fi tower ve iskan harçları

Soru

Merhaba. Bugün fi yapıdan arandım. inşaatın başladığı ve iskan harçlarının ödenmesi gerektiği bildirildi. Esnsyurt ve İBB ile ilgili imar ve iskan sorunları gerçekten çözüldü mü? Çözüldüğüne ilişkin resmi bir bilgi var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2012 | 16:25 elif kıtay 269 Kişi okudu

süha yılmaz hakkımızı ne zaman verecek

Soru

2007 yılında yapı endüstrisinde çalıştım hakkım olan 6500tl 4 ay çalısmamın karsılığı olan paramı süha yılmaz ödemedi. iflasını verdiği için kadıköy 3.icra dairesine basvurdum alacağım onaylanmamış onaylayan mevki makam ne bilmiyorum ama hakkıımı alamadım süha beyi yakınen tanıdığınızı söylüyorsunuz hakkımı ne zaman ödeyecek sorarsanız yerimde olsanız ne yapardınız . bana av. mahkeme demeyin hepsi bos çalısma bakanlığına da yazı yazdım sonuc alamadım cvbınız bekliyorum tskrler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2012 | 15:48 Önder Çelik 270 Kişi okudu

Elite City

Soru

Sevgili Tebernuş Bey, Emlak Sektöründe ne kadar büyük bir isim olduğunuzu yine gösterdiniz. Bizim ulaşamadığımız bilgilere ulaşarak, yalnız olmadığımızı bize hissettirdiniz. Gerçi yeni kitabınız 'Emlakta Mantık' ta bu konulara tek tek değinmişsiniz. Biz Emlak Amatörlerinin hakkını aradığınız ve bize yol gösterdiğiniz için size minnettarım. Allah başımızdan sizi eksik etmesin. Size daha çok ihtiyacımız olacak. Sevgiler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2012 | 18:22 Dr.Reha ALZAFER 269 Kişi okudu

toki

Soru

merhabalar toki kayabaşına ne zaman konut yapacak birde kayabaşını geri dönüşüm projesi olarak düşünüyorlarmış dogru acaba...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ekim 2012 | 16:26 kezban küçükaltun 269 Kişi okudu

Özyazıcılar'ın yanlış uygulaması

Soru

Merhabalar Özyazıcılar inşaatın Maltepede yaptığı Nish Adalar sitesinden geçen sene ev aldım. Mart ayında tüm tapu ve abonmanlık ücretlerini peşin yatırdık. Sözleşmemizde de evin teslimiyle birlikte tapu verileceği yazılı. Ancak Özyazıcılar haziran ayında teslim ettiği hiçbir eve tapu vermediği gibi, tapuya geç başvurması sonucunda yeni kanun ile artan tapu masraflarını müşterilerinden zorla almaya çalışıyor. Artıştan doğan farkı vermeyene ev teslim etmemekle, evini teslim alanlara da tapusunu vermemekle tehdit ediyor. Bu durum kanuni midir? Bununla ilgili mahkemeye başvursak sonuç elde edebilir miyiz? Şimdiden teşekkür ederim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2012 | 12:41 Özyazıcılar Mağduru 270 Kişi okudu

Ispartakule-3 AVM

Soru

İyi günler. Öncelikle sorularımıza verdiğiniz hızlı cevaplar için teşekkür ederim. Avrupa Konutları Ispartakule-3 projesinde oturma amaçlı 2+1 daire almıştık ama AVM'nin de olması bir artıydı. Şimdi tam olarak dibimizde iptal edilen AVM yerine kolej yapılması ile ilgili görüşünüz belirtebilir misiniz? AVM'ye göre artıları mı eksileri mi fazladır? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2012 | 10:17 M. Semih Etçi 270 Kişi okudu

Hayat ıspartakule

Soru

Gerçekten böyle bir hizmeti hiçkimse vermemiştir Dikkat ediyorum herkesin sorusunu cevaplıyorsunuz Benim sorum yatırım için Hayat ıspartakule mı Yoksa başakşehir oyakkent mı fiyat olarak karşılaştırma Yaparsanız sevinirim sizlere sağlıklı seneler diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2012 | 08:27 Ziver Akgül 270 Kişi okudu

oyakkent

Soru

Tebernüş bey merhaba; Oturma amaçlı Oyakkent te 3+1 ( brüt 135 mt , net 110 mt ) daire arastırıyoruz.Önceliğimiz cocuklarımız ın rahat okula rahat gidebileceği bir daire olması yönündedir.Kredi kullanmayacağız,kira çarpanları ortalama 260 civarındadır. Yönleri güney olan 2 daire arasında kararsız kalıyoruz. 1.alternatif Oyak 1. etapta ( 4 yıllık bına ) önü tamamen acık güney doğu-batı okula 30 mt son kat (11.kat ) fiyat 300.000 TL ; 2.alternatif Oyak 2.etapta ( 2 yıllık bina ) önü kısmen açık güney doğu-batı okula 500 mt 9.kat 325.000 TL 2.etap dairelerin daire içi extraları mevcuttur. Son kat daire hem okula yakın olması hemde fiyatından dolayı daha uygun olmasına rağmen son kat konumudan dolayı çekincemiz var , çocuklarımızın rahatı için son kat daireyi tercih edersek doğru bir karar vermiş olurmuyuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2012 | 19:32 burak çolak 270 Kişi okudu

arsa

Soru

selam ben arnavutköyden arsa almak istiyorum,,ileride kat karşılığı inşaat firmasına verebilirmiyim yatırım için doğru kararmı bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2012 | 10:41 erdal dursun 269 Kişi okudu

Merhaba Dün acunkentte ilgili bilgil almak istedim...

Soru

Merhaba Dün acunkentte ilgili bilgil almak istedim bir arkadaşımın dükkanını almak istiyorum diye yalnız tebernus bey cevabınızı pek anlayamadım ikinci elde satın demişsiniz acabilirmisiniz teşekkür ederi,m

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2012 | 10:04 DilektasdelenDilektasdelen 270 Kişi okudu