fikir jimnastiği

Soru

Sayın Tebernüş Bey; Haramidere Astrum Towers 1+1 59 m2 15 kat 120.000 tl aylık kira 500-600 arası nakıt almak istiyorum siz ne dersiniz? Ve 2. sorum gelıyor ben bu 120 bın lırayı aylık 1000 lıra bıreysel emeklılık sıstemıne aktasam ve 10 yıl sonra emeklı olsam sizce hangi durumda karlı olurum teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ekim 2013 | 10:21 KEMAL KOÇ 283 Kişi okudu

Serifali ve Atakent ile ilgili

Soru

Tebernus bey Her ikisinin de kirasi 800-TL civari' hangi lokasyonun onu daha acik ve prim potansiyeli hakkinda bilgi rica ediyorum.iyi aksamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2013 | 23:27 Baha Melli 284 Kişi okudu

Daire aldık teslim edilmedi

Soru

İyi günler, Beyaz center rezidanstan 2+1 daire aldık.Eylül 2013 ayında aldığımız daire için;zamanında teslim edilmezse (teslim tarihi1 kasım 2013 denildi )kira garantisi vereceklerini söylediler. Bununla ilgili sözleşme hazırladılar ,fakat çeşitli bahanelerle bir türlü sözleşmeyi imzalamadılar kısacası Malsahibi size söz veriyorum 1 kasımda teslim edemezsem kira bedelini vericem benim sözüm yerli değilmi dedi .. Fakat şu anda teslim kasım sonu diyorlar.Şu an hem kira ödüyoruz ,hem aldığımız evin kredi borcunu ne yapmalıyız ....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2013 | 22:00 Fatma Kocaoğlu 283 Kişi okudu

Gültepede yatırım için 0 daire mi eski daire mi almalı

Soru

Tebernüş bey selamlar, Bir ya içerisinde gültepeden telsizler civarında yatırım amaçlı bir daire almak istiyorum ama gezip gördüğümde her mahalede bir inşaat çalışması var. bu durumda 0 bir daire mi almak mantıklı yoksa müteahhte satılabilecek eski bir bina mı almak mantıklıdır? yorumunuz için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2013 | 17:07 recep subaşı 284 Kişi okudu

İSTANBULDA HANGİ BÖLGE DAHA KARLI

Soru

Merhaba sayın Kireçci, az miktarda birikimim var (40.000TL), ev almak istiyorum,bütçeme uygun olarak İstanbul'un Esenyurt bölgesinde,yeni yapılan ünüversiteye ve hastaneye yakın evler mevcut.Örn. 75 m2 ev 2+1,giriş katı,0 binada,fiyatı 75-80 tl...geri kalanını kredi çekeceğim.Sizce bu bölgede ev almalımıyım,ileride değerlenirmi alınan ev ve bölge.Değil ise İstanbul'dan nereden almalıyım..Fikirlerinize ihtiyacım var, sevgiler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2013 | 10:44 SELMA BOLAT 284 Kişi okudu

cendere vadisinde arsam var

Soru

mrb tebernuş bey benim cendere vadisinde derenin hemen üstünde 1680 m2 tapulu arsam var imarı yok ben bu arsanda dolayı Eyüp belediyesini mahkemeye verip trampa yaptıra bilirmiyim ve yahut parasını alabilirmiyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2013 | 14:13 Ali şişman 284 Kişi okudu

hatalı bilgi olabilir

Soru

bodrum kat anlaşmazlığı başlıklı konuya hatalı cevap verilmiş olabilir.Soru çok açık olmamamkla arsa paylı bir mülkiyetten bahsediliyor gibi.Dolayısı ile kat mülkiyeti yada kat irtifakı yoksa ve arsa paylı mülkiyet söz konusu ise diğer 2 daire hak talep edebilir. Tebernüş bey lütfen yanlış anlamayın ufak bir katkı yapmak istedim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2013 | 19:20 ali turan 284 Kişi okudu

dome residans çekmeköy

Soru

Merhaba,fitness vb. gibi sosyal donatılar dışında tamamlanan ve teslim edilen projede kuzeye bakan ,müstakil gibi bahçe kullanımlı ,110 m2 brüt net 75-80 m2 1+1 daire (2+1 e dönüşebilir) daire 255.000 tl satış fiyatından alınır mı ? Kiralama değerleri tam oturmamakla beraber 93 m2 brüt ara kat daireler 1000 tl seviyesinde,bu dairenin de 1200-1300 tl seviyesinde kiralanabileceği söyleniyor.Yatırımiçin satın alınabilir mi ? yapılacak metro projenin karşısında bulunuyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Aralık 2013 | 15:41 müjdat hacıoğlu 283 Kişi okudu

teras katta oturan kat malikinin ödeyeceği pay

Soru

sayın tebernüş kireçci teras katta oturmaktayım evimiz kentsel dönüşümle yenilenecek .Dublex olacak daireme diğer kat maliklerinden ne kadar fazla ödeme yapmalıyım? arsamız 590 m2. 12 adet normal daire 4 adet de dublex daire çıkıyor .muteahit iki dublexi alıyor ayrıca normal katlardan 50000tl dublexlerden de 100000tl istiyor bu kadar fark normal mi? teşekkürler hayırlı işler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2013 | 11:05 cumhur dinçol 284 Kişi okudu

İnşaat Ruhsatı

Soru

1378 metrekare bir arsam var (SIFATI KONUT ALANI). Fakat ben buraya "Halı Saha" yaptırmak istiyorum. Belediyeye gittiğimde "Konut Alanı" olan "Arsa"mın sıfatını değiştirerek "HALISAHA" yaparız diyor belediye başkanı. Arsam çok değerli bir yerde. Ancak sorum şu: Ben ileriki bir zamanda Diyelim 10 YIL SONRA buranın "Sıfatını" Tekrar "Konut Alanı" yapma imkanım var mı? Yani Ben "Halı Saha" işini bıraktığımda tekrar buraya inşaat yapma hakkım olur mu? Yardımınız İçin Şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2014 | 20:04 samet özbek 284 Kişi okudu