mehmet akif ersoy mahallesi bu sene yıkılacakmı?kesin bir ceva
mehmet akif ersoy mahallesi bu sene yıkılacakmı?kesin bir cevap verirseniz memnun olurum.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
mehmet akif ersoy mahallesi bu sene yıkılacakmı?kesin bir cevap verirseniz memnun olurum.
yokluğunuz çok belli ) sizi günlük takip eden biri olarak eksikliğinizi hissetim valla...meğer ne çok şey katıyormuşsunuz bize.bu vesile ile çok teşekkür ediyorum emeklerinize...
Merhaba;arsamızı kat karşılığı müteahite verdik.Eskiden arsa tapumuz vardı. Kat irtifakı çıktıktan sonra kat tapuları ile birlikte arsa tapusuda alacakmıyız.Teşekkürler..
spradonun oniks 3 1 %5 pesin 120 ay faizsiz 420.000 ytl olan projesi ile ilgilenmekteyiz.Bu koşullarda bu projeden ev almayı önerir misiniz.yoksa girmek için geç bir dönem mi? yatırımdan çok kullanım amaçlı olmasını istiyoruz. teşekkürler.
üstad, yatirim acisindan dumankaya atmosfer mi iyi yoksa Atlantis AVM mi iyi ? her ikiside birbirlerini tamamlayan cinsten, yanyanalar ... deger artisi ikisinde de gözlemlenecek gibi ... Fakat ne hikmetse Atmosfer m2 icin 2200 TL isterken, Atlantis de ki Ofisler 1 1 daha ucuz gibiler ... kolay gelsin
Merhaba Tebernus Bey, Gecen haftasonu Bahcesehir ve Ispartakule bolgelerini gezdim, epey bir projeye baktim. Sonucta 1 1 yatirim amacli bir yer ariyorum. Dumankaya modern, Filife ve Fiside arasindayim, bunlar arasinda yatirim getirisi ve kiraya verebilme kolayligi acisindan bana bir tanesini tavsiye eder misiniz lutfen ?Tesekkurler...
icrada ilk satista mulk `veya dahafazlasini gorurse satis olur diye anladim sizin yazdiklarinizdan bu esnadada KDV ve diger vergiler aynen uygulanirmi?saygilar
Fi yapı esenşehir konutları için (3 1 135m2 99.000 tl)özel bir kampanya başlattığını duyuruyor. Görüşlerinizi alabilir miyim?
üstadim, Selahattin Duman beyin beyin Ana sayfanizdaki yazisi sanki icimden gecenleri yansitiyor ... tebrik ederim Selahattin beyi... emlak alacak kisiler mutlaka okumali .. kolayliklar dilerim
Sayın Kireçci,Ben henüz müteahhit firmadan teslim alınmamış bir binada oturuyorum. Yaklaşık 2-3 ay önce binanın iskanının alındığı bize bildirildi. Fakat müteahhit firmanın garaj katındaki ısı kaybı ile ilgil yapmış olduğu uygulama ile nasıl iskan aldığını anlamış değiliz. Çünkü garaj katındaki ısı kaybı için merkezi ısıtma sisteminden faydalanmak suretiyle radyatörler yerleştirilmiş durumda. garajın tavanında ise herhangibir "ISI YALITIMI" söz konusu değil. Yürürlükteki ısı yalıtımı ile ilgili yönetmelikler çerçevesinde böyle bir projenin onaylanması mümkün mü? akabinde bu binaya kullanım izni verilebilir mi? Benim kanaatim böyle bir uygulamanın mümkün olmayacağı yönünde. Müteahhit firma ile yapılan görüşmelerde durumun düzeltilmesinden yana olmadığı anlaşılmakta. Konu ile ilgili bize tavsiyeniz ne olabilir. Saygılarımla, Teşekkürler.