mrb tebernüş bey.size sormak istediğim beylükdüzü realin ar

Soru

mrb tebernüş bey.size sormak istediğim beylükdüzü realin arkasında bir arsa varmış 738 ada 4 parsel.burasınıda acunkent ve samsuntowers gibi arsadan satışa sunuyorlarmış.110 metrekare daire 75 bin lira.sizce nasıl fiyat ve yer olarak.bu parsel ve ada dan arsanın net yerini görebileceğimiz site var mı? size iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2011 | 12:51 mehmet gören 266 Kişi okudu

tebernüş bey hızlı cevabınız için teşekkürler. ukradan 1

Soru

tebernüş bey hızlı cevabınız için teşekkürler. ukradan 1+1 almayı düşündüğümü kapora verdiğimi yazmıştım. forumu okuyunca babil kulelerini gördüm. sanırım yeni satışa çıktığı için çok makul geldi. ukradan 104bin tl ye 1+1 mi yoksa babilden max90bin tlye mi almak mı mantıklı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2011 | 23:18 fatma erdoğan 265 Kişi okudu

yenişehir soyak sitelerinin yanında site mahallesinde başında

Soru

yenişehir soyak sitelerinin yanında site mahallesinde başında minübüs yolu üzeri finans merkezi karşısı bir dükkan almayı hedefliyorum 500 m2 ve 2000000 tl isteniyor çift katlı fiyat nasıl makulmudur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 15:05 mustafa dizman 265 Kişi okudu

İyi akşamlar, sitenizi bir süredir takip ediyorum, emekleriniz

Soru

İyi akşamlar, sitenizi bir süredir takip ediyorum, emekleriniz için teşekkür ederek başlamak isterim. 9 ay önce Ntowers projesinden brüt 66 m2 1+1 satın aldım peşin fiyatı 67000 olan daire 60 ay vade ile 80000 civarı maliyeti oldu bana. Sizce oturum amaçlı nasıl bir tercih? Bir de Tamer Beye iletirseniz çok memnun olurum internet sitelerinde halen değişiklik yok. havadanemlak ve facebook grubumuz olmasa gelişmelerden haberimiz olmayacak. Teslim için sene sonuna yetişebilecek mi merak ediyoruz. Tekrar teşekkür ederim, iyi akşamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 22:38 Seda Koç 265 Kişi okudu

Merhabalar. Sizden ricam esenyurt haramidere de 1+1 konut aldım

Soru

Merhabalar. Sizden ricam esenyurt haramidere de 1+1 konut aldım ve bitmesine yaklasık 5 ay kaldı.Müşteri olarak benim su,elektrik,gaz,tapu vs gibi ne tur basvurlar yapmam gerkiyor ve maliyetleri ne cıkabilir.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 15:00 Osman DAL 266 Kişi okudu

selamlar, belki kızacaksınız ama,ben gene de söylemek istiyor

Soru

selamlar, belki kızacaksınız ama,ben gene de söylemek istiyorum. esenyurt belediyesine telefon açtım.filefe ın. 2870 ada, 2 ve 3 parsel nosu nu verdim. imar dan sorumlu kişi,projede ve imarında bir sorun yok,inşaatın durdurulmasına engel teskil eden bir durum bizim açımızdan bulunmuyor dedi.proje onaylı ve ruhsat alınmış.bir de yapı denetimden bilgi alın dedi orayı da sordum bir sorun olmadığını söylediler. fi yapı daki satış ofisindeki hanfendi. durumun büyük şehir belediyesi ile esenyurt belediyesinden kaynaklanan bir imar sorunu var dedi inşaata devam edilecek denildi.simdi bütün bu söylemler sanki birileri şaka yapıyor gibi geliyor bana nisan 1 de geçeli çok oldu ama ,ortada dönen bir şey var...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 20:11 zeynep gürel 265 Kişi okudu

Üstad selamlar,,Avrupa Konutları 1 den 126 m2 brüt,, 3+1 daire

Soru

Üstad selamlar,,Avrupa Konutları 1 den 126 m2 brüt,, 3+1 daireyi 340 bin tl ye aldık,cepheside iyi,sitede fazla satılık yoktu zaten,, sahibinden bulunca kaçırmayalım dedik, satılık bi kaç daire daha vardı ama fiyatlar 370 bin tl civarıydı,,,bizim aldığımız fiyat nasıl sizce? Biliyorsunuz Arena Park açılınca fiyatlar biraz daha yükselecek,,,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2011 | 19:47 Murat Dursun 266 Kişi okudu

Tebernus bey, Ozyurtlar insaat firmasinin Nmerkez projesinden yak

Soru

Tebernus bey, Ozyurtlar insaat firmasinin Nmerkez projesinden yakin zamanda ev aldik, 27 Nisan itibariyle kampanyaya baslanacagi duyruluyor. Biz guvendik ve inanarak Ozyutlardan ev aldik, simdi madur mu olacagiz ? Benim bildigim lansman zamanlarinda kampanya yapilir yada satistan istenilen verim alinmamissa, satisa cikali henuz 4-5 ay gecmisken, kalitesiyle goze carpan, satis oranida gayet iyi giden bu projede onca musterinin uykularini kacirmaya ne gerek var ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 22:42 Aycan Duman 266 Kişi okudu