i.e.t.t arazisinin son imar durumu toplaminşaat alanı hakkında
i.e.t.t arazisinin son imar durumu toplaminşaat alanı hakkında bilgi istiyorum
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
i.e.t.t arazisinin son imar durumu toplaminşaat alanı hakkında bilgi istiyorum
öncelikle iyi çalışmalar dilerim Tebernüş Bey.size gebze den yazıyorum.şu zamana kadar 2 arsa yatırım deneyimim oldu ve belki acemiliğimden belki doğru kişilerle alış-veriş yapamamış olmam nedeniyle kar etmeyi bırakın zararar uğradım diyebilirim.5-10 sene boyunca unutup sonrasında iyi bir oranda değer kazanacak toprak yatırımını hangi lokasyonda yapabilirim.bu yatırım için 80000-90000 tl bütçe ayırabiliyorum.şimdiden teşekkür eder,çalışmalarınızda başarılar dilerim. emre dokuzelma
Merhaba tavsiyeniz uzerine sunsete gittim.sitede garip bir durum var evlerin nerde ise yarisi satilik.biraz kurcalayinca numaralar ile ilgili tapusal bir karisiklik gibi laflar duydum ama acikcasi anlamadim. sizde gorusuyor idiniz, sizce durum nedir?
Tebernüş bey iyi günler. Bugün ibrahim kara ile olan yazışmanızı gördüm ve birazcıkta olsa Fi-Life projesinden bahsetmişsiniz. Bu konuyla ilgili daha fazla şey konuşabildiniz mi? Fikret beyle. Kısacası bu konuyla ilgili öğrendiğiniz bir bilgi var mı? Saygılar...
tebernüş bey .iyi akşamlar .13-14 ağustosta kuralar çekiliyor demişsiniz.yarın gerçekten kuralar çekiliyormu?? şimdiden teşekkürler....
Tebernüş bey merhaba,Ayışığı vadi evlerinden 146 m 275bin TLye ev alma niyetimiz var. Sizce doğru bir yatırım olur mu yardımınızı rica edebilir miyim sizin bir öneriniz olabilir miŞimdiden teşekkürler
mrb tebernüş bey benim adana merkezde 30 dönümlük arazim var ve adana mersin yolu üstünde de 29 dönümlük arsam var ben bunu satmak istesem ne kadar tutar sizce daha henüz araştırmadım size danışmak istedim
meraba tebernüş bey ben toki nin alt gelir gurubu dairelerine müracat edecegim şartlarında tapuda hiçbir gayrimenkül olmaması şartı var benim adıma sadece arabam var aracımın olması müracata engelmi cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
arkadaşlar hepimiz Ağaoğlu my world europe da kullanımlası düşünülen VESTEL markasıyla ilgili tebernüş belden ali bey'e ricada bulunmasını istiyoruz, istiyoruz, istiyoruz. ama aklıma bir fıkra geldi ))Aksak Timur'un Anadolu'yu işgalinde, ordusunda filler de varmış. Bunlardan birini, tarlada hizmet amacıyla köylülere armağan etmiş. Fil, tüm ekinleri talan etmeye başlayınca, köylüler soluğu, Timur ile arası iyi olan Nasrettin Hoca'nın yanında almışlar.-Bu fil bizi mahvedecek. Timur'a gidip, fili geri almasını bizim adımıza rica edebilir misin, ya Hoca?Nasrettin Hoca düşünmüş, taşınmış. Bu adamlara da bir türlü güvenmezmiş...-Tek bir şartla! demiş. Benimle birlikte Timur'un otağına varacaksınız; ben de sizin adınıza konuşacağım.Köylüler kabul etmişler. Birlikte Timur'un otağına varmış, huzura kabul edilmişler... Daha doğrusu Nasrettin Hoca öyle sanmış. Astığı astık, kestiği kestik Aksak Timur seslenmiş-Söyle Hoca, dileğin nedir?-Ben köylünün adına geldim, efendimiz! demiş Nasrettin Hoca. Onların derdine tercüman olmaktır dileğim. Diyorlar ki...Nasrettin Hoca, kolunun çemberi ile köylüleri işaret etmek üzere şöyle bir yarım dönmüş ki; o da nesi? Ardında hiç kimse yok!Yarı bele kadar eğilmiş ve-Diyorlar ki, diye devam etmiş... armağan ettiğiniz fil, öyle hayırlı, uğurlu ve yararlı bir hayvanmış ki... Ondan bir tane daha köye armağan etmenizi talepten utanç duyuyorlar. Kerem edin, köyümüze bir tane daha gönderin! VESTEL'i istemez iken başka bir sürprizle karşılaşmayalım.! kimbilir ))
İyi Akşamlar, Ben bir semt emlakçısında emlak satışı yapmak üzere çalışmaya başlamış bir gencim bana ve benim gibilere bu söktörde başarılı olmak portföy edinmek iyi bir satışçı olmak için ne önerirsiniz mesela kitap olarak da önerileriniz olursa sevinirim