nafaka açma harcı ne kadar ?
nafaka açma harcı ne kadar ?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
nafaka açma harcı ne kadar ?
Merhabalar Tebernüş Bey,burada birçok kez şahsen ilgilendiğim ve satın aldığım projelerle alakalı sizin değerli görüşlerinize başvurmuş ve sizden yardım almıştım öncelikle teşekkür ederim.Biz Remax Karun ailesi olarak Şişli Meydan bölgesinde hizmet vermekteyiz.2 ofis toplamında yaklaşık 35'e yakın danışmanımız bulunmaktadır.7 yıldır Şişli ve civar bölgelerinde verdiğimiz hizmetle bölgesinde tanınan ve başarılı bir ekip olarak sizinle tanışmaktan mutluluk duyarız.Bir gün lütfen çayımızı içmeye buyurun.Saygılarımla ;İyi çalışmalar
SayIn Kireçci saygIlarla sizi selamlIyorum. Size sormaya ihtiyaç duyduumuz bir konu var. Bulgaristan vatandaşI olarak yatIrIm amaçlI dayre almaya düşünüyoruz,hakkImIz varmIdIr.Bizi bu konuda bilgilendirirmisiniz ? Simdiden teşekkür ederim ve başarIlarInIzIn devamInI kalpten diliyorum !
Merhaba sizden bir ricam olacak, sizin bu muhteşem tecrübenizden yaralanmak isterim..lütfen bana Ispartakule ve Kartal tan gönül rahatlı ile alabileceğim bir proje tavsiye edebilirmisiniz..şimdiden sağolun
İstanbul Kentsel Dönüşüm yasasının gerçekleşmesi (yani yasalaşması) hangi zaman dilimi içerisinde olacağını öngörüyorsunuz.(1ay, 2ay,6 ay, 1 yıl) İyi çalışmalar dileklerimle, saygılarOrhan Sezer
31.10.2011 de 16 dairemin daskini yaptım 09.11.2011 binam yıkıldı dask ta parami nasıl alabilirim Yada almamam gibi bı durum olabilirmi
tebernüş bey, kurtköy viaport'a oldukça yakın bir lokasyonda, nisan ayında kazması vurulacak bir projede brüt 45 m2 1-artı-1 daire, 81.500 TL fiyat için ne dersiniz? m2 si 1.800 civarında. 2 yıl sonra teslim.
Tebernüş bey merhaba,kentsel donusum yasasi neden bu kadar gecikti 2 aydir bugun yarin cikti cikicak diye bekliyoruz.3'te 2'lik cogunlugun Fikirtepe'de geçerli olacagindan eminsiniz degil mi ? Böyleyse eger neden bu kadar karamsarsiniz anlayamiyorum adalarin çoğu yüzde 60in üzerinde anlaşmıs durumda bu,bu yaz Fikirtepe'nin koca bir şantiyeye dönüşecegi anlamına gelmiyor mu ? Teşekkür ederim,iyi çalışmalar.
abi inşaat demiri bildiğim bazı firmalar stokyapıyor sizce artış olurmu ve yahut ne kadar artış olur bir yorumlasanız sevinirim
Kuzey marmara otoyloluCatalca cikisi otoyol rotasini nerede bulabilirilm ?Ilginize tesekkürler