peki bu evler için kira çarpanı ne olmalı, biz oturmak için
peki bu evler için kira çarpanı ne olmalı, biz oturmak için düşünebiliriz.teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
peki bu evler için kira çarpanı ne olmalı, biz oturmak için düşünebiliriz.teşekkürler
Üstad 17 aralık 2011 li sorumda cevaben 5 parsel sahibine konuyu anlatın demişsiniz lakin bu 5 parsel sahibi konuyu gayet iyi biliyorlar benim sorum büyükşehirle veya kadıköy belediyesiyle görüşülmelimi bize uymaları konusunda başka ne yapılabilir cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
mal sahibim dairesi için imza attı bu tarih içerisinde kira ödemesi zorunlumu bildiğim kadarıyla ödenmemesi gerekiyor haklarımız nelerdir saygılarımla..
kelebekiadan bugun 2 arti 1 teras dubleks konut almak icin kapora verdim. Konut brut 122 m2 bunun 20 m2 si teras kati. Fiyati 323 bin tl bunu 5 yil vade farksi ara odemelere de bolerek verecekler. Sizce fiyat lokasyon olarak nasil. Son kalan daire idi. (musteriden donmus)
Merhaba, onumuzdeki yıllarda Cendere Bölgesine yeni konut projeleri geleceğini görüyoruz, duyuyoruz, örneğin Avrupa Konutları. Sizce Cendere Bölgesinde konut metrekare fiyatları ne civarlarda olacaktır ? Tahmininiz ya da kulislerde bu bilgiler var midir ?
merhaba.. biz başakşehirden daire almak istiyoruz sizce metrokent mi yoksa 5.etaptan mı almalyız? başka projeler varmı? şimdiden teşekkürler....
Tebernüş bey ben şu anda bir iç mimarlık dekorasyon firmasın da çalışmaktayım.Patronum olan şahıs benden bir kişi seçmemi ve o şahısa yönelik operasyonel bir metod belirleyerek ulaşmamı istedi.İşin bu noktasında sizden rica ettiğim şey şudur sizce hangi şahısa veya kuruma yönelmeliyim ve nasıl bir görüşme ayarlayabilirim. Vericeginiz bilgi benim için kariyerimdeki ilk adım olacağından şimdiden fikirleriniz için teşekkür ederim...
Nilay Özer hanım ıspartakule ulaşımla ilgili sorusu olmuş uzun süredir bahçeşehir ve ıspartakulede oturuyoorrum aslında 2011 başında idi sanırım 76T adında ekspres bir hat konuldu bu hat taksım-ıspartakule arası çalışıyordu ve sık aralıklarla akşam saatlerine kadar vardı ama gel görünkü Bahçeşehirde toplu taşıma araçlarını kullanımdaki azlığından dolayı sefer saatleri önceleri seyrekleşti ve sonundaysa yolcu binmediğinde kaldırıldı şuanda sadece sabahları bir tek 0700 otobüs sefer yapıyor .bu duraklarda o hatta ait duraklar oluyor.Yani burda birazda özeleştiri yapıp neden toplu taşıma araçlarını kullanmıyoruz diyorum kendi kendime?Şöyle birşeyde yapılabilirdi insanlar hattın iyice oturmasına kadar hat devamlı bu şekilde çalışabilir ancak bu hattaki bütün otobüsler özel halk otobüsü olduğundan olaya kamu yararından çok şahşi yarar ön plana çıktı buda yolcu olmamasından ve hattında yok olmasına neden oldu.
merhaba tebernuş bey. çılgın proje söylemlerinin revaçta olduğu zamanlarda arnavutköy civarında birkaç arkadaş birleşerek küçük bir tarla almıştık. o zamandan beridir de ne ilgilendik ne de merak ettik ne oluyor diye. zaten uzun süre bir şey yapmayız diyerek almıştık. bir uzman olarak size sormak istiyorum şimdi. ne oldu ne bitti acaba arnavutköy civarlarında. yeni istanbul, çılgın proje lafları eski cazibesini yitirdi mi? yoksa hala tam gaz devam ediyor mu. kesin cevap vermenizi beklemiyorum ama tahmini olarak ne kadar sürer oraların iyi bir dönüşüm geçirmesi. ya da böyle bir şey mümkün mü? teşekkür ederim.
merhaba tebernüş bey topluma böyle bir hizmeti gönüllülük esası ile yaptıgınız için çok teşekkür ederim.Efendim ben ukra inşaatın hane plus projesinden 2010 ağustos ayında bir daire aldım geçtiğimiz aralık ayı teslim idi.Bütün hayati planlarımı bunun üzerine kurdum.Ancak şimdi ilgili firma C blok teslimlerinin 2012 şubat ayını bulacağı ve ayrıca teslimle birlikte oturumun hemen olmayacağını mayıs ayını geçebilecegini ifade ettiler.Hukuki açıdan sözleşmeyi firmaya güvenip noterde yaptırmadım.Onun için sözleşmeye istinaden ancak sebepsiz zenginleşmeye ilişkin dava açabiliyorum.Firma yetkilileride bunu çok iyi planladıkları için şuan istedikleri gibi at koşturuyorlar gidin istediğiniz şekilde davranın diyorlar.Ben şimdi zamanında teslim edilmeyen satış vaadi sözleşmesi ile satılan bir dairenin teslimi için ne gibi durumları zorlayıcı unsur olarak kullanabilirim.şimdiden teşekkür ediyorum.