MERHABA TEBERNÜŞ BEY BEN DÜN SİZE SORU SORMUŞTUM.YANIT ALAMA

Soru

MERHABA TEBERNÜŞ BEY BEN DÜN SİZE SORU SORMUŞTUM.YANIT ALAMADIM.ACABA YOĞUNLUKTANMI YANITLAYAMADINIZ?YOKSA GÖZÜNÜZDEN Mİ KAÇTI. CEVAP VERİRSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM. TEŞEKKÜR EDERİM.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2010 | 08:32 NUR Ç. 219 Kişi okudu

"merhaba,110.000TL peşin ödeme ile Avrupa yakasında sıfır ya

Soru

"merhaba,110.000TL peşin ödeme ile Avrupa yakasında sıfır yada 5-10 yaşında bir apartman dairesi satın almak istiyorum.ancak en önemlisi zeminin ve malzemenin depreme dayanıklılığı.hangi bölgeyi yada hangi projeleri önerirsiniz?"diye sormuştum,geniş bir alanı kapsıyor demiştiniz.Beylikdüzü,Bahçeşehir,Halkalı tarafları olarak değerlendirip yorumlarınızı iletirseniz sevinirim.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2010 | 17:11 İDİL DİLKAN 219 Kişi okudu

sayın tebernüş kireçci, sitenizi devamlı izliyorum.birikimin

Soru

sayın tebernüş kireçci, sitenizi devamlı izliyorum.birikiminiz ve yaklaşımınız için sizi kutluyorum. Ancak benim sorum okuyucuya uçuk gelebilir ama sizin hoşgörü ve ilgi ile cevaplanacağını düşünüyorum. Köşenizde genellikle nerden ev yada arsa alsam seneye ne kadar kar ederim, yada hangi evde daha çok rahat ederim eksenli, ancak izmir seferihisar ilçesi maulumunuz cittaslow(sakin şehir) ünvanını aldı. İstanbul ve civarında bu tür bir girişimde bulunan şehir yöneticisi varmı,istanbul ve çevresinde (tabiki çevresi) bu tür bir girişim varmı, idarenin yani devletin bu tür ihtiyacı kavrama durumu yada yaklaşımı nedir. mesela bursa mudanya ilçesi için sakin şehir girişimi isabetli olurmu Sizce sakin şehir olarak tescillenen yerlerin gereği ne zaman anlaşılacak, çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2010 | 11:34 mehmet kaygusuz 220 Kişi okudu

merhaba 10.000 tl peşinat ile ayda 1.000 tl ödeyerek 2 1 konut

Soru

merhaba 10.000 tl peşinat ile ayda 1.000 tl ödeyerek 2 1 konut ala bilmem mümkünmüdür. sizin bildiğiniz bir proje varmıdır veya toki 2010 senesi için istanbulda bir proje yapacakmıdır bilgilendir menizi rica ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2010 | 14:17 yunus öztaş 220 Kişi okudu

sayın kirecci benim sizten özel bir ricam var mehmet nazif guna

Soru

sayın kirecci benim sizten özel bir ricam var mehmet nazif gunal ilebirebir görüşme imganınız olduğunu biliyorum bana yartım etin ben dubaite mng inşaat bölümünte saha formeni olarak calışıyortum şantiyete hırsızlık yabarken yakalatığım birisi yüzünten işime son verilti bu aynı zamanta proje mütürü sonratan yabtığı iş anlaşıltı ve nazif bey tarafıntan işine son verilti tekrar işime tönmek istiyorum beni nazif beyle görüştürürsen 6 cocuğum ve ben sana ömür boyu minnettar olurum cep telefonum 05364009364 tüm güzellikler üzerinte olsun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2010 | 17:13 ahmet hulusi taştekin 219 Kişi okudu

Bankacı olduğum için Süleyman Emir e cevap veriyim istedim.Ba

Soru

Bankacı olduğum için Süleyman Emir e cevap veriyim istedim.Bankaya konut kredisinden dolayı ipotekli dairesini , haciz koyan birisi sattırabilirmi diye soruyordu, 1.derecede banka ipotekli olsa bile tapu süleyman bey in adına olduğu için süleyman beyin başka bir borcu için alacaklı kişi tapuya bankanın ipoteğinden sonraya haciz koyabilir ve icradan satışa çıkartabilir ancak ev satılır ve satış bedelini ilk banka alır ve krediyi kapatır,burada kredi kapandıktan sonra geriye bir bedel kalırsa haciz koyan kişi alabilir,süleyman bey bu haciz koyan kişiyle anlaşsa daha iyi bence,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2010 | 15:26 murat dursun 219 Kişi okudu

Tebernus Bey,Sn Caner Nergizin yazdiklari uzerine bende sunu be

Soru

Tebernus Bey,Sn Caner Nergizin yazdiklari uzerine bende sunu belirtmek isterim.Bizimevler1 ve Bizimevler2'ninde yesil alani bizimevler3 gibi cok fazla.Ihlas gercekten de projelerinde yesil alana ciddi yer ayiriyor ve bunun efektif kullanimini cok iyi dizayn ediyor.Ben eminim ki Agaoglu insaata baslamasina ragmen, Bizimevler3 un kaba insaati ondan daha cabuk bitecektir.Selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2010 | 17:12 haluk cetinkaya 219 Kişi okudu

Merhaba,haftasonu gezinmek amaçlı tuzla taraflarında bir öğ

Soru

Merhaba,haftasonu gezinmek amaçlı tuzla taraflarında bir öğlen geçirdik ve nerdeyse her evde veya sitede 1-2 ev satılık. Tuzlada neden bu kadar cok satılık daire var

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2010 | 23:03 Emre Kızıltas 220 Kişi okudu