merhaba, dumankaya halkalı konsept hakkında görüşlerinizi al

Soru

merhaba, dumankaya halkalı konsept hakkında görüşlerinizi almıştım. satış ofisinde bilgisayar görüntüsünden başka bir şey sunmadılar. takipcilerinizle olan yazışmalarda bu projeden ev aldığınızı öğrendim. proje hakkında detay bilgi sahibi iseniz paylaşırmısınız. Sizin daha fazla ve detaylı bilgi sahibi olmadan yatırım yapmayacağınızı düşünüyorum . Teşekkür.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2011 | 22:28 KEREM H. DOKUMACI 265 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, benim sorum aslında Sur Yapı Yönetim k

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, benim sorum aslında Sur Yapı Yönetim kurulu başkanı sayın Altan Elmas'a. Güneşlideki konut projesi ile ilgili tüyoları ne zaman alabileceğiz, m2 birim fiyat aralığı ne olacaktır, projenin açıklanma tarihi nedir ve satış ofisinin planlanmış bir açılış tarihi varmı? sur yapının sitesinden ön talep yaptık fakat geri dönüşü doyurucu değildi, sadece mesajınız alınmıştır şeklinde oldu.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2011 | 12:49 ismail kırıkçıoğlu 265 Kişi okudu

dün soyak evostar örnek dairelerini gezdim inanılmaz küçük

Soru

dün soyak evostar örnek dairelerini gezdim inanılmaz küçük ve daire içi malzemeleri kötüydü,allah var ikramları iyiydi piknik yapıp geldik.bugün crown deluxe gittim daire budur diyor insan on numara örnek daire yapmışlar,malzeme,ankastreler falan çok kaliteli şimdi 50 metrkare soyak mı 82 mtrkare crownmu iki 1+1 in fiyatı aynı gibi crown ful şu yok bu yok demyorlar,görüşleriniz benim için önemli ne önerirsiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2011 | 18:32 arzu şahin 265 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, sorum şu ada no ve parsel no girerek har

Soru

Tebernüş bey merhaba, sorum şu ada no ve parsel no girerek haritada parsel yerini görebileceğimiz bir site mevcutmudur.Diğer sorumda şu bozcaadada 250 m2 civarı deniz e sıfır imar olmayan yere 15 000 tl için görüşünüz nedir paylaşırsanız sevinirim, iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2011 | 16:28 fırat tığlı 265 Kişi okudu

Tebernüş bey kolay gelsin, ekonomide ki genel durum piyasanın

Soru

Tebernüş bey kolay gelsin, ekonomide ki genel durum piyasanın yavaşlayacağını gösteriyor. Sizce emlak yatırımı için doğru zaman mı? Yoksa bekleyip önümüzde ki dönem de daha iyi fırsatlar karşımıza çıkar mı? Ya ni kısaca nakitte mi kalmak lazım yoksa bu fiyatlardan yatırım yapmak mı? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2011 | 10:53 servet doğan 266 Kişi okudu

Mehmet bey e cavap vermek istedim. Metro Mart ayında açılacak.

Soru

Mehmet bey e cavap vermek istedim. Metro Mart ayında açılacak. Aydınlatma işini yaptığım için soyluyorum. Ayrıca havalimanı bağlantısı yapılacak. 800 mt uzakta bir istasyon var ve satış temsilcisinin dediğine göre Torunlar olarak Mall of İstanbul a bir istasyon ekletecekler. Havalimanına gidecek olan hat buradan geçebilir.Yeni bir bilgi alırsam tekrar paylaşırım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2011 | 12:12 Oytun Gundogdu 265 Kişi okudu

tebernüş bey. yanlış anlaşıldım galiba. ben hiçbir mesle

Soru

tebernüş bey. yanlış anlaşıldım galiba. ben hiçbir mesleği küçümsemiyorum sadece öğretmenliğin veya memurluğum mükafatı bu olmamalı. siz de babasınız değil mi evde çocuklarınıza söz geçiremedğiniz anlar olmuştur -) bide gelin bunu her gün 1500 2000 gencin içinde icra edin ve o zaman neticeyi görün -) ayrıca kaba bir hesapla bir üniversite diploması 150 bin tl ye mal oluyor ve neticesinde dee iş garantisi yok tebernüş bey. (1 yıl dershane hazırlığı tahmini 3000 bin, 5 yul üniversite- 60 ay x ortalama 700 tl- 42 bin) ettimi 45 bin ve üste 6 yıl çalışamamak( 72 ay x ortalama 1500 tl maaş) 108 bin. kaba bi hesapla 108 bin + 45 bin = 153 bin. ve mezun olunduğunda kpss gibi bır sıkıntı ve atanamam durumu memur adaylarının. e bırakında bi zahmet bu kadar riski göze alan bir insanında atanma gibi şansı olursa 2000 tl maaş garantiside olsun değilmi. ayrıca benim takıldığım nokta müjde hanımın yorumuydu. 400 500 bin lirlaık evde otrurup emekçi bir insana git 100 binlik ev bak demek hoyratlıktır. saygılarla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2011 | 22:37 can demir 266 Kişi okudu