Merhaba, Fi-Yapının Fi-Tower projesindeki farlılıkları 2 ay

Soru

Merhaba, Fi-Yapının Fi-Tower projesindeki farlılıkları 2 ay önce müşteri temsilcisine sordum 3 boyutlu göz yanılması deye geçiştirildi. Onu geçtim dün tekrar gittiğimde şok oldum. 10, Kata kadar fransız balkon kullanılmış üst kısımlarda klasik bölmeli kısa camlar yapılmış. Dairem 11. katta ve daireyi alırken bu konu hakkında en ufak birşey söylenmedi. Ben farketmesem de söylenmeyecekti. Cevap olarak güvenlik. O camları silerken insanların güvenliğimi olacak. Fransız camlarda içeri açılması açısından daha kolay silinir, Kendi çıkarları için bizim projeden soğumumıza neden oldular. Oy birliğiyle fransız yapılır diyorlar ozaman güvenlik olmayacak mı yani ? Ben daireyi bu şekilde kabul etmiyorum. Fransız balkon olacaktı ama kendi başlarına bunu es geçtiler. Nasıl itiraz edebilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 09:28 Müge Yaman 214 Kişi okudu

elif hanıma cevabından dolayı teşekkürlerimi iletirseniz sev

Soru

elif hanıma cevabından dolayı teşekkürlerimi iletirseniz sevinirim kendilerinin girmiş olduğu proje çok güzel ve tamer bey oldukça dürüst ve hakperes bir insan yakın görüşen bir arkadışım var benim ukrayı tercihimin sebebi hemen iş yerimin karşısında olması yoksa her iki projede birbirinden güzel mt olarak özyurtların projesi daha büyük 2+1 ler için söylüyorum fakat faiz oranlarınıda dikkate alırsak 110 bin liralık bir geri ödemede 60 aylığına özyurtların projesinde 10bin tl fazla ödeme oluyor bilgilerinize alınmışı pekte kurcalamamak lazım hayırlısı...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 14:10 mehmet şimşek 213 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba yatırım amaçlı ikitelli org san bölge

Soru

tebernüş bey merhaba yatırım amaçlı ikitelli org san bölgesinde şiddetle tavsiye edeceğiniz şu an bakir olan ilerde örneğin 4 yıllık bir süreç içerisinde prim yapacak vs ...neden ikitelli diye sorarsanız şahsım adına ikitellinin geleceğine çok inanıyorum tabi benim mesleğim dr luk uzmanlık alanıma girmiyor yanılma ihtimalimde var söz konusu emlak olunca dalında 1 numara olan www.emlakkulisi.com gibi bir lider sitenin emlak konusunda ülkede üstüne tanımadığım siz değerli tebernüş bey ' e sormak istedim ...vereceğiniz bilgilerden ötürü şimdiden teşekkür eder sevgi ve saygılarımı sunarım...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 20:11 serhat altun 214 Kişi okudu

Merhaba,daha öncede soru sormuştum ama bazı bilgileri eksik ve

Soru

Merhaba,daha öncede soru sormuştum ama bazı bilgileri eksik verdiğim için kesin bir yorum alamadım şöyle ki;23 yaşında zeytinburnu telsiz mah.de kumaşçılar çarşısında aylık 4,5 milyar kira aldığım,satmak istediğimde 800 milyar verdikleri 2 katlı toplam600 metrekare dükkanımı satmam mı, yoksa elimde tutup beklemem mi? benim ve çocuklarım için avantajlıdır...eğer satarsak bu 800 milyarla nasıl bir yatırım öngörürsünüz...çok teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 14:29 nur.taç 214 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey,avrupa konutlarından beğenipte alm

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey,avrupa konutlarından beğenipte almayanlar etrafındaki projelere yöneldiler.Sizce diğer projeler de satışlar hızlanırsa daha fazla prim yapar mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2011 | 21:50 saadet bozkurt 213 Kişi okudu

my town ıspartakule den 3+ 1 daire aldım ve inşaatına arada b

Soru

my town ıspartakule den 3+ 1 daire aldım ve inşaatına arada bakıyorum ,dış cephe rengi çok kötüydü şuan tekrar üzerinden boya yaparak katalogdaki renge getiriyorlar bu hoşuma gitti , zannedersem sizin sitenizdeki eleştiriler ve daire sahiplerinin baskısı etkili olmuş, bu arada yeni bir husus tartışma konusu olacak gibi bahçe duvarları yapılıyor ve üzerine ucuz tel çit uyguluyorlar bu my town un prestijini bozar, oysaki katalogda görünen ferforje ve aydınlatmalı uygulama .....!!!!! ve dasire sahipleri bu konudada baskı yapıyor sizde bi incelermisiniz ???* size güveniyoruz saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 14:30 hakkı gül 214 Kişi okudu

soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.TEBERNÜŞ BEY p

Soru

soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.TEBERNÜŞ BEY prensiplerinize uygunsa yatırım maksatlı başka projeler tavsiye edermisiniz.İSTANBULA UZAK şehirde çalışıyoruz.bilgive tecrübelerinizden müsade ederseniz istifade etmek istiyoruz teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2011 | 18:40 YAŞAR KOÇ 213 Kişi okudu

Cevabınız için teşekkürlerAcaba hangi blok mart sonunda hang

Soru

Cevabınız için teşekkürlerAcaba hangi blok mart sonunda hangileri şubatta teslim edilecek?Kusura bakmazsanız bir de şunu sormak istiyorum. Sözleşemeye göre teslim edemedikleri için kira yardımı yapacaklardı bunun için nasıl bir girişimde bulunabilirim?İyi Akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2011 | 22:59 Ömer Sivaslıgil 213 Kişi okudu