Mal davası hakkında

Soru

İyi günler biz haziran 2005 te evlendik 2009 dava açtı ayrıldık. 2011 de boşandık. eski eşimin ocak 2004 te aldığı bankadan 5 yıllığına 22.000 tl lik ev kredisi ödemeli evi vardı biz de evlendikten kısa süredede 2007 mayısta 2 yıl içinde evin kalan borcunu kapattık.yani 1.5 yıl kendi ödedi gerisini biz ödedik sonra haziran 2007de ev aldık 113 bine.. ikimizde memuruz onun maaşı yüksek benden. babası dava da konuştu oğlumun evi vardiye kendi parsı birikmiş 6 milyarı var diye .. parasını hiç görmedim 6 bini. direk boç kapattık hem. Ve 113 e aldımız eve de babası katkı yaptım 30 bin diyor . ispatına da ev alınış günü kendi mevduatını kapattırmış bankadan 30 bin çekmiş belge sunmuş. ama bize vermedi. 2008 de kızımız oldu . evliyken 2007 de arsa aldılar ev yapmak için onlar müteahide verdiler diye bana demişti eski eşim. ( ve ev kredi belgesini sundum .) bende belediye gidip onların 2008- 2012 arası rayiç değer ödemeleri ve diğer fatuları alarak mahkemeye sundum dava için evden payım nedir. eski den evim var diyor onlar para verdim diyor ne olcak bu durum da evin yarısını alabilirmiyim. Teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2012 | 03:32 DİLEK 266 Kişi okudu

jetpa

Soru

bunu soru olarak değilde verdiğniz güzel bir yanıt olarak ,alkışlıyorum sizi . Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2012 | 03:40 sacit duran 265 Kişi okudu

bilgilendirme

Soru

slm tebernüş bey aklıma bi şey takılıyor yada oyle düşünüyom acaba yanlış mı düşünüyom fikrinizi almak istiyom .bu maketten projeler hakkında( ben de bi firmadan aldım)sorulara bakıyomda herkes her şeyden şikayet ediyor.ben alırkrn risk aldığımın farkındaydım peki bu alanlar farkında olamdan mı alıyor sonuçta maliyet fiyatına konut alıyorsunuz.yok gecikti yok battı şirket yok inşaat ilerlemiyor.peki insanlar oturuma hazır ev almıyor hiç bir riski yok .şu hem pahalı buluyorlar hemde bankaya bi ton faizvermek istemiyorlar.proje aldıklarında bi ton şikayet.peki sorarım size şikayet etmeye hakları varmı sizce yada mantıklımı.acaba yanlışmıyım teşekkur ederim şimdiden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2012 | 19:33 macit tiğiz 266 Kişi okudu

Fikirtepe

Soru

Slm sayin Tebernüs bey fikirtepede cikan son haberlede 27 katan simdie 17 kata indirlmesi konusuluyor dogrumudur.Öyleyse demeki artik fikirtepe pembe bir hayal hatirasi oldu, cevaplariniz icin simdilikten tskrl saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2012 | 02:22 Tuncay Gümüs 266 Kişi okudu

amortisman

Soru

Ahmet bey merhaba; cevabınız için teşekkürler.Başka bir kaynakta amortisman binanın hangi değeri üzerinden hesaplanır sorusuna ;biliniyorsa maliyet bedeli bilinmiyorsa bina ve araziler için emlak vergisi değeri şeklinde cevap verilmiş.Bu durumda evleri aldığımızda verilen faturalar maliyet bedeli değil midir?Her iki evin fatura bedellerini toplayıp ikiye bölüp bu değerin %2 ni alırsak bu rakam hisseye düşen amortisman olmazmı.Bu durumda amortisman fatura bedelinimi yoksa tapu alım değerinimi esas alarak hesaplanmalıdır.İyi çalışmalar.

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 13:51 ayca 265 Kişi okudu

Park Maya'da 600 bin dolara 160 metrekare alınır mı?

Soru

Sn. Teberrüş Bey,Asağıda detaylarını verdiğim konutu kıymetli değerlendirmelerinize arz ederim.Park Maya SitesiAkatlarBşk.İst.bahce katı(giriş katı)160 metre kare 3+1 ebevyen banyoluUSD 600,000- isteniyor.saygılarımla,M. Aytekin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Nisan 2012 | 10:56 mustafa aytekin 266 Kişi okudu

merhabalar.kayaşehir 11. bölgede toki den ev aldım...

Soru

merhabalar.kayaşehir 11. bölgede toki den ev aldım çekilişte 1.kattaki daire bana düştü.burada şerefiye bedeli bu katlar için ne kadardır .bilg verirseniz sevinir ;iyi çalışmalar dilerim.

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2012 | 15:58 fatih yılmaz 265 Kişi okudu

merhaba,kiptaş dragos konaklarında,henüz tapular k...

Soru

merhaba,kiptaş dragos konaklarında,henüz tapular kiptaş tan satın alanlara verilmemiştir.Sebep olarak da arsa sahibi olan Kızılay ın,müteahhit Kiptaş ve taşeronlarının eksik imalat yapmaları sebebiyle tapu devri yapmaması.Tabii ki bu durumda ne Kızılay ne de Kiptaş aidat da ödememekte.Boğaziçi yönetim de apayrı bir mesele.Site yönetim kurulunu devirin diyorsunuz ama henüz 2 yıldır genel kurulun toplandığını bile duymadık.Site yönetim kurulu başkanı da zaten Kiptaşın taşeronu firmanın sahibi.Bu konudaki düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2012 | 16:07 serhan sökmen 266 Kişi okudu

Burak Turan Bey, tapu masraflarını duyunca ben de ...

Soru

Burak Turan Bey, tapu masraflarını duyunca ben de başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Evi alırken sözleşmeyi okudum tabiki. Tapu masrafları kısmında satış temsilcisi bana yalan söyledi. O kızcağız işten ayrılmış. Evi alırken kimle muhatap olduysam işten ayrıldı. Bu özyurtlar firmasında aldatma, yanıltma var muhatap yok. Ben iski,bedas bimlemle odeyeceğimi düşünmedim,çünkü satıcı Bu konuda açık olmadı, sözleşmede tabiki alanı yükümlü tutuyor. Walla aldığıma pişman oldum, 7-8 bin lira fazla ödemiş olacağım nasıl prim yaptı şimdi Bu evler, haksız mıyız sizce? Dava açacak bir dayanak bulamiyorum, çünkü güvene dayalı iş yaptık. Şimdi millet anlasın bunlar milletin güvenini kullanarak iş yapmasın bundan sonra. Benim için ozyurtlar bitmiştir her yerde söylerim ve söyleyeceğim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2012 | 13:29 kadir sarı 265 Kişi okudu

selam... kentsel dönüşüm nedeniyle kafamız biraz k...

Soru

selam... kentsel dönüşüm nedeniyle kafamız biraz karışık... eski bina alır isek zarara uğrarmıyız.. yoksa parasal açıdan biraz zorlayıp yeni binamı almalı... ayrıca sizce konut almak için güngören nasıl bir yer... ve silahtar ağa?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2012 | 22:48 AYŞE ÖZ 266 Kişi okudu