peki afedersiniz, sitenize ve size, aynı zamanda degerli okurlar
peki afedersiniz, sitenize ve size, aynı zamanda degerli okurlara da saygim sonsuz, ama neden oyle yazdigimi siz anladiniz, nicin kotuleme calismasi var ona tepki gosterdim, mesajimi silin lutfen, bir daha bu uslupla yazi yazmak yok, isime bakiyorum ama isim sizinle ) daha cok tavsiyelerinize ihtiyacim ve guvenim olacak, iyi calismalar teberbus bey )
