merhaba.sabah size yadıktan sonra gittim elite city den istedği

Soru

merhaba.sabah size yadıktan sonra gittim elite city den istedğim evi opsiyonladım.siteniz olmazsa haberim olmayacaktı.projeyi çok beğendim.Ahmet bey ile bayağı sohbet etme fırsatım oldu.Söylediği bir şey vardı çok hoşuma gitti.Projeye inanmakla inanmamak arasında m2 de 1 liralık bir fark olacak.Ben inandım ve aldım.Uzun süre sizi takip eden biri olarak tekrar teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2010 | 18:32 sinan bayraktar 213 Kişi okudu

Tebernus Bey ,Nasil yardim olacaksiniz diyerek sorularima cevap v

Soru

Tebernus Bey ,Nasil yardim olacaksiniz diyerek sorularima cevap vermek ya da fikret bey ile check etmek yerine durumu dogrudur o zaman diyerek cevapsiz birakmaniz dogru bir tavir degil.Sonuc itibariyle bu konuda harekete gecmeyebilirsiniz bu sizin karar vereceginiz bir sey ancak bu yakısık kalmaz bir tavır diye dusunuyorum.En azindan fikret bey suna cevap verebiliyormu evet 832 adet otoparki satiş ofisinin belirttigi gibi gecte olsa oraya yapacak mi ? ya da bununla ilgili daire sahiplerinden sikayet gelmesini hukuki yaptırım bekliyor mu ? gibi gibi..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 20:04 irfan taş 213 Kişi okudu

Merhaba Ak-N-Merkez projesinden daire aldık ve gerçekten çok g

Soru

Merhaba Ak-N-Merkez projesinden daire aldık ve gerçekten çok güzel bir proje Tamer Bey'e ayrıca sizin vesilenizle teşekkür etmek istiyorum. Çok mutavazi ve yardımsever bir kişi yanlız bende telefonlara ulaşamıyorum (

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2010 | 18:57 BAYRAM TEKİN 214 Kişi okudu

merhabalar solarkentten cocuklarım için 3 adet daire aldım met

Soru

merhabalar solarkentten cocuklarım için 3 adet daire aldım metrobüs sorunu yaşarmıyız uzaklık noktasında sizce ulaşim nasıl olur cunku epey bir mesafe var haramidereye sizce istasyon e5 üstünemi konur cünkü bana satarken soyle soylendi metrobüs buradan gececek mesafe 200 en fazla 300 metre olacak dendi ulasımdan yana sıkıntı cekermiyiz cocuklarım metrobüsle işlerine gidiyolar lutfen bir degerlendirme yapın iyi gunler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2010 | 12:40 halit colakoglu 214 Kişi okudu

merhabe tübernüş bey,umarım iyisinizdir.Daha önce hanplus pr

Soru

merhabe tübernüş bey,umarım iyisinizdir.Daha önce hanplus projesinden ofis almış bir yatırımcı olarak Atilla Yavuz bey'i aracılığınız ile tebrik etmek istedim.Bu platformda birebir insanlara yanıt vermeye çalışması çok hoşuma gitti,sosyal ilişkiler gerçekten her sektörde çok önemli.Kendisine başarılar ,size ve ailenize sağlıklı günler diliyorum,kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2010 | 13:23 murat gök 214 Kişi okudu

Merhaba, Maltepe Başıbüyük\'deki bölge parkı projesiyle ilg

Soru

Merhaba, Maltepe Başıbüyük'deki bölge parkı projesiyle ilgili son durum hakkında bilginiz var mı acaba? 2008 tarihli cevabınızda bölge parkı büyük ihtimalle yapılacak şeklinde görüş bildirmişsiniz ancak halen bir gelişme olmadı? Yarışma yapıldı, sonuçlandı ama halen bir gelişme yok benim bildiğim. Konuyla ilgili bilgi alabilirsem sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2010 | 14:32 Oğuz Acar 213 Kişi okudu

Iyi gunler Tebernus bey, Avrupa konutlari Atakent 3 yakinda satil

Soru

Iyi gunler Tebernus bey, Avrupa konutlari Atakent 3 yakinda satilisa cikacak. Birkac zamandir bu proje hakkinda olumlu ve olumsuz seyler soylendi. Cevaplarinizdan anladigim kadariyla siz olumlu bakiyorsunuz. 1 ve 2 projelerindeki fiyatlari sagolsun arkadaslar belirtti ama benim sorum m2 fiyati 2500'u gecerse yatirim amaci ile bir daire almaya degermi. Atakent 2'de kiralar yuksek ama belirttiginiz gibi Halkalida diger guzel projelerde var.Bir yandan yapacagi prim bir yandan kira gelirisine bakarsak maximum m2 degeri ne olur sizce??Biliyorum fiyatlar belli degil ama sizin tecrubenizle bu soruya bir ortalama cevap verebilecignizi saniyorum )Simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2010 | 14:46 Devran Kartal 214 Kişi okudu

merhaba.Arsa yatırımı için istanbul ve kocaeli civarında pri

Soru

merhaba.Arsa yatırımı için istanbul ve kocaeli civarında prim yapma potansiyeli en yüksek yerler olarak nereleri görüyorsunuz ?İyi Çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 14:21 deniz aksu 214 Kişi okudu