bilgi-yardım

Soru

sayın yetkili ben doç dr eren adanadan izmier geldik adananın en güzide semtinde göl manzaralı apart dublex evimziz satmak istiyoruz emlak uzmanları eve 400 tl değer verdiler ancak şuana kadar öneren olmadı enfazla 350 söylendi bizde reddettik şimdi izmirden eve almak sitiyoruz bu satışı hızlandırmak için neler yapabiliriz.evimiz net 300 mt olup gerçekten özel yapım ve konumdadır.kirayada vermeyi çok akılcı bulmadık lütfen değerli katkılarınızı bizden eksik etmeyin saygılarımla.dr.eren

Cansel Turgut tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 09:52 m.kudreteren 231 Kişi okudu

3 emsal

Soru

Sayın Kireçci, Beylikdüzü ve Esenyurt bölgesi için 3 emsal üzerinde anlaştığını yazamışsınız ve tüm projeler 3 emsalm olacak demişsiniz. Eğer bu söylediğinizde bir yanlışlık yoksa o bolgede proje diye birşey kalır mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2012 | 12:50 Umit Guney 231 Kişi okudu

Viaport Venezia'da 160 metrekare 360 bin TL

Soru

iyi günler tebernüş bey via port veneziadan kuzey kuzeydoğua cephe 3+1 brüt 160 m 360 bine bir daire aldık sizce konumu prim yapmaya ve satmak için nasıl ve bize nisan sonunda başlanacağı söylenmişti fakat henüz başlanmadı ne zaman başlayacağı hakkında bilginiz varmı teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2012 | 15:06 cihan bayram 232 Kişi okudu

merhaba Tebernus beyIstanbul da Bahcesehir 1.Kisim...

Soru

merhaba Tebernus beyIstanbul da Bahcesehir 1.Kisim yada Avcilar Tahtakale Maahallesinde FiYap veya Koza 2.Etap ta 1+1 max 100,000TL civarinda yatirim amacli daire almayi dusunuyorum. Her ikisi konusunda yazilarinizi okumaya calistim ama bu ikisini kiyaslayan yazi okuyamadim. Varsa yazilar linkleri yollayabilirmisiniz? Yok ise dusunucelerinizi paylasirmisiniz acaba? Kosa 2.Etap bolgesi daha cok bos ama belki bu yuzden iyi yatirim olurdu? O bolgenin gelisim hakkinda ne dusunuyorsunuz?Cok sagolun - Ramazan K

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2012 | 00:44 ramazan kayserilioglu 231 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Nasılsınz..Kooperatifler i...

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Nasılsınz..Kooperatifler ile ilgili bir sorum olucak malum biz küçük ölçekli esnaflar bu günün ekonomisi ile çalışarak mevcut işyerlerimizi satın alma olanağına sahip değiliz.eskiden kooperatif oluşumları sayesinde edindiğimiz yerler de zaman içinde yetmemeye başladı..bu dönemde ise kooperatif tokinin tekeline geçmiş dudumda . öncelikle tokinin sanayi sitesi projeleri varmıdır nerelerdedir? ve istanbul çevresinde tekirdağ ve adapazarı sınırlarıda dahil kulağınıza gelen kooperatif sistemi ile kurulacak sanayi siteleri varmıdır? Özellikle İkitelli 85 lerde kurulurken tabiri caiz ise "at koştururuz " dediğimiz iş yerlerimiz artık küçük gelmeye başladı yeni teşvik yasası ile birlikte devletten ve tabii tokiden beklentimiz büyümemeye destek veren temel taşları olan küçük sanayici bizlere daha ferah iş yerlerini işletmelerin ömrü göz önüne alınarak uzun vadede sunmasıdır. örneğin 1000 m2 bir yeri 30 yıl vadeli olarak kapasitesini arttıran ve bunu belgeleyen büyüme odaklı firmalara toki arz ederse inanıyorum ki ülkeniin gelecek nesillerde sanayisinin büyümesinde ve sürekliliğinde çok önemli bir adım atmış olur.. saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2012 | 17:47 Tarık ÖZDEMİR 232 Kişi okudu

130 bin TL'ye Esenkent'te

Soru

Benim aslına bakarsanız evim var fındıkzadede kirada ben oradan aldığım kirayla kirada oturuyorum benim satın alıp içinde oturacağım bir ev almayı istiyorum beylikdüzünde oturuyorum çok katlı ve sağlam olmadığınıda düşünüyorum evi esenkent avcılar beylikdüzü istiyorum iş olarak eşim bahçeli evlerde onada ters kalacağını söyluyo esenkent olursa. Para olarak da130 falan olacak yatırımdaolsun dersek nereyi tavsiye edersiniz teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2012 | 10:25 seher aytül 232 Kişi okudu

Tebernüş Bey hayretler içerisindeyim. Dayanamadım ...

Soru

Tebernüş Bey hayretler içerisindeyim. Dayanamadım platformda paylaşmak istedim. Haftasonu Bahçeköy'den Ayazağa'ya orman içinden bisiklet ile gezi yaparken rastladım. Saklı Koru villalarının bitiminden itibaren Ayazağa'ya kadar yola paralel kilometrelerce devam eden bir açık lağım kanalı var. Az bir akıntı değil, inanılmaz bir koku eşliğinde resmen dere gibi köpük köpük akıyor. Ayazağa'ya yaklaştıkça yol kenarında bir kuyu kebapçısı restoran, az ilerisinde tarım yapılan seralar ve tarlalar (muhtemelen yediğimiz roka ve benzer yeşillikler burada yetiştiriliyor) ve sonunda Ayazağa girişinde üniversite. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Meğer Ayazağa'nın içindeki kanala dere değil Bahçeköy'den buraya kadar gelen lağım akıyormuş. Bu nasıl şehircilik, nasıl ormancılık, nasıl belediyecilik? İstanbul'un göbeğindeki bu manzara ve buna göz yuman zihniyet karşısında söyleyecek söz bulamıyorum. Siz bulabiliyor musunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2012 | 17:00 Seda Canıgür 231 Kişi okudu

Dumankaya Miks'te yatırım için 1+1 mi 2+1?

Soru

dumankaya miks projesinden 1+1 65 mx2 14 kat 196000 tl mi yoksa 7 kat 2+1 98 mx2 278000 tl mi tercih etmeliyim. yatırım amaçlı almak istiyorum.daha önce sorulmuş sorulara dikkat ettim de herkes 1+0 veya 1+1 tercih etmişler. benim alış amacım kiraya vermek ve uzun vadede yatırım için olacak. 1+1 daha cok mu tercih edilecek şimdeden teşekkür ederim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2012 | 16:30 kerim yılmaz 232 Kişi okudu

ağaoğlu my world europe

Soru

ağaoğlu my world europe projesinden ev aldım teslim tarihi olarak yıl sonu iyorlardı ama şimdi 2013 yılı diyorlar sizce nezaman teslim edilir kolay gelsın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2012 | 01:58 huseyın molla 231 Kişi okudu

iskan almak

Soru

hatırlı günler yeni satın aldığımım bir dairede inşaat ruhsat süresi 5 yılı yeni doldurmuş iskan almak için müracaat edeceğiz ancak bizim binamız tevhit yapılarak çift girişli yapılmış yandaki binada bir malik kaçak kat çıkmış.o kişi hiçbir şekilde müracaata yanaşmıyor.hatta kaçak katı ruhsata bağlanacak dediler 2007 kanununa göre gene yanaşmadı.şimdi belediye işlem başlatıp binamızdaki elekrik su vs kesmeyle başlayacağız diyor bizim binada 9 daire yan girişteki binada 4 daire var.bizler mağdur olmamak için ne yapacağız.bu arada belediye o kişiye 15 gün süre vermiş sonra savcılığa suç duyurusu yapacakmış ama bu arada bizim mağduriyetimiz durmıyacak.bize yol gösteriniz lütfen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2012 | 11:44 şerif karancı 232 Kişi okudu