ESKİŞEHİR'DE EMLAK ALIMI

Soru

Tebernüş Bey, merhaba Ben Eskişehir' in işlek caddesi üzerinde 1+1 apart daire almayı planlıyorum. Kredi ile alıp kiraya vereceğim, sizce ileriye dönük iyi bir yatırım yapmış olur muyum? teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2012 | 04:57 fatma can 269 Kişi okudu

Merkezler yatırım, gelişme aksları ise oturum amaçlı mı tercih edilmeli?

Soru

Tebernus bey iyi geceler, bir projenin oturum amaclimi yatirim amaclimi oldugunu hangi kriterlere gore belirleyecegiz.?Sadece lokasyonmu belirleyicidir.Yani merkezdeyse yatirim, merkez disi ise oturum amaclidir diyebilirmiyiz? İkinci bir sorumda bir projede daire tipinin agirlikta oldugu daireyimi almak mantiklidir,mesela daire sayisinin % 50 si 1+1 olan bir projeden 1+1 mi almak daha mantiklidir,yoksa buda butceylemi alakalidir?Tsk ederim iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2012 | 23:10 ilhan ozturk 270 Kişi okudu

Symbol İstanbul'da 142 metrekare 233 bin'ye alınır mı?

Soru

iyi günler symbol istan buldan 2+1 142 metre kare daire almak istiyorum 233 ooo tl fiyat teklifi aldım 60 000 tl peşin gerisi 45 ay vade toplam 233 000 tl malolacak sizce uygun bir yatırım olurmu saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2012 | 09:45 halil tuçbilek 269 Kişi okudu

Ben de Uçaksavar sitesinin dönüştürülmesi ile ilgi...

Soru

Ben de Uçaksavar sitesinin dönüştürülmesi ile ilgili kaygılarımı belirtmek istiyorum. 1 e 3 daire vermeyi taahhüt eden şirket ya bina kat sayısını yükseltecek (ki bu mevcut düzenlemelerle mümkün değil) ya da dipdibe bloklar yapacak. Tabi mevcut güzelim ağaçların büyük kısmı da katledilecek. Etiler bölgesinin ender tabi güzelliği olan site de gözünü maddiyat bürümüş insanlar yüzünden heba olup gidecek. Bakınız şekil:Polat Boğaziçi sitesi adlı beton yığını. Biz duyarlı Etiler sakinlerinin bu konuda hiç mi söz hakkı bulunmaz? Yıllardır görmeye alıştığımız belki de görmek için kalkıp geldiğimiz yeşil alanların birilerini zengin etmek için birgün aniden beton yığını haline gelmesini gözü yaşlı izlemekten başka bir hakkımız hukukumuz yok mudur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2012 | 16:34 Elif Emoler 270 Kişi okudu

öncelikle merhabalar sayın kireççi.fikirtepede yan...

Soru

öncelikle merhabalar sayın kireççi.fikirtepede yan adamız anka yapı yıkıma başladı fakat bizim adada henüz imzalar tamamlanamadı firma usta inşaat şirket yetkilileri olaya cidii bir yaklaşım içinde değiller gibi. bunun nedeni ne olabilir onlarda yeni kensel dönüşüm yasasını bekliyor olabilirmi. Bu yasa nezaman çıkar bir tarih varmıdır. birde çıkan kentsel dönüşümün bir süresi varmıdır. teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2012 | 20:38 sinan coşkun 269 Kişi okudu

Eyüp Park'ta metrekaresi 3 bin TL

Soru

merhabalar tebernus bey ..eyup park projesı hakkında ne dusunuyorsunuz m2 3 bın tl ıstenılıyor.nasıl bır lokosyondur yatırım yapılırmı .yardımcı olursanız sevınırım tessekkrler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2012 | 17:35 cüneyt aydın 269 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Sağlık Bakanlığının Başakşehi...

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Sağlık Bakanlığının Başakşehir bölgesinde yapmayı planladığı Sağlık Vadisi projesi, bu bölgeye yapılacak olan ve yaklaşık 1900 yatak kapasiteli şehir hastanesinden bağımsız bir proje midir? ve Başakşehir'de hangi bölgeye yapılması planlanıyor,Selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2012 | 23:14 EYÜP DÖNMEZ 270 Kişi okudu

Deminki sorumla ilgili başka bilgilerde var oranın...

Soru

Deminki sorumla ilgili başka bilgilerde var oranın deger kaybı ile ilgili başta ünlüler almış hatırlarsınız butun tv lerde şu sarkıcı bu artist vb aldı dıye yazdıgı zamanlar cok populerdı,sımdı farklı sektordeki insanların orayı farklı ısler ıcın kullandıgından o unlulerın sattıgı vb dıye konularda var bunlarda etkılemıs olabılır.Buda ınsanları cok etkılıyor komsusunun kım oldugu sıtelerı ve evlerı cok etkıleyebılıyor.Baska bır sorum kurtkoy de senkaya ınsaat planetgarden dıye bır proje yapıcakmıs satısları basladıe epey guzel gozukuyor yakınım aldı ama pek bı yerde haberını gormedım?Bılgınız var mı=?Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2012 | 17:14 Mert Esin 270 Kişi okudu

merhabalar kolay gelsin,izmir çiğli balatçıkta bir...

Soru

merhabalar kolay gelsin,izmir çiğli balatçıkta bir daire almayı planlıyorum ateşoğlu inş.dan 125.00 tl 2+1 istanbulda yaşadığım için oralarla ilgili bilgim yok uygun mudur nasıl gelişen ve etrafı iyi bir yer midir geleceğini nasıl görürsünüz...?yardımlarınız için tüm kalbimle teşekkür ederim

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2012 | 18:41 sibel gün 270 Kişi okudu