Sevgili tebernüş Bey ,Divan residence aidat konusu hallolacak g

Soru

Sevgili tebernüş Bey ,Divan residence aidat konusu hallolacak gibi ama bir şey soracağım izninizle size. Size yazan mürşit gedikoğluna verdiğiniz cevapta divan bir residence dir diğer toplu konut siteleriyle arada ciddi fark vardır dediniz. Lütfen aidata yansıyacak farkları oluşturan ve diğer toplu konut sitelerinde olmayan şeyleri yazabilirmisiniz ? Bu arada sizi sitemize bekliyoruz .Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2010 | 22:49 sadık cidal 214 Kişi okudu

ilginiz için teşekkürler, sizinde dediğiniz gibi ucuz konutla

Soru

ilginiz için teşekkürler, sizinde dediğiniz gibi ucuz konutlar kapışılmış heralde,fakat bu fiyatların üzerine de zam geleceği konuşuluyor,birazda kararsız kaldım bu projeye girmekde satış müdürü arkadaşınız olduğuna göre tavsiyenize göre hareket edebilirim.teşekkürler iyi geceler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2010 | 22:57 AYHAN KARAMAN 214 Kişi okudu

selamlar.Tamer Özyurt için çok hızlı büyüdü dediniz.Acaba

Soru

selamlar.Tamer Özyurt için çok hızlı büyüdü dediniz.Acaba bu konu ile ilgili kendisi ile görüştünüzmü.Bu kadar hızlı büyümesi hakkında ne düşünüyor.Şunki mali yapısı ile bukadar hızlı büymenin altından kalkabilecek finansal gücü varmı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2010 | 00:24 Emre ODABAŞ 213 Kişi okudu

merhabalar ben üniversitede çalışan bir memurum tuzla emlak k

Soru

merhabalar ben üniversitede çalışan bir memurum tuzla emlak konutlarından 120 ay vadeli konut almak istiyorum.Belediyeden fakirlik belgesi alabilirmiyim üzerime kayıtlı hiç bir gayri menkulum yok kiracıyım 40 yıldır istanbulda ikamet ediyorum.15 000 tl ile müracat ediyorsak 2+1 için 77 000 tl fiyatın içinden 15 000 tl yi düşüyormuyuz bunu merak ediyorum teşekkür ederim iyi günler dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 12:05 Aydın KURTALAN 214 Kişi okudu

tartışma olsun diye yazmadım.

Soru

tartışma olsun diye yazmadım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 22:53 hilal bayram 214 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kireçci, bir arkadaşımız my world europe ilk l

Soru

Merhaba Sayın Kireçci, bir arkadaşımız my world europe ilk lansmandan 2+1 aldı, şu an itibariye fiyatlara baktığında 2 ay bile olmadan %44 kazançlı olduğunu söylüyor, bu gerçekten müthiş bir oran. Sizin düşünceniz nedir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 12:57 Ertan On 214 Kişi okudu

Iyi günler Tebernüs bey. Ben yatirimimi arsa alarak yapmak isti

Soru

Iyi günler Tebernüs bey. Ben yatirimimi arsa alarak yapmak istiyorum...bütcem kisitli...istanbulun bazi yerleri cok ucuk degerde..siz nereyi tavsiye edersiniz?? cevap icin tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2010 | 11:51 Olcay Yüksel 213 Kişi okudu