İyi Günler,Murat Yılmaz Beyin İspartakule için yaptıgı ana

Soru

İyi Günler,Murat Yılmaz Beyin İspartakule için yaptıgı analizde bir hata var. Avrupa Konutları İspartakulede 1-2 de m2 si 2000 tl ye konut yok. Eğer varsa ben hemen ama hemen peşin para ile almaya hazırım. Murat Bey Avrupa Konutları için nasıl bir ort 2000 tlm2 fiyat analizi yaptı bilmiyorum. Ama o fiyata Avrupa Konutlarında daire olmadıgını bölgeyi yakin zamanda iyi incelediğim için çok iyi biliyorum. Eğer Murat Bey site istinat ve cevre duvarlarına bakan konumu çok kötü olan 1-2 daireden bahsetmiyorsa ki (benim göremediğim) , ben o tip dairelerde bile o m2 fiyatını göremedim. Öyle bir m2 fiyatı kesinlikle yok. İnsanları yanlış olarak bilgilendirmeyelim diye söylüyorum. Bence Avrupa Konutları 3 un başlangıç fiyatları en çok Agaoglundaki az sayıdaki bazi dairelerin fiyatlarıni toparlamaya yarar. Çünkü bazı daireler Avrupa Konutları 3 ile kiyaslaninca su anda neredeyse bedava denilecek seviyede satılıyor. Bölgeyi son zamanlarda iyi inceleyen birisi olarak paylaşmak istedim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2012 | 10:14 Mahsun ozarslan 231 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey,Kiralamak amacıyla alınan ev ile ofis a

Soru

Selamlar Tebernüş Bey,Kiralamak amacıyla alınan ev ile ofis arasında gelir vergisi açıdan bir fark bulunuyor mu? Örneğin, 100.000 TL ye aldığımız bir evi 500 TL ye kiraya verip yıl sonunda beyanname veriyoruz. Aynı bedelle alınıp, aynı fiyata kiralanan ofis için vergisel prosedür açısından fark var mıdır ? (Stopaj, oran olarak farklılık vs.)Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2012 | 19:07 Aydın Çetin 231 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey en son çıkan yapılandırma parasının

Soru

merhaba tebernüş bey en son çıkan yapılandırma parasının kanuna aykırıdır için rahatsız etmiştim ben de krediyi yapılandırmak için bankaya baş vurdum ve yapılandırdım banka benden 1400 lira erken kapatma ücretji adı altın da para aldı bende bu paramı geri alabilecekmiyim bunun için ne işlem yapmam lazım teşekürbler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2012 | 12:39 memet balakan 231 Kişi okudu

merhabalar ,esenyurt maximoon projesini beğendim ve nasipse 2+1

Soru

merhabalar ,esenyurt maximoon projesini beğendim ve nasipse 2+1 almayı düşünüyorum.ibb ve esenyurt belediyesi arasında yaşanan imar problemi( yüksek kat) maximoon projesini etkilermi ?Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2012 | 11:02 hasan akyol 232 Kişi okudu

merhabalar Tebernus Bey Avrupa konutlari 1 den 310 binliraya 2+1

Soru

merhabalar Tebernus Bey Avrupa konutlari 1 den 310 binliraya 2+1 full peyzaj ev icin anlasmak uzereyiz.110m2 kuzey bati cepe 12 inci kat toplamda bina 13 katli.genel olarak pahali oldugu soylendi ama sizce avrupa 1dogru yatirimmi? kirada oldugum icin oturacagim evi almak istiyorum.yorumlariniz benim icin onemlidir.tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 22:38 ozge konak 232 Kişi okudu

esenyurtta bulut inşaattan evivatower.ve ğümüşcityden toprak

Soru

esenyurtta bulut inşaattan evivatower.ve ğümüşcityden topraktan daireye girdik.ödemeler devam ediyor.büyükşehir belediyesi inşaatları.durdurmuş.ödemelere devam edelimmi.etmezsek ne olur.devam edersek inşaatlar yapılmazsa ne olur.sayın kadir toppaşın aklına şimdimi geldi.eger souç alınamazsa magdur olanların durumu ne olucak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2012 | 22:54 recep kaşay 231 Kişi okudu

g.menkul değer artış kazancı

Soru

2009 yılında 115.000 tl ye bir daire aldım 2 yıl sonra 120,000 tl ye sattım tapuda alış fiyatı belediye rayiç bedeli olan 35.000 tl yazıldı satarkende alıcı 80.000 tl kredi kullandığından bu rakam yazıldı şimdi ben 80,000-35,000=45.000 yıpranma payı 20 bin küsür düşüldükten sonra 7,000 tl gibi hakkım olmayan bir vergi ödeyeceğim, benim düşüncenm tapuya gerçek alış bedelimi yazdırıp ona göre tekrar tapu harçlarını ödeyip bu maduriyetten kurtulmak bana bir yol gösterirseniz sevinirim saygılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2012 | 08:03 bayram özcan 232 Kişi okudu