölgeye gelmesi, ve E6 bağlantı yollarının yapılması.Tüm bunları bir araya getirdiğinizde olumlu olur düşüncesiyle aldım.Ayrıca, kiralama sistemi olarak nasıl bir model uygulanacaktır.Bu konuda da bilgi vereirseniz çok memnun olurum.Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2012 | 00:01 Ercan Soyeri 284 Kişi okudu

Ritim'de 1+1 mi Stüdyo mu?

Soru

Merhaba, yatırım amaçlı ev almak istiyoruz. Bu kapsamda Dumankaya Ritim'i düşünüyoruz. Proje olarak önerir misiniz? Bir de stüdyo daire ile 1+1 daire getiri anlamında çok fark yaratır mı? Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2012 | 14:19 Engin Cebeci 284 Kişi okudu

ne yapayım

Soru

merhaba sayın üstad hayat kolaylıklar dünyası olur inşallah cümlemize yaradan sayesinde.şimdi bir sorum olacak size .biz adana da dreamland isimli halil avcı inşaatın yaptığı bir projeye 2011 ekimindehayırlısı ile başladık.58000 tl peşin 11 ay 1400 tl(15400 tl) yatırmak koşulu ile 200000 tl anlaştık.3+1 178 metrekare 1 daire için anlaştık kasım 2012 de kalan 126 400tl için kredi çekecez.tapu masrafı artı ev taşıma 150000 konut kredisi çekmem lazım kafam rahat eve geçeyim.eşim ve ben 4300 tl kazanan devlet memurlarıyız.şuan daire fiyatı 220000 tl.kredi çekersem 1420 tl ödeyecem 120 ay vade.24 ayda 700 tl kredi borcum var .sorum şu evi satmalımıyım yoksa taşınmalımyım 500 tl kira ödüyorum şuan.1300 tl geçinmeme yeterde artar bile.cevabınız için şimdiden teşekkür

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2012 | 18:56 muhammed polat 284 Kişi okudu